XXL Nutrition

Op vakantie, maar waar heen? Tips.

Bezoekers in dit topic

Mr.Mike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jul 2005
Berichten
5.296
Waardering
81
Lengte
1m72
Massa
102kg
Na een klote tijd [bacteriele infectie & chronische vermoeidheid] en vooral de laatste maanden een drukke tijd met een eigen sportschool + verkoop
supplementen ben ik toe aan vakantie. Eind deze maand/begin November hebben ik en t vrouwtje allebei een week
vrijgenomen, dus we hebben 2 weekenden + 5doordeweekse dagen de tijd om ergens heen te gaan. 8-daagse vliegreis bv..


Iemand tips welke landen/gebieden/eilanden rond die tijd goed te doen zijn?


Het moet uiteraard niet te gek worden, dacht zelf aan de canarische eilanden..
Lekkere temperatuur/zon is iig een vereiste, de rest zorg ik zelf voor... :D :hornyna:
 
sja, alle canarische eilanden zijn goed te doen, alleen ik heb me eens laten vertellen dat fuertefuentura vrij winderig kan zijn (is tevens een van de enigste eilanden daar waar ik niet geweest ben)
zelf ben ik dit jaar op gran canaria geweest (en vorig jaar ook) dit jaar zaten we all inclusive, vond het er erg relaxed en het is me echt heel goed bevallen, dus gran canaria kan ik je zeker aanraden.

tenerife heeft weinig echte zandstranden, is vooral van dat zwarte grit wat daar ligt, lanzarote ben ik een hele lange tijd geleden geweest, daar hebben ze wel mooie stranden, voorderest weet ik er weinig van.

bij ons hing de keuze van eiland er vooral vanaf wanneer de vliegtuigen vlogen, daardoor hebben wij voor gran canaria gekozen.
 
Back
Naar boven