XXL Nutrition

Op weg om de grootste boom van het bos te worden

Bezoekers in dit topic

Jelly op je slaap. Ik kan niet eens als ik vakantie ofzo heb en niks te doen heb 9-10 uur slapen. Dan krijg ik gewoon mijn meals niet op in de tijd dat ik wakker ben :dunno:
Haha bij is het juist andersom. Ik ga rond 21u maar naar bed omdat ik dan al mn meals op heb en geen zin in honger heb😂
 
RUG
Uni standing calf raise 23,5x13,12,12,12
Pull ups bwx 5 13x4x4 bwx7
Meadow row 45,5x10x3 (1 sec hold)
Uni lat pull down 53x10x3
Wide grip Barbell rows 90x12x3
Shrugs 155x10x3
Assisted pull ups roodxamrapx3
Lat prayer 40x15x3
 
ARMEN/BUIK
Uni standing calf raise 33,5x9x3
Barbell curl 68x8x3 drop 42x15
Cable curl 17,5x12,12,10
Scott curl 14,5x17,10,8
Incline cable skullovers 30x15x3
Overhead extension 15,5x12x3
Tricep extension 15,5x17,8,8
Wrist roller 4,25x2,2,2,2
ab wheel bwx12x2

Prima training weer. Skullovers met cable rope attachment ipv met ez-bar gedaan en voelde een stuk fijner voor de ellebogen en polsen.

Verder vanochtend voor het eerst 110+ ingewogen, toch wel een persoonlijke mijlpaal🤙
 
BENEN
Bulgarian split squats 105x8x3
Uni standing calf raise bwxamrapx4
Squat 172,5x766
Bulgarian split squats 75x12,9
Uni Leg extension 30x15,11,11 drop 20x8
Rack pull 195x8x2
Uni Leg curls 17x12,10,10

Gevoelsmatig een mindere training. Had al vrij weinig zin van tevoren en alles voelde stroef en zwaar. Halverwege nog getwijfeld om de handdoek in de ring te gooien onder het mom van niet hersteld van de vorige training maar uiteindelijk toch maar afgemaakt. Reptargets wel overal gehaald dus dat is wel positief
 
BORST/SCHOUDERS
Uni standing calf raise 14x15,12,10
Paused overhead press 80x6x3
Paused bench 105x887
Dips 35,5x856 drop bwx9
Landmine Side raise 15,5x10x3
Ring flyes bwxamrapx4
Cable side raise 5,5x15x3

Wederom voelde alles zwaarder aan dan het zou moeten. Morgen denk maar een rustdagje in lassen om te zien of dat helpt.
 
je hebt je volume toch enorm omhoog geklapt? vooral op de zware compounds.
 
je hebt je volume toch enorm omhoog geklapt? vooral op de zware compounds.
Volume per trainingssessie is wel omhoog gegaan. Frequentie is wel iets nasr beneden gegaan. Per trainingscyclus verschilt het misschien 2-4 sets per cyclus per spiergroep met mn P-P-L-P-P-L-Rest die ik in mn eerste blast draaide.

Gewrichten voelen wel soepeler met een brosplit t.o.v een PPL maar een brosplit is wel minder optimaal is voor krachtgains. Volgende blast ga ik denk weer een andere opzet proberen, alleen nog niet over uit welke precies.
 
RUG
Uni standing calf raise 24x15,11,10,10
Pull ups bwx5 14x544 bwx8
Meadow row 47,5x11,10,10
Uni lat pull down 53,5x10x3
Wide grip barbell rows 92,5x12x3
Shrugs 155x12,12,10 115x20
Lat prayer 40x15,15,13,13

Dag rust heeft me goed gedaan! Alles voelde weer soepel en had ook gelijk weer een stuk meer zin in de training
 
2-4 sets is algauw 15% meer dus daar kun zeker vermoeid van raken daarnaast word je ook sterker dus dat is dubbelop.
 
Vanochtend armen vol geramd.

ARMEN/BUIK
Uni standing calf raise 35x9x4
Barbell curl 69,5x8x3 drop 42x14
Cable curl 17,5x12,12,11
Scott curl 14,5x17,9,5
Incline cable skullovers 35x10x4
Overhead extension 16x12,12,9
Tricep extension 16x15,9,5
Wrist roller 5x2,2,1.25,1
ab wheel bwx17,15,13
Decline sit ups 20x15x3

Week 5 zit er op en dat betekent dat ik ook alweer op de helft van deze blast zit. Gewicht blijft prima omhoog gaan. Shape blijft ook nog best okay. 'S ochtends zijn er nog wel wat buikspieren te zien. Acne is wel iets aan het verergeren en begint nu ook licht op mn schouders te komen. Kijk het nog een week en ga dan desnoods met 20 mg roa EOD beginnen. Dit was vorige blast voldoende om de acne weer terug te dringen.


Verschil %Kcal
Week 0105,4
Week 1105,80,374310
Week 2107,21,344501
Week 31080,694583
Week 4109,21,164707
Week 5110,31,024823
 
BENEN
Bulgarian split squats 107,5x8x3
Uni standing calf raise bwxamrapx4
Squat 175x775
Bulgarian split squats 77,5x12,9
Uni Leg extension 30x15,11,11 drop 20x6
Rack pull 197,5x8x2
Uni Leg curls 17,5x11x3

Weer een fijne training! Ben benieuwd wanneer de lineaire progressie halt gaat houden. Vooral de split squats heb ik tot op heden iedere training met 2.5kg kunnen verzwaren.
 
BORST/SCHOUDERS
Uni standing calf raise 15x18,15,13,13
Paused bench 125x443 110x5
Paused overhead press 70x887
Dips 35,5x886 drop bwx6
Landmine Side raise 15,5x11x3
Ring flyes bwxamrapx3
Cable side raise 6,25x13x4

Nette training, niet veel bijzonders over te melden
 
RUG
Uni standing calf raise 25x14,11,10,10
Pull ups bwx5 15x4x3 bwx8
Meadow row 48x10x3 (1sec hold)
Uni lat pull down 54x10x3
Wide grip Barbell rows 95x10x3
Shrugs 157,5x10x3
Lat prayer 40x15x3

Morgen nog een dagje armen en dan weer een rustdagje🤙
 
ARMEN/BUIK
Uni standing calf raise 35,5x9x3
Barbell curl 52x15x4
Incline curl 16x15,13,11
Scott curl 16x16,9,6
Incline cable skullovers 35,5x10x4
Uni overhead extension 16,5x10x3
Tricep extension 16,5x13,8,5
Wrist roller 5x2,2,1.5,1
ab wheel bwx17,15,13
Decline sit ups 20x15x3
 
Joee still alive and kicking!
Weekje niet gelogd. Vorig weekend beetje uit de hand gelopen met weinig slaap en veel gezelligheid. Als een gevolg daarvan heb ik de afgelopen week als een vochtballon rond gelopen. Redelijk kortademig en af en toe en een wat benauwd gevoel. Gelukkig nu het meeste vocht er wel weer uitgepist en voel me gelijk veel een stuk beter maar voor de resterende weken van de blast toch nog maar even als een autist doorleven😅

Uiteraard wel gewoon door blijven trainen, wat ook nog steeds top gaat. Highlight van de week was de 125x5 paused bench press voor de eerste set.

Gewichtsverloop is dus enigszins vertekend deze week omdat ik begin deze week een aantal dagen 112,4 woog en inmiddels weer terug naar 110,5-111 ben gezakt. Kcal gaan daarom voor de laatste 3 weken nog even omhoog naar 5100🐷

Sides beginnen ook wel wat toe te nemen. Mn bed en kussen zijn snachts zeiknat van het zweet en mn hartslag zit met vlagen ook weer op 80+ in rust. Huid op mn rug en schouders blijft onrustig maar de acne zet niet echt door. Die paar pukkels zijn het niet waard om roa erbij te slikken.

Om af te sluiten nog een fotootje

20210220_152211.jpg
 
Joee still alive and kicking!
Weekje niet gelogd. Vorig weekend beetje uit de hand gelopen met weinig slaap en veel gezelligheid. Als een gevolg daarvan heb ik de afgelopen week als een vochtballon rond gelopen. Redelijk kortademig en af en toe en een wat benauwd gevoel. Gelukkig nu het meeste vocht er wel weer uitgepist en voel me gelijk veel een stuk beter maar voor de resterende weken van de blast toch nog maar even als een autist doorleven😅

Uiteraard wel gewoon door blijven trainen, wat ook nog steeds top gaat. Highlight van de week was de 125x5 paused bench press voor de eerste set.

Gewichtsverloop is dus enigszins vertekend deze week omdat ik begin deze week een aantal dagen 112,4 woog en inmiddels weer terug naar 110,5-111 ben gezakt. Kcal gaan daarom voor de laatste 3 weken nog even omhoog naar 5100🐷

Sides beginnen ook wel wat toe te nemen. Mn bed en kussen zijn snachts zeiknat van het zweet en mn hartslag zit met vlagen ook weer op 80+ in rust. Huid op mn rug en schouders blijft onrustig maar de acne zet niet echt door. Die paar pukkels zijn het niet waard om roa erbij te slikken.

Om af te sluiten nog een fotootje

Bekijk bijlage 521776
Genoeg ruimte kwa vp om door te groeien nog.
 
Genoeg ruimte kwa vp om door te groeien nog.
Eens! Vind het soms wel lastig in te schatten. Door vocht en maaginhoud lijk ik af en toe een zwanger varken maar zodra dat er allemaal weer uit is, valt het alleszins mee. Plan is in ieder geval om ook de volgende blast nog te kunnen bulken, met misschien een minicut aan het begin om wat meer speelruimte te creëren.
 
Jij kan echt nog wel een paar kilo vet aankomen voordat je “te dik” bent om nog te bulken. Zou me daar nu nog geen zorgen over maken en gewoon gains proberen te maximaliseren
 
Weer een week voorbij, het einde begint helaas alweer in zicht te komen.
M'n metabolisme is overuren aan het draaien geloof ik want ben precies 0,0kg aangekomen afgelopen week terwijl ik m'n kcal met 400 kcal omhoog had geschroefd.
Komende week dus weer 200kcal erbij wat het op een dag-totaal van 5400 brengt.
Nog een kilootje erbij in de komende 2 weken zou mooi zijn, dan ben ik 8kg aangekomen in 10 weken tijd.
Sinds woensdag toch begonnen met roa 20mg ED. Acne op m'n bovenrug begon erger te worden en en verschenen nu ook pukkels op mn onderrug.

Trainingen blijven chill verlopen. Nu wel 8 dagen achter elkaar getraind en dat is toch wel een beetje teveel van het goede. Nu met die lockdown is trainen vaak het enige hoogtepunt van de dag dus dan is een rustdag nemen niet zo makkelijk dus vandaag braaf een rustdag genomen. Kunnen we morgen weer knallen.

Overall wel tevreden over de combi test-npp-mast. Krachtgains zijn prima, heb ook wel het idee massa aangezet te hebben, met normale voeding loop ik er niet als een vochtbal bij en los van wat acne en af en toe wat sneller geagiteerd, voel ik me er ook gewoon goed op. Verder heb ik deze blast ook 0 last van pijntjes in gewrichten gehad. Of dit door de npp komt of doordat de frequentie per spiergroep iets lager ligt dan de vorige blast weet ik niet, maar fijn is het in ieder geval wel.

Verschil %Kcal
Week 0105,4
Week 1105,80,374310
Week 2107,21,344501
Week 31080,694583
Week 4109,21,164707
Week 5110,31,024823
Week 6110,80,454800
Week 7111,80,94800
Week 8111,805200
 
Beter slow and steady dan een shitload aan vochtgains en in 10 weken +15kg , waarna je een super reversal krijgt

neem je nog iets voor je gewrichten?
 
Back
Naar boven