XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik volg je...
 
4 puntsmeting en het deed wel een beetje zeer dus denk dat dat knijpen wel goed zat. Heb gewoon veel op mn triceps en er zat ook een hoop vet op mn middel. Haha wel strak vet,hij kreeg het moeilijk gepakt.
 
Wat voor meter gebruik je
 
Okee Patje, nou ik vind ook zeker dat je er niet verkeerd uitziet, mooie en leuke doelen in het vooruitzicht! Ik ga je weer volgen;) Succes Meis
 
Dat is eigenlijk ook zo ja. :P
 
Triceps? Nog nooit opgevallen :o
Bij mij juist alles op mn onderlichaam. Volgensmij verschilt dat heel erg van vrouw tot vrouw.
 
Hee er Pat is weer aan het werk met de gewichten.
Leuk joh foto's zien er best al goed uit en als je nog wat droger bent dan zie je er weer net zo mooi uit als vroeger
Komt goed Pat ... maar wel volhouden he!
 
Ha grosje! Thx en inderdaad volhouden!

Dag drie van het dieet ..toch best pittig hoor,ik moet echt afkicken van alle suikers! Honger dat ik heb ..Heb wat groenten toegevoegd,wat rijstwafels en een ei met eigeel en dat voelt beter,thx voor de tip!

Net upperbody getraind.

Alles 4x16

Lat pulldown wide 15 kilo
Lat pulldown small 15 kilo
Pulley 10 kilo
Back extension 15 kilo

Dumbbell chest press 3 kilo
Overhead raise 4 kilo

Shoulder press 3 kilo

Bicep curl (app) 5 kilo
Tricep extension(app) 5 kilo

Rotary 15 kilo
Gewone buik 15 kilo

Wilde eigenlijk meer doen maar schaamde me opeens kapot voor de spiegel ,andere gym en rotlicht, waardoor ik snel ben gaan zitten op de apparaten voor m'n armen en er vandoor ben gegaan. Dinsdag weer in m'n vertrouwde gym m'n lowerbody doen en lesje kickboksen als cardio.
 
Vrouwen;)
Je bent daar toch om aan je lichaam te werken?
 
Ha grosje! Thx en inderdaad volhouden!

Dag drie van het dieet ..toch best pittig hoor,ik moet echt afkicken van alle suikers! Honger dat ik heb ..Heb wat groenten toegevoegd,wat rijstwafels en een ei met eigeel en dat voelt beter,thx voor de tip!

Net upperbody getraind.

Alles 4x16

Lat pulldown wide 15 kilo
Lat pulldown small 15 kilo
Pulley 10 kilo
Back extension 15 kilo

Dumbbell chest press 3 kilo
Overhead raise 4 kilo

Shoulder press 3 kilo

Bicep curl (app) 5 kilo
Tricep extension(app) 5 kilo

Rotary 15 kilo
Gewone buik 15 kilo

Wilde eigenlijk meer doen maar schaamde me opeens kapot voor de spiegel ,andere gym en rotlicht, waardoor ik snel ben gaan zitten op de apparaten voor m'n armen en er vandoor ben gegaan. Dinsdag weer in m'n vertrouwde gym m'n lowerbody doen en lesje kickboksen als cardio.

Je ziet er toch goed uit? Niets om voor te schamen. ;) Gewoon lekker je ding doen en niet teveel op de mensen om je heen gaan letten. !
 
Vrouwen;)
Je bent daar toch om aan je lichaam te werken?

en helemaal typisch dat vrouwen die reden hebben zich te schamen dat meestal niet doen en diegene die eigenlijk helemaal geen reden hebben die schamen zich kapot :rolleyes:
 
Vrouwenlogica.. begrijpen mannen niet:D
 
Vrouwen komen ook van Venus;)
 
Haha ik weet zelf dat het zo is wat jullie zeggen maar kwam ook door een rare sportbroek die ik aanhad,heb hem meteen weggeflikkerd ;-) . Het is ook geen modeshow maar goedzittende kleding is wel een must.

Mijn aandacht is wederom getrokken door eten volgens je macro's...
 
Gewoon je strakke broek aan en de SLDL gaan doen en dan in de spiegel naar de mannen kijken. Zal je zien dat je zelfvertrouwen een boost krijgt als ze allemaal naar die billen kijken :)
 
Haha grosje!
 
ik zou kijken hoor ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven