XXL Nutrition

Op twee weken tijd opnieuw 3 kg afgevallen :(

Bezoekers in dit topic

ExoticMuscle

Novice
Lid geworden
6 jun 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
76kg
Vetpercentage
11%
Situatie: Ik ben skinny, duidelijke sixpacks, latissimus dorsi en de duwspieren die naast de abs liggen zijn erg goed zichtbaar.

Ik ben enkele keren gaan lopen. 5 km per dag en dacht dat dit zeer professioneel was. Nu merk ik dat ik plots tijdens mijn bulkfase op 2 weken tijd 3 kg ben afgevallen door INTENS trainen met de split (4u30 per dag). In die split zit dus ook wel die 5 km hardlopen.

De reden?
Ik zie er natuurlijk zeer goed uit omdat ik train voor Men's Physique en heb zelfs twee leuke vrienden op dit moment tijdens de ochtend: mijn Javanees lief en tijdens de avond train ik samen met een Fillipino om wat plezier te maken. Soms nijpt het wel een beetje omdat Aziaten echt super jaloers kunnen zijn. Zeker in zuidoost-Azië merk ik dat. -:) De groei is immers steeds in twee richtingen als ik erover nadenk.

Als ik er plots dik en lelijk uitzie met een dubbele kin en veel vettigheid rond mijn armen is de vasculariteit simpelweg verdwenen. Ook zie ik meteen na een pak frieten dat het vet in mijn kin goed zichtbaar is "the day after". In dat geval zie ik er slecht uit vindt ik. Dan knaagt het motivatie probleem...

De eerste vraag is hoeveel calorieën heb ik dagelijks nodig? (mag bij benadering als man, 34 jaar)
Zou ik cardio laten vallen: ik merk dat ik mijn eigen spieren afbreek en mijn armen zijn weer enkele cm dunner geworden door deze intensieve trainingen. Denk ik...

Tijdens onze slaap verbruiken we toch al 875 calorieën, reken daarbij nog eens de vitale functies die je overdag nodig hebt + pakweg 4 uur fitness per dag. Dat blijft mijn target.

Kom ik dan wel toe met die 4500 calorieën per dag?

Voor mijn workout eet ik 4 croissants en een eiwitshake na de training. Essentiële AZ neem ik voor de training. Een stuk of 4-5 lepels dat is 15g*4= 60g Geen last winderigheid.

Nu laat het geheugen me vaak in de steek omdat ik geen vis eet en dus volgens mij te weinig omega-3 en andere onverzadigde vetten inneem.

Samengevat: hoeveel calorieën moet ik naar binnen spelen per dag en wat is uw advies? Is bloedwerk nuttig om te kijken of ik geen nutriënt tekorten heb (wateroplosbare vitaminen, de verschillende onverzadigde vetten,...)

Wel 6-7 keer per dag eten is niet niks: hoe en wanneer doen jullie dat als je getrouwd of samenwonend bent? De vrouw zegt toch niet heel flink van je dat je plots 200 euro per maand meer eet dan gewoonlijk
Hoeveel kost dit extra per maand?

De cardio voorlopig skippen lijkt me het enige logische. Yay? Mijn bulk is over een 3 tal weken over maar weet überhaupt niet of cutten zinvol is. Mijn streefgewicht ligt op +20kg voor 2018: dat is hopelijk 89kg aan lean muscle mass. Daarna weer sober, wordt daar zo moe van...


Alle advies is hartelijk welkom: ik denk dat gezond en evenwichtig eten op lange termijn de enige manier is om goed blijven te functioneren in het dagelijkse leven. Over uiterlijk denk ik dat het voor een groot stuk genetisch bepaald is al is ongezond leven met een kapotte lever of te hoge bloeddruk volgens mijn niet de manier om er aantrekkelijk uit te zien, denk ik.

Als ik antwoord heb op de kernvragen dan stelt het me ook meteen in staat om met een voedingsdeskundige samen na te denken over een realistisch schema dat rekening houdt met de weken dat het door real life issues wat moeizamer verloopt.

Vragen en feedback zijn steeds welkom. Ik ben er vrij zeker van dat ik hier en daar dingen over het hoofd heb gezien. Handige links over soortgelijke sterk inhoudelijke topics zijn ook welkom!

Denk eerst gerust even na over goede ideeën. Mijn dag zit gelukkig behoorlijk vol.

Nu eerst trainen :):):)

Veel succes gewenst!
 
4 uur per dag trainen:eek::eek:?????????
 
Wat een uitleg en zo'n simpel antwoord: meer eten of minder verbruiken. En ja ik weet dat je vraagt hoeveel maar dat moet je zelf uitzoeken, gewoon meer dan nu. Tel je calorieën die je nu eet, doe er wat bij en blijf je afvallen dan nog meer etc... Oftewel dus minder verbruiken kan ook bv door minder vaak te gaan lopen of minder lang te trainen.... 4u per dag trouwens? ??????

On a sidenote: zijn die vrienden van jou mannelijk of vrouwelijk, is niet helemaal duidelijk
 
4:30 uur per dag trainen? Wat doe je dan?
 
5 km loop je een half uurtje. dan train je 4uur per dag in de gym. Lage intensiteit dan.

Hoeveel rust tss de sets 10 minuten?

Dag na het eten van een pak friet heb je ineens vet in je kin?
 
Laatst bewerkt:
De reden?
Ik zie er natuurlijk zeer goed uit omdat ik train voor Men's Physique en heb zelfs twee leuke vrienden op dit moment tijdens de ochtend: mijn Javanees lief en tijdens de avond train ik samen met een Fillipino om wat plezier te maken. Soms nijpt het wel een beetje omdat Aziaten echt super jaloers kunnen zijn. Zeker in zuidoost-Azië merk ik dat. -:) De groei is immers steeds in twee richtingen als ik erover nadenk.

Als ik er plots dik en lelijk uitzie met een dubbele kin en veel vettigheid rond mijn armen is de vasculariteit simpelweg verdwenen. Ook zie ik meteen na een pak frieten dat het vet in mijn kin goed zichtbaar is "the day after". In dat geval zie ik er slecht uit vindt ik. Dan knaagt het motivatie probleem...

GODVERDOMME ik ging echt compleet stuk hierom HAHAHA WTF????:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

EDIT EN DEZE HAHAHHAHA WTF IS MIS MET JOU?
De cardio voorlopig skippen lijkt me het enige logische. Yay? Mijn bulk is over een 3 tal weken over maar weet überhaupt niet of cutten zinvol is. Mijn streefgewicht ligt op +20kg voor 2018: dat is hopelijk 89kg aan lean muscle mass. Daarna weer sober, wordt daar zo moe van...
 
En heel epistel over mens physique , Javaanse patat en vette vrienden , oh nee andersom ..

Puur voor : ik val af moet ik meer eten .. ?

Het warme weet doet je in ieder val niet goed , je brabbelt een hoop p o e p .
 
Een half uurtje lopen, 2u spelen met Javanees lief en 2u spelen met Filipino vriend... heel genderneutraal zo...
Wat doe je nog in het dagelijkse leven ? Heel actief of zittend beroep ?
 
Nickname ExoticMuscle. Wel heel zoetsappig allemaal.:eyebrow:

Ik heb zelfs twee leuke vrienden op dit moment tijdens de ochtend: mijn Javanees lief en tijdens de avond train ik samen met een Fillipino om wat plezier te maken. Soms nijpt het wel een beetje omdat Aziaten echt super jaloers kunnen zijn. Zeker in zuidoost-Azië merk ik dat. -:) De groei is immers steeds in twee richtingen als ik erover nadenk.

Is er nu ook nog een derde vriend?
:thinking:
 
Laatst bewerkt:
Slechte trol
 
tis trouwens 4u30 :)


Toch iemand die me begrijpt: ik loop de 5 km in net iets minder dan 30 minuten.Dan hangt het ervan af want de split hou je geen maand vol. Het is zomer.
Ik weet niet of er veel leden zijn die zich aan het voorbereiden zijn op competitie?

Veel sex?
Komt toch, Kost me echt veel moeite op DIT MOMENT. Dat heb ik trouwens nergens beweerd.
De jaloezie spat er gewoon van af bij de eerste berichten. Ga trainen a.u.b. en laat me doen.

Hoe een ontbrekende komma een trio omtovert in een quattro
De details bespaar ik je liever: zoals de meeste onder ons weten lukt het niet om twee liefjes te hebben want het is zoals kippen die in elkaars vacht gaan beginnen te bijten.

En heel epistel over mens physique , Javaanse patat en vette vrienden , oh nee andersom ..

Puur voor : ik val af moet ik meer eten .. ?

Het warme weet doet je in ieder val niet goed , je brabbelt een hoop p o e p .

Wacht maar...
 
Toch iemand die me begrijpt: ik loop de 5 km in net iets minder dan 30 minuten.Dan hangt het ervan af want de split hou je geen maand vol. Het is zomer.
Ik weet niet of er veel leden zijn die zich aan het voorbereiden zijn op competitie?


De details bespaar ik je liever: zoals de meeste onder ons weten lukt het niet om twee liefjes te hebben want het is zoals kippen die in elkaars vacht gaan beginnen te bijten.



Wacht maar...

Gelukkig hoor ik dan niet bij de meeste.
 
En na alles is het me nog steeds niet duidelijk of de aziaten mannen of vrouwen zijn wat er mij van weerhoudt om pics te vragen
 
En na alles is het me nog steeds niet duidelijk of de aziaten mannen of vrouwen zijn wat er mij van weerhoudt om pics te vragen

Echte hé ! ...
misschien zijn het ladyboys :dunno:
 
Back
Naar boven