XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

  • Topic starter 28taP
  • Startdatum
  • Reacties 3K
  • Weergaven 132K
  • Volgers 110

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dan ook geen eieren?je hebt natuurlijk wel scharreleieren das niet zo erg als die legkippen.
 
dan ook geen eieren?je hebt natuurlijk wel scharreleieren das niet zo erg als die legkippen.

Biologische eieren neem ik altijd. Het rotte van eieren is dat als er kuikentjes worden geboren om een legkip te worden, de mannetjes door de shredder gaan. Geen fijn gevoel, vandaar mijn weerstand tegen eieren.
 
Ben een kilo afgevallen! Niet normaal, heb gisteren per ongeluk 3000 kcals gegeten en nog een kilo eraf vandaag. Je zou zeggen dat er dan wat bij zou moeten komen. Ik krijg wel eindelijk biceps! Snap geen bal van mijn lichaam. Word ook nog elke week wat sterker met de meeste oefeningen.

Gisteren ub:

incline barbell press 2x10x27,5kg 7x27,5kg db incline curl 8x12kg

db flys 3x10x6kg

seated row 4x10x45kg

one arm row 3x12x14kg

side raise 4x8x9kg

db incline curl 4x8x9kg

triceps extension 3x10x14,5kg

hammer curls rope 4x16,25kg (ander ding kan je minder kg mee tillen)

reverse grip extension 4x10x13,75kg

abs rope 3x20x23,5kg


Vandaag lb:

zercher squat 3x12x35kg (front squat ging niet)

barbell lunges 4x10x35kg

leg extensions 4x10x56kg

lying leg curl 4x12x18,75

glute bridge 3x15x80kg

donky kick leg extension 4x15x32kg

back extension barbell 2x10x17,5kg (lang leve instagram, maar wat een k.toefening)

outer thigh andersom 4x20x64kg

calf press 3x10x132kg

db side bends 3x15x12kg

ab crunch machine 3x15x30kg


Twijfel nog steeds, of nu doorbulken of 2 weken cutten en dan weer doorbulken. Heb gelezen dat bulk-cutperiodes goed werken om niet te vet te worden. 4 weken op en dan weer 2 weken af.
 
Als je afvalt op 3000 kcal zie ik het probleem niet :D

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zijn er veel die steeds kort bulken/cutten/bulken enz.

Belangrijk is goed uit te vinden wat je onderhoud daadwerkelijk is. Dan houd je je vp ook goed in de hand als je er niet teveel boven gaat zitten.
 
Ben een kilo afgevallen! Niet normaal, heb gisteren per ongeluk 3000 kcals gegeten en nog een kilo eraf vandaag. Je zou zeggen dat er dan wat bij zou moeten komen. Ik krijg wel eindelijk biceps! Snap geen bal van mijn lichaam. Word ook nog elke week wat sterker met de meeste oefeningen.

Dan zit je stofwisseling lekker hoog ;)

Koeien roepen dan idd om hun kalfje.
Hoe dat in bioland gaat weet ik niet.
Misschien is geiten of paardenmelk een optie? Alleen geen idee hoe t daar gaat.

Het is eigenlijk sowieso vreemd dat de mens melk drinkt, melk is alleen bedoeld voor baby mensen en baby dieren...
 
Als je afvalt op 3000 kcal zie ik het probleem niet :D

Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Zijn er veel die steeds kort bulken/cutten/bulken enz.

Belangrijk is goed uit te vinden wat je onderhoud daadwerkelijk is. Dan houd je je vp ook goed in de hand als je er niet teveel boven gaat zitten.

Klinkt in theorie best wel goed. De moed zakt je toch in de schoenen als je weer moddervet bent om het er weer af te krijgen. Dat heb je hiermee niet.

Lol, dat was 2x de rest rond 2200/2500.

Ja dat is zeker niet verkeerd om te weten. Ik ben er uit en ga tot de kerst even cutten en erna mijn onderhoud precies uitvogelen.
 
Dan zit je stofwisseling lekker hoog ;)

Koeien roepen dan idd om hun kalfje.
Hoe dat in bioland gaat weet ik niet.
Misschien is geiten of paardenmelk een optie? Alleen geen idee hoe t daar gaat.

Het is eigenlijk sowieso vreemd dat de mens melk drinkt, melk is alleen bedoeld voor baby mensen en baby dieren...

Ik vermoed niet heel anders. Ik drink trouwens weinig melk maar eet wel veel kaas en kwark. Melk op zich is idd meer voor baby s maar wel lekker.
 
Klinkt in theorie best wel goed. De moed zakt je toch in de schoenen als je weer moddervet bent om het er weer af te krijgen. Dat heb je hiermee niet.

Lol, dat was 2x de rest rond 2200/2500.

Ja dat is zeker niet verkeerd om te weten. Ik ben er uit en ga tot de kerst even cutten en erna mijn onderhoud precies uitvogelen.

ten eerste, waarschijnlijk overdrijf je erg met 'moddervet' ;)

ten tweede, jij hebt alles in de hand. Als je tijdens bulk merkt van: hey me vp gaat wat te hard omhoog, schroef je gewoon de kcal wat terug. Dan word je ook nooit 'moddervet' :D

2200/2500 is niet verkeerd als je daarop gewicht verliest. Vasthouden zou ik zeggen.
 
ten eerste, waarschijnlijk overdrijf je erg met 'moddervet' ;)

ten tweede, jij hebt alles in de hand. Als je tijdens bulk merkt van: hey me vp gaat wat te hard omhoog, schroef je gewoon de kcal wat terug. Dan word je ook nooit 'moddervet' :D

2200/2500 is niet verkeerd als je daarop gewicht verliest. Vasthouden zou ik zeggen.

Ja ok lichtelijk, een dikke pens staat bij mij voor moddervet.

Dat klopt ook wat je zegt.

Toch even wat meer vet shredden komende weken. Daarna weer verder bouwen en niet te gek veel eten. Laatst was ik echt kotsmisselijk van alle oliebollen die ik had gevreten.
 
Boh , drie dagen cutten en echt niet laag in carbs, 2,5 kg kwijt en zo slap als wat. Toch ander plan van aanpak maken.
 
3 dagen 2,5 kilo?
Vast vocht/maaginhoud.

Zit je ver onder behoefte?
 
Op 1500 kcals. Zoveel inhoud? Nog nooit zo snel gehad ?
 
Misschien toch even aanzien. Krachtverlies was gewoon heftig! Doe nu even 2 weken fullbody. Probeer volgende keer dan maar met reps omhoog te gaan of aantal sets. Viel gewoon even tegen vandaag.
 
Ben je in 1x keer van 2500 naar 1500 gegaan?

Dat is hele klap voor je lichaam.

Dat verklaart kracht verlies.

Heb je wel energie?
 
Ben je in 1x keer van 2500 naar 1500 gegaan?

Dat is hele klap voor je lichaam.

Dat verklaart kracht verlies.

Heb je wel energie?

Ja omdat het maar voor 12 dagen is had afbouwen geen zin. Ja dat voel je zeker wel. Bizar hoor dat dat zoveel scheelt die 1000 kcals. Heb wel energie en ook niet veel honger. Ik eet wel volgens if, eet pas vrij laat op de dag mijn eerste maaltijd dus dat scheelt wel. Het meeste eet ik na de training maar dat deed ik voorheen ook.
 
Ja omdat het maar voor 12 dagen is had afbouwen geen zin. Ja dat voel je zeker wel. Bizar hoor dat dat zoveel scheelt die 1000 kcals. Heb wel energie en ook niet veel honger. Ik eet wel volgens if, eet pas vrij laat op de dag mijn eerste maaltijd dus dat scheelt wel. Het meeste eet ik na de training maar dat deed ik voorheen ook.

Als je 2500 at is 1000 bijna 50% ;)

Is wel shock voor je lichaam.

Anders ook voor de traijing ff goede grote meal nemen. Kijken of dat wat helpt.
 
Als je 2500 at is 1000 bijna 50% ;)

Is wel shock voor je lichaam.

Anders ook voor de traijing ff goede grote meal nemen. Kijken of dat wat helpt.

Goed idee! Zaterdag weer trainen en dan van te voren flink eten (zover dat kan met 1500kcals ). Thx voor het meedenken.
 
Goed idee! Zaterdag weer trainen en dan van te voren flink eten (zover dat kan met 1500kcals ). Thx voor het meedenken.

In de cut als kcal laag zijn doe ik zelf ook de grootste meals voor en na training.

Lekker veel carbs :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven