AndroidHealthClinic

Bouwfase na WBC ‘22 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wat is iedereen lief. Geen commenteren netjes hoor.

Deze week passen we penkweek toe om te kijken hoe het lijf met extra carbs omgaat.
Moet zeggen dat ik nog droger wordt door die extra carbs dus mijn lijf is super adaptief aan het werk.
Maar we gaan het zien. Ik denk dat ik net onder de 90kg ga uitkomen.

Slip is trouwens binnen en zit wel super laag, dat is ff wennen.
Maar dat komt allemaal wel goed.

Vandaag een schouders gedaan en de lijnen. in de schouders worden meer en meer paper thin.
De vezels zijn zichtbaar. Gaat al met al gewoon lekker.
 
Laatst bewerkt:
Nou vooruit ;)

Het verschil met de vorige wedstrijd is echt groot. Ben erg benieuwd hoe het gaat en ook tussen de wedstrijden door wat de aanpak is.
Wel nice als je lijf zo reageert op de extra carbs.
Kcal ook aardig omhoog gegaan?

Welke kleur ga je voor? Gewoon nieuwsgierig :D
 
Wat is iedereen lief. Geen commenteren net zes hoor.
Ik denk dat er in het verleden ook maar een paar luidruchtige mensen waren die het zogenaamd leuk vonden om iemand af te branden. De meesten zijn toch echt wel postief en kunnen het waarderen dat iemand er helemaal voor gaat: voeding, training, medicatie, en paarse slip :D
 
Nou hier kan je toch alleen maar respect voor hebben...dedication met een top resultaat!

Maar ik kan ook wel negatief gaan doen als dat je meer motiveert😜
 
Nou vooruit ;)

Het verschil met de vorige wedstrijd is echt groot. Ben erg benieuwd hoe het gaat en ook tussen de wedstrijden door wat de aanpak is.
Wel nice als je lijf zo reageert op de extra carbs.
Kcal ook aardig omhoog gegaan?

Welke kleur ga je voor? Gewoon nieuwsgierig :D
1668851327246.jpeg
 
Ik denk dat er in het verleden ook maar een paar luidruchtige mensen waren die het zogenaamd leuk vonden om iemand af te branden. De meesten zijn toch echt wel postief en kunnen het waarderen dat iemand er helemaal voor gaat: voeding, training, medicatie, en paarse slip :D
Vind ik ook hoor Reneetje. Niets dan positieve geluiden hier. Maar je kan ook gewoon eerlijk dingen afvragen zonder direct negatief te zijn, zo bedoel ik meer. En het is me niet te doen voor aandacht hoor. Als ik het Dara nu nog van moet hebben dan stelt mijn leven echt niets voor hahaha :thumbs:
Nou hier kan je toch alleen maar respect voor hebben...dedication met een top resultaat!

Maar ik kan ook wel negatief gaan doen als dat je meer motiveert😜
Eerlijkheid waardeer ik negativiteit niet dat kost je enkel energie en slaat ook nergens op.
Maar aan de andere kant, als iemand tegen mij zegt dat ik iets niet kan dan motiveert me dat wel om het tegendeel te bewijzen. :p
 
Morgen een fotoshoot voor de webpage.
Ik mag gelukkig de gym misbruiken na sluitingstijd, altijd fijn om mensen om je heen te hebben die je iets gunnen.
Coaching loopt nu op, hoewel ik me er nu niet op focus. US, UK, Oekraïne, Nederland, waaronder enkele PT'ers.
Ik wordt daar wel vrolijk van trouwens als mensen hun vertrouwen in mij uitspreken.

Vandaag niet gesport maar dat voelt helemaal niet lekker in de laatste weken voor de wedstrijd.
Maar goed daar kom ik ook wel weer overheen hahaha.
 
Coaching loopt nu op, hoewel ik me er nu niet op focus. US, UK, Oekraïne, Nederland, waaronder enkele PT'ers.
Ik wordt daar wel vrolijk van trouwens als mensen hun vertrouwen in mij uitspreken.
Ben je internationaal aan het adverteren, of is dat volk wat hier woont? Iig wel leuk ja dat het zo loopt.
 
Ben je internationaal aan het adverteren, of is dat volk wat hier woont? Iig wel leuk ja dat het zo loopt.
Ik heb iemand begeleidt die nogal actief is op Facebook en insta en in diverse gesloten groepen posts heeft geplaatst over zijn voortgang. Ik heb hem enkel in voeding begeleidt en alles was ook direct spot-on. En zo komen nu andere via via bij mij terecht.

Maar wel lastig omdat je alles wel in het Engels moet doen en niet iedereen het metrische stelsel hanteert.
Maar het omrekenen laat ik lekker aan henzelf over.

Tevens op mijn werk nu mensen die door mij gecoacht willen worden op gebiedt van voeding en training.
En dit zijn sportinstructeurs van defensie met gedegen opleiding.
Ik heb er bij eentje (dame) haar voeding opgesteld en ziet er top uit nu. Maar deze dame vond het easy te volgen en is dedicated.
Maar goed nu klopt ook hoofd sportinstructie bij mij aan. Dus verwacht als ik het bij hem goed doe nog meer klanten.

Ik wilde dit langzaam opstarten maar kom nu snel aan mijn max hahaha
En ik adverteer niet, heb enkel op Facebook wat gezet.
Qua marketing doe ik er nog niets aan.
 
Laatst bewerkt:
McDonald's en dat soort dingen, schrijf je dat ook voor?
 
Ik heb iemand begeleidt die nogal actief is op Facebook en insta en in diverse gesloten groepen posts heeft geplaatst over zijn voortgang. Ik heb hem enkel in voeding begeleidt en alles was ook direct spot-on. En zo komen nu andere via via bij mij terecht.

Maar wel lastig omdat je ales wel in het Engels moet doen en niet iedereen het metrische stelsel hanteert.
Maar het omrekenen laat ik lekker aan henzelf over.

Tevens op mijn werk nu mensen die door mij gecoacht willen worden op gebiedt van voeding en training.
En dit zijn sportinstructeurs van defensie met gedegen opleiding.
Ik heb er bij eentje (dame) haar voeding opgesteld en ziet er top uit nu. Maar deze dame vond het easy te volgen en is dedicated.
Maar goed nu klopt ook hoofd sportinstructie bij mij aan. Dus verwacht als ik het bij hem goed doe nog meer klanten.

Ik wilde dit langzaam opstarten maar kom nu snel aan mijn max hahaha
En ik adverteer niet, heb enkel op Facebook wat gezet.
Qua marketing doe ik er nog niets aan.
de kracht van mondreclame
(beter een selectie maken van de wannabees en de die hards) 💪
 
Ik wilde dit langzaam opstarten maar kom nu snel aan mijn max hahaha
En ik adverteer niet, heb enkel op Facebook wat gezet.
Qua marketing doe ik er nog niets aan.
Dat gaat snel dan.... goede persoonlijke ervaringen zijn ook effectiever dan marketing :)
 
Training van gisteren.

Schouder is nog niet helemaal hersteld waardoor ik links help met in positie komen van apparaten.
Maar voelt niet pijnlijk.

Gisteren dus pushdagje en lekker rustig in de gym vanwege de voetbal.

Flat dumbbell presses.
WU 15x22kg, 10x28kg
WS 42kg 10, 10 reps 46kg 10, 10 reps voelde lekker

Incline free weight presses
WS 90kg 10, 10, 10 reps

Cable cross high
WS 28kg 12, 12, 12, 10 reps

Fly machine.
WS 100kg 10, 10, 10, 10 reps

Free weight shoulder presses
WU 15x40kg, 12x60kg
WS 70kg 10, 10, 10 reps 90kg 10, 7 reps

Lateral side raises
WS 12kg 10, 10 reps 14kg 10 reps 16kg 8 reps + 5 halve

Reversed flys
WS 52kg 20, 20, 20 reps 52kg 10+10+10+10 reps met 5 sec rust

Triceps dip machine
WS 65kg 12, 12, 12, 10 reps

Double rope cable push down.
WS 32kg 15, 15, 15, 12 reps

Crunch machine (10 recht + 10 schuin rechts + 10 schuin links = 1 set)
WS 41kg 3 sets en 1x 25 reps

Fietsen
20 min
 
Nee hoor iedereen mag bij me aankloppen. Sommige mensen kosten een shitload aan energie en andere doen gewoon wat er gevraagd wordt. En dat zie je altijd terug in de resultaten.
werk aan de winkel ik gun het je van harte, :)
 
werk aan de winkel ik gun het je van harte, :)
Thanks, ik doe het vooral omdat ik er veel energie van krijg.
En het ligt in mijn bedoeling om over 3 jaar fulltime te coachen.

Voor nu kan ik max 20 klanten aan m.b.t. de tijd wat dit kost.
En natuurlijk wil ik nog wel fun en bouwtijd overhouden voor in de gym en het gezin. (en ja in die volgorde, zonder gym ben ik niet te genieten thuis :p)
 
Thanks, ik doe het vooral omdat ik er veel energie van krijg.
En het ligt in mijn bedoeling om over 3 jaar fulltime te coachen.

Voor nu kan ik max 20 klanten aan m.b.t. de tijd wat dit kost.
En natuurlijk wil ik nog wel fun en bouwtijd overhouden voor in de gym en het gezin. (en ja in die volgorde, zonder gym ben ik niet te genieten thuis :p)
heerlijk die (gezonde) verslaving aan het ijzer, op deze manier blijf je mooi verbonden met de sport, lekker stuiteren Ron!! 💪
 
Back
Naar boven