AndroidHealthClinic

Bouwfase na WBC ‘22

Bezoekers in dit topic

Thanks, ik doe het vooral omdat ik er veel energie van krijg.
En het ligt in mijn bedoeling om over 3 jaar fulltime te coachen.

Voor nu kan ik max 20 klanten aan m.b.t. de tijd wat dit kost.
En natuurlijk wil ik nog wel fun en bouwtijd overhouden voor in de gym en het gezin. (en ja in die volgorde, zonder gym ben ik niet te genieten thuis :p)
Mooie plannen. Is er nog vervroegd pensioen in jullie vak, of is dat inmiddels ook allemaal uitgeruild en wegbezuinigd?
 
Mooie plannen. Is er nog vervroegd pensioen in jullie vak, of is dat inmiddels ook allemaal uitgeruild en wegbezuinigd?
Ik mag met 62,5 jaar met FLO. (Functioneel leeftijds ontslag) Dan ben je ook niet meer inzetbaar.
 
Peakweek test uitgevoerd en vul niet voldoende maar we gaan het ook niet verhogen.
Moeten die vetspil niet opzoeken. Je weet toch dat je benen niet moet pompen voor vergelijkingen.
Nou hier broodje speciaal. Nu wel gedaan en gues what, yep meer lijnen en meer cardiovasculariteit.

Vanavond uiteten met het gezin en vanaf morgen op nagenoeg zero carbs tot penkweek.
Cardio op max en trainen voor de pomp en geen fancy shit. Been training wel ff vlammen.
 
Laatst bewerkt:
Was ik niet uitgenodigd :(
 
Two weeks to Go :whip:
 
Even update dan hier.
Mijn cardio is verhoogt naar ochtend 50 min en na KT 30 min.
Mijn voeding is zoals eerder gezegd naar mijn all time low. 210gr Eiwit, 46gr KHD, 37gr Vet en daarmee totaal 1339kcal

Gisteren nara de FitFair 2022 geweest en enkele seminars van Milo gevolgd m.b.t. hoe kan je je verdiensten omhoog brengen en waar kan je aan sturen. Zeer interessant en zeker waard om enkele zaken te verbeteren.

Ik heb er ook een bodyscan laten uitvoeren heel erg interessant maar ook misvattingen omdat alles met stroompjes gedaan wordt en je dus een gemiddelde index krijgt en wij zijn nu eenmaal verschillend van structuur en opbouw dus echt 100% waarde dien je er niet aan te geven.
Maar het kan wel gebruikt worden als bewijslast voor mensen die obese zijn en een vergoeding aanvragen voor buikwandcorrectie.
Er hangt een medische accreditatie aan vast. Dus een begin scan en eindscan is voor zorgverzekeraars een onderdeel van de besluitvorming.
En dat kan wel heel veel bijdragen. Nouja interessant voor PT'ers die klanten hebben met obesitas en duidelijke overschot aan vel.

Ik heb nu nog twee weken en het gaspedaal gaat maximaal ingetrapt worden. :flexbiceps::flexgrin:
 
Blijven je kcal zo laag ook naarmate de wedstrijd dichterbij komt?

Kan je klein beetje in kaart brengen hoe jij laatste 2 weken qua aanpak doet mbt voeding/training en eventueel andere technieken om zo droog mogelijk te pieken?
 
Blijven je kcal zo laag ook naarmate de wedstrijd dichterbij komt?

Kan je klein beetje in kaart brengen hoe jij laatste 2 weken qua aanpak doet mbt voeding/training en eventueel andere technieken om zo droog mogelijk te pieken?
Ik zit nu op 13 dagen voor podium en mijn verlaging blijft voorlopig zo.
Laatste week is zogenaamde peakweek.
Vochtinname is nu 5 ltr per dag en zout op normaal.
Vanaf as vrijdag 3 dec gaat vochtinname naar 9 ltr.
Zoutinname op maximaal dus een mespuntje voor :kots:
Eiwit intake gaat omhoog en carbs vanaf 7 dec.
Vocht stop dag voor podium.

Maar weet ook dat ik zaterdag en zondag een wedstrijd heb. Dus kan ook allemaal anders zijn.

Dit is ongeveer wel een standaard peakweek protocol. Wellicht komen er nog vet hoge maaltijden bij.

Maar zoals alles. Dit kan veranderen al naar gelang shape en volheid dat nodig heeft.
 
Gisteren pushdagje gedaan. Uithoudingsvermogen wordt al minder. Zweten en drinken als een malle. Gewichten zijn nog steeds netjes.

Vandaag 11 dagen uit, die 1340 kcal begint nu wel te knagen. Slecht geslapen, als in niet in één stuk. 4x eruit om te pissen.
05:18 eruit om richting basicfit te rijden. Stairmaster en loopband, vind ik wel een zalige combi. Daarna nog ff poseren, daarvoor hebben ze de leszaal opengehouden. :thumbs:

Lijnen in de benen steeds meer zichtbaar en obliques komen ook lekker door en strepen in mijn gluteus.
Btw ik piek altijd erg laat. Lijf houd heel lang vast en dropt dan zomaar in één week 4-5%. Althans optisch.

Vanmorgen 88,4kg. Op 7% visuele schatting.
 
Gisteren pushdagje gedaan. Uithoudingsvermogen wordt al minder. Zweten en drinken als een malle. Gewichten zijn nog steeds netjes.

Vandaag 11 dagen uit, die 1340 kcal begint nu wel te knagen. Slecht geslapen, als in niet in één stuk. 4x eruit om te pissen.
05:18 eruit om richting basicfit te rijden. Stairmaster en loopband, vind ik wel een zalige combi. Daarna nog ff poseren, daarvoor hebben ze de leszaal opengehouden. :thumbs:

Lijnen in de benen steeds meer zichtbaar en obliques komen ook lekker door en strepen in mijn gluteus.
Btw ik piek altijd erg laat. Lijf houd heel lang vast en dropt dan zomaar in één week 4-5%. Althans optisch.

Vanmorgen 88,4kg. Op 7% visuele schatting.
Respect!
 
Thanks. Deze prep is wel tot nu toe de lastigste. Temeer omdat ik al voor mijn doen in een redelijke shape begon aan de prep.
Nadeel daarvan is dat de mindfucks al vroeg intreden. "sta Ik er wel goed bij" :cool: , "gaat het vlot genoeg" :fire:, "gaat het niet te snel" :eek:

Als je het plan van je coach volgt, en ook zo nu en dan eens vragen stelt om ervan te leren, dan komt alles goed.
Neem dat maar van deze oude baas aan. :oud:
 
Laatst bewerkt:
Vandaag armdagje en wat abductoren.

Dumbbell curls
WU 10kg 10, 10 reps
WS 12kg 10 reps, 14kg 10 reps 15kg 10 reps

Unilateral curl machine
WS 10kg 10+10, 10+10, 10+10, 10+10 reps

Atlas cable curls
WS 20kg 10, 10, 10, 9 reps

Double rope cable extensions
WU 35kg 10 reps
WS 45kg 15, 15, 12, 14 reps

EZ-bar skull crushers
WS 28kg 12, 12, 10, 10 reps

Straight bar push down
WS 50kg 12, 12, 12, 12 reps

En nog ff straight bar curls
WS 50kg 12, 12, 10, 10 reps

Adductor
WS 50kg 15+15 (2 voetposities), 15+15, 15+15, 15+12 reps

25 minuten loopband 5,3km/u en helling 5 graden.
 
Back
Naar boven