AndroidHealthClinic

Op weg om de grootste boom van het bos te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Treebeard

Cool Novice
Lid geworden
29 jun 2020
Berichten
184
Waardering
408
Lengte
2m
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
Gegroet allen en welkom in mijn log!

Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben Treebeard, 23 jaar en ik hou me inmiddels 7 jaar bezig met krachttraining en alles daarom heen.
Ongeveer halverwege die 7 jaar ben ik er toch wel achter gekomen dat het fysiek dat ik voor ogen heb, natty niet haalbaar is.
Inmiddels ben ik van mening dat ik over voldoende kennis en vaardigheden beschik om de stap naar de AAS te maken.

De reden voor het openen van een log is tweeledig. Ik vind het fijn om iets van een klankbord te hebben waar ik mee kan sparren. Ten tweede heb ik zelf een hoop gehad aan het lezen van de verscheidene logs hier op het forum en ik hoop op deze manier anderen ook weer een stukje informatie en ervaring mee te kunnen geven.

Huidige stats:
2m / 98 kg / 11-12% vet
Squat: 5x170kg
Romanian deadlift: 8x170kg
Chin ups: 6x + 18kg
Paused bench: 5x100kg
Overhead press: 5x75kg

Kuurplannen:
Week 1-14 600 mg test-e gesplitst over 2 injecties per week
Week 14-28 150 mg Test-E pw

Nolva ligt klaar mocht ik gyno ontwikkelen. Ik ben bekend met de argumenten om niet meteen te beginnen met blast/cruise tijdens je eerste kuur. Ik heb besloten om dit toch te doen. Mocht e.e.a niet bevallen, heb ik uiteraard ook nog clomid klaarliggen om een nakuur te starten

In principe ben ik van plan de injecties met slin pins in mijn quads te zetten. Mocht dit niet lukken, zal ik gebruik maken van 0,6x25mm naalden.

Bloedwaarden:
Uiteraard heb ik een 0-meting bloedwaarden laten testen en ik zal ook gedurende het jaar verschillende waardes blijven laten testen om zo de gezondheid in de gaten te houden.
Bloedwaarden 1.PNG

bloedwaarden 2.PNG

Training en voeding zal ik later deze week nog op terugkomen. Vrijdag a.s gaat de eerste naald erin.
Een log zonder foto's is het ook net niet dus die volgen ook nog!

Treebeard out!
 
blast/cruise word hcg wel vaak aangeraden (al zet ik het zelf niet)
Goede eerste blast.
succes, buff zijn op jouw lengte ziet er echt gruwelijk uit :)
 
blast/cruise word hcg wel vaak aangeraden (al zet ik het zelf niet)
Goede eerste blast.
succes, buff zijn op jouw lengte ziet er echt gruwelijk uit :)
Thanks voor het meedenken! Helaas zit ik met het probleem dat hcg gekoeld bewaard moet worden en dat niet gaat gezien ik nog bij mn ouders woon😅
 
Thanks voor het meedenken! Helaas zit ik met het probleem dat hcg gekoeld bewaard moet worden en dat niet gaat gezien ik nog bij mn ouders woon😅
Dan word het moeilijk ja :) ochja, als je toch beslist off te gaan zijn er nog andere protocollen voor. Al wil ik wel even benadrukken dat je echt goed en lang over je keuze moet nadenken.
 
Voeding
Ik kom uit een cut van 8 weken waarbij ik van 103,5 naar 98,5 ben gegaan op +- 3200 kcal per dag. Vanaf vrijdag wil ik gelijk een overschot in gaan waarbij ik start op 4200 kcal. Ik mik op een gewichtstoename van 0,5%-0,7% per week. Mocht de toename stagneren, zal ik ophogen met 200 kcal per keer. Voeding zal voor 80% uit dezelfde maaltijden bestaan. Alleen mijn avondeten zal dagelijks verschillen. Eiwit zal minstens op 260 gr zitten, vetten op minstens 120 gr per dag en koolhydraten minstens op 400 gr per dag. De exacte verhoudingen zullen afhangen van de avondmaaltijd.

Training
Qua training heb ik als natty vrijwel altijd 4-5x per week full-body getraind. Door corona hebben we echter een homegym aangeschaft bestaande uit een half-rack, bankje en een high pulley. Dit betekent dat vrijwel alle been-oefeningen gedaan worden met load op de onderrug. Ik heb nu zomervakantie dus ik wil graag 6x per week trainen. Een full-body is hierdoor uitgesloten omdat mijn ervaring leert dat 6x per week de onderrug belasten voor mij leidt tot blessures. Ik ga daarom een Borst-schouders-biceps/rug-triceps/quads-hams-abbs routine draaien met een vaste rustdag op de woensdag. Kuiten train ik elke dag omdat deze ver achterlopen en gebaat zijn bij hoge frequentie.

Om overload te behalen maak ik gebruik van microloading. Dit heeft tot nu toe altijd gewerkt en door de snelle krachttoename door de kuur verwacht ik dit ook door te kunnen zetten. Voor een aantal oefeningen werkt lineaire progressie zelfs met microloading niet meer. Hier pas ik golfperiodisering toe.

Op dinsdagavond ben ik in het zwembad te vinden voor waterpolo training. Dit is ook de reden voor de vaste rustdag op woensdag.
ASets
Standing calf raise4
Paused Bench4
Overhead press4
Weighted ring push ups4
Side raise3
Ring flyes3
Bicep curl3
Reverse grip bicep curl3
B
Ring chin ups4
Seated calf raise4
Wide grip inverted row4
Uni lat pull down4
Shrugs3
Lat prayer3
Skullovers3
Unilateral cable extension3
C
Squat4
Standing calf raise4
RDL5
2 sec paused squat4
Bulgarian split squat3
Weighted sit ups3
Abb wheel3

Slaap en stress
Ik heb er juist voor gekozen om mijn blast te beginnen in de zomervakantie. Hierdoor kan de volledige focus in ieder geval de eerste 8 weken volledig liggen op het groeien. Naast 3-4 dagen per week werken bij mijn bijbaan, heb ik verder geen verplichtingen. De bijbaan levert ook geen stress op en is ook verre van uitdagend. Het enige nadeel is dat het wisseldiensten zijn waarbij de ochtenddienst om 06:00 begint. Ik wil iedere nacht minstens 8 uur slapen dus dit wordt wel een aandachtspunt waar ik goed op moet blijven letten.
 
Thanks voor het meedenken! Helaas zit ik met het probleem dat hcg gekoeld bewaard moet worden en dat niet gaat gezien ik nog bij mn ouders woon😅

AAS gebruiken terwijl je bij je ouders woont, en zij dit niet weten/accepteren? Heb je hier al over nagedacht? Sterkte.
 
AAS gebruiken terwijl je bij je ouders woont, en zij dit niet weten/accepteren? Heb je hier al over nagedacht? Sterkte.

Terechte opmerking! Ik heb hier zeker over nagedacht. Ik heb een goede band met mn ouders. Echter ga ik ze niet nodeloos zorgen bezorgen door ze hierover te informeren. Mochten ze er naar vragen, zal ik er gewoon eerlijk over zijn.
 
Thanks voor het meedenken! Helaas zit ik met het probleem dat hcg gekoeld bewaard moet worden en dat niet gaat gezien ik nog bij mn ouders woon😅
In! Is zon mini koelkast op usb geen optie? zon dingetje voor een blikje drinken. die kan je nog met een powerbank in je klerenkast zetten haha
 
Je hematocriet is wel hoog trouwens, meesten vinden 0.50 al aan de hoge kant om te blasten.
En dat natty.
Doneer je al bloed?
 
Pohh dat natty 27.8 nmol/l test levels, jelly. Ik had niet eens de helft :roflol:

Goede squat ook wel al! Benieuwd wat die gaat doen

Ik liep ook altijd met een slappe lul rond toen ik nog natty was. Mijn bloedtest gaf ook net iets boven minimale waarden aan. Was toen net 21
 
In! Is zon mini koelkast op usb geen optie? zon dingetje voor een blikje drinken. die kan je nog met een powerbank in je klerenkast zetten haha
Dan zou ik toch maar wat HCG kopen als ik jou was

Voor nu laat ik HCG voor wat het is. Wellicht is zo een mini koelkast inderdaad een idee voor de toekomst.

Je hematocriet is wel hoog trouwens, meesten vinden 0.50 al aan de hoge kant om te blasten.
En dat natty.
Doneer je al bloed?
Ik had toevallig al een afspraak ingepland om bloed te gaan doneren en met deze uitslag ben ik hier helemaal blij mee.

Pohh dat natty 27.8 nmol/l test levels, jelly. Ik had niet eens de helft :roflol:

Goede squat ook wel al! Benieuwd wat die gaat doen
Ik liep ook altijd met een slappe lul rond toen ik nog natty was. Mijn bloedtest gaf ook net iets boven minimale waarden aan. Was toen net 21

Haha de hoge waarde verbaasde mij enigszins. Ik ben absoluut geen genetic monster, heb vrijwel geen lichaams/gezichtsbeharing en ook geen extreem hoog libido. Volgens mij zegt een testosteronwaarde niet zo veel zolang die binnen de range valt.
 
heb vrijwel geen lichaams/gezichtsbeharing en ook geen extreem hoog libido. Volgens mij zegt een testosteronwaarde niet zo veel zolang die binnen de range valt.

Volgens mij ook niet want ik ben behaard as fuck, al vanaf jongs af aan en had een vrij hoog libido.
Is gewoon genetics.
Mijn vrije test is ondanks de lage waarden wel gelijk aan die van jou.
 
Eerste pin zit er in! Was wat gehannes met het optrekken uit de vial maar het daadwerkelijk zetten met de slin pin was heel makkelijk.

Morgen volgen de de beginfoto's
 
Wakker geworden met lichte pip in de rechterquad, wat was te verwachten gezien het om de eerste prik ooit ging.
8 uurtjes gewerkt en vervolgens een legday in de regen afgewerkt.
Toch wel een nadeel van een homegym in de tuin...

Squat163,5x5x3
Uni standing calf raisebwx13:13:12:9
RDL163,5x8x3
2 sec paused squat125x6x2
Bulgarian split squat55x12x3

Ook wat beginfoto's geschoten, toch wel leuk om aan het einde het verschil te kunnen zien!
20200703_142830.jpg20200703_142849.jpg20200703_142909.jpg20200703_142921.jpg20200704_154351.jpg

Mocht je me herkennen, enige discretie wordt gewaardeerd!
 
Back
Naar boven