AndroidHealthClinic

Op weg naar vetverlies.. tips?

Bezoekers in dit topic

Stefan0594

Novice
Lid geworden
18 jul 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
82kg
Hallo,

Ik volg nu al een tijdje dit forum en ben ook al behoorlijk wat topics bij langs geweest.
Sinds vorige week ben ik begonnen met een nieuw eet schema om mijn vetpercentage dus te verlagen.
Ik ben nu zo ongeveer 3 maanden aan het sporten, naar mijn mening ben ik al wel lekker op weg wat betreft het afvallen.

Ik kom namelijk van een whopping 115kg.. (Dit is overigens niet gebeurd in die 3 maanden, eerst alleen op mijn voeding gelet om echt de goeie KGs eraf te krijgen en toen pas gaan sporten).
Ondertussen nu dus 94kg maar mijn vraag is nu dus of mijn eetschema mij verder zal helpen om mijn doel te behalen?

Doel: Behalen van 15% vetpercentage (uiteindelijk)


Lengte: 184cm
Gewicht: 94kg
Vetpercentage: Wordt nog opgemeten maar ik schat rond de 22-24%


1e maaltijd: 533 kcal
Brinta, 60 gram
Whey Perfection - Whey Eiwit Shake, 40 Gr.

2e maaltijd: 344 kcal
Basmati Rijst, 50 g
Kip, 100 g
Groentenmix, 200 gram


3e maaltijd: 492
Ei - Heel, 2 stuk
Snee Bruin Brood

Pindakaas, 15 gram
Appel - Pink Lady


4e maaltijd: 468 kcal
Basmati Rijst, 50 g
Kip, 100 g
Groentenmix, 200 gram
1 banaan


maaltijd 5: 386 kcal
Zalmfilet, 125 g
Magere Kwark, 250 gr


Eindresultaat:
172g eiwit
252g koolhydraten
57g vet
2223 kcal

----------------


Mijn trainingsprogramma is al volgt:

Ik doe 4x8

Maandag: Chest & Triceps + 25 minuten hiit cardio op de crosstrainer (5 minuten warming up & 5 minuten cooling down, 15 minuten training zelf.

Dinsdag: Back & Biceps + 25 minuten hiit cardio op de crosstrainer (5 minuten warming up & 5 minuten cooling down, 15 minuten training zelf.

Woensdag: Legs & Shoulders

Donderdag: rust

Vrijdag
: Chest & Triceps + 25 minuten hiit cardio op de crosstrainer (5 minuten warming up & 5 minuten cooling down, 15 minuten training zelf.

Zaterdag: Back & Biceps + 25 minuten hiit cardio op de crosstrainer (5 minuten warming up & 5 minuten cooling down, 15 minuten training zelf.

Zondag: Legs & Shoulders

Alle tips welkom hoor het graag!
 
Back
Naar boven