Fitness Seller

Op reis gaan: training +alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ga ok op reis volgende week en dat is nu toch echt wel het laatste waar ik mij druk in ga maken.. lekkr zuipen de avond ervoor, uitkateren aan het zwembad, half uurtje pompen in de gym, terug feesten en zuipen..

anders kan je beter gewoon thuis blijven
 
ik heb op vakantie gewoon full body getraint.
 
Ik zal even nadenken voor je aan zo'n week met alcohol begint. Ik heb het ook gedaan 1 weekje elke dag 20 bier gezopen en frituur eten, nou echt je spiermassa vliegt eraf dus denk goed na of je het wel wil ;).
 
Als een enkele keer op vakantie kan sporten gewoon even doen. Verder gewoon van je vakantie genieten. Lekker wat drinken en veel eten, ook wat niet goed voor je is. Het is VAKANTIE. Begin gewoon weer met een frisse start als je terug bent.
 
Ik zal even nadenken voor je aan zo'n week met alcohol begint. Ik heb het ook gedaan 1 weekje elke dag 20 bier gezopen en frituur eten, nou echt je spiermassa vliegt eraf dus denk goed na of je het wel wil ;).

Heil Muscle Memory!
 
Ik zal even nadenken voor je aan zo'n week met alcohol begint. Ik heb het ook gedaan 1 weekje elke dag 20 bier gezopen en frituur eten, nou echt je spiermassa vliegt eraf dus denk goed na of je het wel wil ;).

Verstand weggezopen ook? Dat merk je echt niet na één week gast.
 
Back
Naar boven