XXL Nutrition

Op vakantie....

Op vakantie?

  • Nee! Ik blijf lekker thuis

    Stemmen: 11 20,0%
  • Nee! Verdomme, ik wil op vakantie maar kan niet :(

    Stemmen: 15 27,3%
  • Ja, mijn spulletjes staan in de gang - binnekort ben ik weg!

    Stemmen: 6 10,9%
  • Ja, ik ben al op vakantie geweest

    Stemmen: 23 41,8%

  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

huckfinn

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
4.153
Waardering
5
.....NOT!!

Wie hier blijft er ook gewoon thuis? En wie host er met de horden mee naar de witte stranden of heeft dat deze vakantie al gedaan?

Ikzelf blijf thuis en ga binnekort weer werken. Ik heb eigelijk weinig behoefte aan vakantie. En jullie?
 
ik ben al op vakantie geweest, 5 jaar geleden weliswaar :zzz:
 
Ben tijdje geleden naar Egypte geweest. Nu nog ff volgende week lowlands en dan weer naar school.
 
Ben al 2 keer geweest. New York en Valkenburg. Vind het dit jaar wel mooi geweest. 2 keer naar Nepal geweest de jaren er voor, dus nu even wat minder ver.
 
Vrijdag aanstaande 4 weken op vakantie...Frankrijk...bij m'n spulletjes staan ook een paar dumbbells :D
 
Ga in Oktober naar Zweden voor een weekje, en ben in juli 2 weken lekker thuis geweest, ff bijkomen!

:D
 
1,5 week geleden terug gekomen van vakantie (Turkije) en over een maand ga ik weer naar Portugal
 
Ik vetrek morgenavond voor een weekje Bodrum met een vriendin. Ben wel aan vakantie toe zeg!
 
Ben zondag teruggekomen. Ik moet zo weer werken voor de eerste keer. :mad:
 
ik blijf thuis maar van de winter ga ik een keer of 3 naar de Alpen. En misschien ook nog wel 1 keer naar Canada.
 
Ik moet studeren, en zelfs DAT doe ik niet!
 
Sinds maandag al weer aan het werk. Volgend jaar weer op vakantie.
Dit jaar gingen we niet redden!
 
Been there...

Volgend jaar weer. :)
 
Sry, you've lost me here.

"trollenvanrinusland" ???
 
ik blijf lekker thuis


ik vind op vakantie gaan klote . je doet zoveel geld op en de ontnuchtering is verschrikkelijk als je thuiskomt
 
ik ben al vakantie geweest, dit jaar zat het buitenland er niet in dus zijn we een paar daagjes naar zuidlaren geweest een beetje cultureel drente en groningen gezien (het was toch geen bikiniweer)
 
ben een paar weken terug in lloret geweest
binnenkort nog een midweekje in eigen land
en dan nog een weekendje kamp begin september
 
ik blijf nu ff thuis


december weer lekker naar Curacao

( ben er 3 jaar niet geweest);) :D
 
Back
Naar boven