Fitness Seller

Op vakantie.... (1 bezoeker)

Op vakantie?

  • Nee! Ik blijf lekker thuis

    Stemmen: 11 20,0%
  • Nee! Verdomme, ik wil op vakantie maar kan niet :(

    Stemmen: 15 27,3%
  • Ja, mijn spulletjes staan in de gang - binnekort ben ik weg!

    Stemmen: 6 10,9%
  • Ja, ik ben al op vakantie geweest

    Stemmen: 23 41,8%

  • Totaal stemmers
    55

Bezoekers in dit topic

sja...wil nog wel weg..liefst met Clau..mahja...ben net trug van een 14daagse vakantie waarvan ik maar 3 genoten heb
 
Ik moet dus thuis blijven. Helemaal irri.
 
Ik heb gekozen voor:

" Nee! Verdomme, ik wil op vakantie maar kan niet :("

Ik zit hier in Australie en dus geen vakantie :( En mijn maatjes maar plezier hebben in Turkije :( Gelukkig is het hier in Australie ooklekker weer enis het uigaan ook prima, maar het is toch heel anders dan 2 weken ouwehoeren en uitgaan in Marmaris...

EDIT: gelukkig is het hier de afgelopen 4 weken constant 22-24 graden en HEEERLIJK weer :D en is het uitgaan hier ook toppie in Surfers paradise en zijn de dames hier LEKKER!!! En ik dacht dat in Nederland veel mooie dames waren haha :D
 
Laatst bewerkt:
juist trug , check avatar :D
 
Pumpin' zei:
Ik heb gekozen voor:

" Nee! Verdomme, ik wil op vakantie maar kan niet :("

Ik zit hier in Australie en dus geen vakantie :( En mijn maatjes maar plezier hebben in Turkije :( Gelukkig is het hier in Australie ooklekker weer enis het uigaan ook prima, maar het is toch heel anders dan 2 weken ouwehoeren en uitgaan in Marmaris...
je zit in down under en je bent :( ???
of ben je ironisch bezig ? :)
 
Shluh zei:
je zit in down under en je bent :( ???
of ben je ironisch bezig ? :)

zie mijn edit...;)

Maar ik baalde toch wel toen mijn maten smsde dat het zo'n vette vakante was in Marmaris .... en de vetste vakantie tot nu toe.... De afgelopen 4 jaar ben ik wel meegeweest en dan juist het enige jaar dat ik NIET meega.. zou hier een verband zijn :D ;)
 
Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
zie mijn edit...;)

Maar ik baalde toch wel toen mijn maten smsde dat het zo'n vette vakante was in Marmaris .... en de vetste vakantie tot nu toe.... De afgelopen 4 jaar ben ik wel meegeweest en dan juist het enige jaar dat ik NIET meega.. zou hier een verband zijn :D ;)
och joh , niets van aantrekken , je bent aan de andere kant van de werled atm , wat boeit jou dat :D
amuseer je , want deze kans krijg je mss nietmeer ;)

ps : waar zit je ? men zus zit ook in australie voor een jaar :D
en waarom ? vakantie , exchange student ?
 
Joyce zei:
ik ben al vakantie geweest, dit jaar zat het buitenland er niet in dus zijn we een paar daagjes naar zuidlaren geweest een beetje cultureel drente en groningen gezien (het was toch geen bikiniweer)
had het even gezegd. hadden we even kunnen meeten joyce :D

ontopic: ik ben 2 weken naar kreta geweest. Mss ga ik eind sept. een paar dagen naar Turkije voor een conferentie en aldaar wat daagjes doorbrengen bij een meisje dat ik ken via internet. In het voorjaar wilde ik een week naar NYC, maar moet nog maar even kijken of dat door zal gaan. Volgend jaar zomervakantie in ieder geval Zuid-Afrika denk ik, of zeeschildpadden redden op Kreta. We'll see.
 
Waarschijnlijk in herfstvakantie en met kerstvakantie... :)
 
Shluh zei:
och joh , niets van aantrekken , je bent aan de andere kant van de werled atm , wat boeit jou dat :D
amuseer je , want deze kans krijg je mss nietmeer ;)

ps : waar zit je ? men zus zit ook in australie voor een jaar :D
en waarom ? vakantie , exchange student ?

jahoor ik vermaak me hier uitstekend. Ik zit in Surfers Paradise (ja zo heet dit stadje echt!!) is 70 km onder Brisbane is de place to be voor uitgaan en zomer vakantie. Vergelijkbaar met een lorret de mar, veel discotheken en barretjes dus.

Ik ben exchange student aan Griffith University in Southport. (1 van de campussen rond om Brisbane) enzit hier nog wel ff dus ik ga me goed vermaken... helaas moeten we ook naar school :P
 
hey! grote vriend.

neuk je daar ook?
 
ik heb lekker volgende week een herexamen :grumble: :grumble: :grumble: :sad: :who: :ot: :coffee:
 
boogie zei:
hey! grote vriend.

neuk je daar ook?

hehe :p ik heb nog steeds het zelfde donkere pareltje.. maar dieis hier niet.. maar toch ben ik eenbrave jongen :p hoewel de dames hier erg appetijtelijkzijn ;0

De komende jaren ga ik denk niet op vakantie want wil echt graag een wereldreis maken. Ik ontmoet hier veel emsnendie dit nu ook doen en lijkt me echt helemaal geweldig!! en kost helemaal niet zo veel . vanaf 1500 euro kan je al in 6 stops om de aarde in 12 maanden!!!
 
Ben twee week naar Griekenland geweest met mn vriendin. Ben nu net een weekje in Middelburg met twee maten van me.
 
tswhey zei:
ik heb lekker volgende week een herexamen :grumble: :grumble: :grumble: :sad: :who: :ot: :coffee:

heheh :p

je die avatar.. dat is toch die Chapelle gozer? Die hebben we hier Down Under ook op tv. In NL ook??
 
Ik ben 1 weekje weg geweest, moest minimaal 1 weekje mee van m'n ouders:(
 
Man-Mountain zei:
1,5 week geleden terug gekomen van vakantie (Turkije) en over een maand ga ik weer naar Portugal

bij familie logeren? :D (ja ja moest 'm inkoppen)
 
Back
Naar boven