AndroidHealthClinic

Op verzoek, mijn hobby (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice

Zelf voorheen vaak geschoten toen ik nog beroepsmilitair was. ga misschien met een kennis mee naar een schietvereniging.

greetz
 
Wat is dit? is dit een pistool? kan je hiermee schieten :p

Ff inzoomen op dat serie nummer en kijken op welke naam hij geregistreerd staat :D
 
deze is toch veel mooier... :D
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
wat een fallussymbool...gevaarlijk een mens zoveel macht in 1 hand laten nemen. Niet persoonlijk onemen he 3xl, ik ga ervan uit dat je een beredeneerd persoon bent, maar er lopen ook een stel gekken rond he,... of was dat alleen in België:scratch:
 
Originally posted by NewbieNeo
deze is toch veel mooier... :D
[Abeelding niet meer beschikbaar]

Vooral bij een zwart pak en een zonnebril :D
 
Is die om curarepijltjes mee te schieten ofzo? ??? :D
 
Originally posted by 3XL


Vooral bij een zwart pak en een zonnebril :D

en een kracht dat eruit komt, je wordt zo een paar meter weggeblazen :D
 
hehhe mooi geweer
 
tszzzzzzzz, heb vandaag een desert eagle in m'n handen gehad. Damn dat ding is vet, zwaar ook man. Echt gruwelijk, daar schiet je pas gaten mee :cool:
 
en waar is dat allemaal voor nodig lieve mensen?
 
Verklaar je nader?

Waarom zou je een wapen niet mooi mogen vinden?
 
Idd, de 1 houdt van auto's, de andere van motoren, en de volgende van vrouwen, en nog eentje van wapens.
Ik vind ze allemaal wel leuk. :D
 
Zijn dat toevallig Remmington patronen?:)
 
Kvind het ook helemaal nix. Lopen te veel gekken rond!
 
Het was meer als geintje bedoeld maargoed als je er toch serieus over nadenkt...

Als je wapen in het woordenboek opzoekt zal het vast niet positief zijn. Ik heb het overigens niet opgezocht dus weet niet of ik ook daadwerkelijk gelijk heb.
Het wordt teveel verkeerd gebruikt en dat is niet te tegenspreken en ja net zoals met alles zijn degenen die het wel goed gebruiken de dupe.

Maar nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het puur als sport me wel leuk lijkt gezien je je waarschijnlijk behoorlijk moet concentreren bij het richten.

Maargoed het was meer als geintje bedoeld, met als gevolg serieuze reacties.
 
Tsja, elke gek kan z'n rijbewijs halen. Duizenden potentieele moordenaars. Wat zeggen de moraalridders daarvan ?
 
Back
Naar boven