AndroidHealthClinic

op vakantie en eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
276
Waardering
0
binnekort 2 weekies op vakantie.. (damn, zou me fitness missen)Maar heb maar besloten me eten te gaan minderen, anders verhonger ik straks daaro :D Anders lig ik op het strand heb ik continue honger.. En in de vakantie eet je toch altijd wat minder... Hebben jullie dat niet ?:D
 
vorig jaar nie. zat all-in in Turkije. de hele dag door gratis eten, pizzas, snacks, frietjes en ijs bij t zwembad (geen strand gezien daar:D) en 3 maal per dag een gigantisch warm lopend buffet.:lick:

maar door t warme weer heb je automatisch minder honger dus waarom nu al mindere met eten. en dan no, ik probeer zowiezo elke 3 ur wel wat naar binne te werken. dat is t enige waar ik em aan probeer...probeer ja:) te houden. zie er geen problemen in hoor
 
Ik ga 8 dagen naar blanes met me makkers ik zal denk 2500 kcal per dag weg happen maximaal en ik ga gewoon lekker zuipen en feesten. BB moet een hobby blijven en geen obsessie
 
Wens mij maar succes.. ik ga morgen weg en zit maandag in Noorwegen gedurende 3 wkn en dan nog 1 wk in Zweden.

Het eten is daar zo duur, dat ik me herinner van heeeeel lang geleden dat ik er op flinterdunne crackers met bruine kaas leefde.

Mja.. zalm schijnt er wel redelijk betaalbaar te zijn. Anders moet ik maar even leren hoe je zelf kunt vissen en dan die vis te bereiden.

Espi, die het ergste vreest...

PS: wel leuk zijn de giga-knappe Noorse mannen daar.. kwijl, kwijl, kwijl!
 
Ja ik ga ook ff 2 weken hard relaxen.. misschien heb je wel gelijk dat je sowieso minder honger krijgt.. maar probeer sowieso goed te eten, voel je je ook stuk beter :P
 
Originally posted by Esperantisto
Wens mij maar succes.. ik ga morgen weg en zit maandag in Noorwegen gedurende 3 wkn en dan nog 1 wk in Zweden.

Het eten is daar zo duur, dat ik me herinner van heeeeel lang geleden dat ik er op flinterdunne crackers met bruine kaas leefde.

Mja.. zalm schijnt er wel redelijk betaalbaar te zijn. Anders moet ik maar even leren hoe je zelf kunt vissen en dan die vis te bereiden.

Espi, die het ergste vreest...

PS: wel leuk zijn de giga-knappe Noorse mannen daar.. kwijl, kwijl, kwijl!

Dan sla je ff een noorse man aan de haak die goed kan vissen :p
 
Ik ga voor de insekten :lick:

:D
 
Mee eens, maar je kunt ook lol hebben en tegelijkertijd gezond leven, of je moet "niet zonder het zuipen kunnen"
Maar weet wel: de aanhouder wint!

gr rob


Originally posted by Juriaan
BB moet een hobby blijven en geen obsessie
 
Back
Naar boven