XXL Nutrition

Op weg om de grootste boom van het bos te worden

Bezoekers in dit topic

Even los van de discussie blast en cruise.....feit is dat Treebeard een nette progressie gemaakt heeft de afgelopen weken! Zoals eerder gezegd...alles netjes uitgezocht en zorgvuldige afwegingen heeft gemaakt en dit ook nog eens alles heeft gelogd zodat wij ook wat te lezen en volgen hebben! Thanks man en blijf loggen
+1
Goed startfysiek, zeer mooie progressie gemaakt tijdens kuur, best wel voorbeeldig :)
Ben persoonlijk ook voorstander van ON blijven
 
Iedereen wil híer zijn hele leven on zijn, maar als iemand in het normale forum vraagt om 50mg winstrol te pakken is het dodelijk voor zijn lever
 
Los van dat, Respect voor het harde werk ts
 
Eerste week cruisen zit er alweer op. Gewicht (108,6kg) blijft mooi stabiel op 4900 kcal dus geen noodzaak om daar bij te sturen.
Ben naarmate de week vorderde iets softer geworden, wat ook logisch is gezien ik gestopt ben met de mast-p.
Ik voel me wel gelijk een stuk gezonder. Had in de laatste helft van mijn blast geregeld een onrustig gevoel, af en toe hartkloppingen en een rusthartslag van 70-90. Rusthartslag zit inmiddels weer keurig tussen de 50-65.

Roa ben ik ook gelijk mee gestopt, gezien de mast daar de boosdoener was. Qua effectiviteit echt een topmiddel maar was het ook wel zat dat mijn lippen eruit zagen alsof er lepra op zat. Komende blast kijken of ik het red met 20mg E3.5D

Enerzijds kijk ik nu alweer uit naar de volgende blast. Wekelijks progressie in de spiegel zien en tijdens het trainen is toch verslavend. Anderzijds merkte ik ook wel in de laatste weken van mijn blast dat de focus iets minder werd en ik toch iets losser werd dus wat dat betreft komt de cruise als geroepen.
 
Misschien heb ik er overheen gelezen maar waar cruise je op?
 
Netjes! En de volgende blast al gepland of ga je ff een tijdje cruisen?! :D
 
Netjes! En de volgende blast al gepland of ga je ff een tijdje cruisen?! :D

Plan was 12 weken cruisen maar dan zou ik m'n blast halverwege december starten. Verre van ideaal naar mijn mening met de feestdagen etc dus trek de cruise door tot halverwege januari🤓
 
Plan was 12 weken cruisen maar dan zou ik m'n blast halverwege december starten. Verre van ideaal naar mijn mening met de feestdagen etc dus trek de cruise door tot halverwege januari🤓

hahaha ja dat zijn ‘vreetmaanden’ dus dan zou de bulk/blast toch gewoon kunnen :p
 
Thanks voor het meedenken! Helaas zit ik met het probleem dat hcg gekoeld bewaard moet worden en dat niet gaat gezien ik nog bij mn ouders woon😅
Een koelkast kopen en open kaart spelen.
 
hahaha ja dat zijn ‘vreetmaanden’ dus dan zou de bulk/blast toch gewoon kunnen :p

Hahah ja dat wel. Festiviteiten gaan bij mij echter ook gepaard met alcohol en na NYE ben ik vaak ook 2-3 dagen van de radar verdwenen😅 Als ik blast, wil ik wel alles er uit te halen wat er in zit.

Een koelkast kopen en open kaart spelen.

Dat zie ik dus niet zitten. Anders was het geen probleem geweest...
 
Dat zie ik dus niet zitten. Anders was het geen probleem geweest...
Hoe berg jij je spuiten op dan. Ik had een flinke doos liggen die onvermeidelijk was.

Momenteel neemt mamski gewoon mijn bloodwork door en ze waren er toch zo op tegen.
 
Hoe berg jij je spuiten op dan. Ik had een flinke doos liggen die onvermeidelijk was.

Momenteel neemt mamski gewoon mijn bloodwork door en ze waren er toch zo op tegen.

Alle zooi ligt buiten het zicht in kasten opgeborgen. M'n ouders hebben sowieso niet zo veel te zoeken op mijn kamer
 
Alle zooi ligt buiten het zicht in kasten opgeborgen. M'n ouders hebben sowieso niet zo veel te zoeken op mijn kamer
Ja scheelt wel gezeik in het begin. Maar b&c ga je opgeven moment niet meer kunnen verbergen. Bij mij begon het met naalden weg gooie. eentje over het hoofd gezien die eruit gevallen was.
 
Ja scheelt wel gezeik in het begin. Maar b&c ga je opgeven moment niet meer kunnen verbergen. Bij mij begon het met naalden weg gooie. eentje over het hoofd gezien die eruit gevallen was.

Ja ongetwijfeld dat ze er ooit naar gaan vragen en zal het dan ook gewoon toegeven. Ik zie de noodzaak niet in om ze nodeloos te gaan belasten met extra zorgen door het eerder dan dat te vertellen
 
Ik ben benieuwd naar hoe jacked ik kan worden voordat mijn vader vraagt of ik soms iets gebruik. Het scheelt dat hij er echt 0 verstand van heeft en dat ik hem ook niet heel vaak zie.

Mijn moeder heb ik vanaf het begin alles verteld en die boeit het allemaal niet zo, als ik maar voorzichtig doe.
 
Vanochtend weer voor een keer legs hier in een gym getraind ipv in m'n homegym. Voor het eerst in m'n leven een hacksquat uitgevoerd en wat een verschil vs een normale squat.
Voelde de hack squat zoveel meer in mn quads in vergelijking met een barbell squat die ik voornamelijk in mn hamstrings en glutes voel.
Volgende blast wss hier een abbo nemen zodat ik mn legdays daar kan uitvoeren en dan hopen dat mn quads eindelijk fatsoenlijk gaan groeien. Enige nadeel van deze gym was dat er alleen maar gewichthefbarbells waren die enorm buigen als je ze een beetje zwaar laad...

Voor de rest loop ik al weken met pijn rond m'n heupflexor rond. Gok dat er iets van een ontsteking/scheurtje zit. Komende week denk ik ff geen squats/bulgarian split squats in de hoop dat het weg gaat of iig minder wordt.
Daarna wil ik de cruise gaan gebruiken om de front squat onder de knie te gaan krijgen in de hoop ook op die manier meer stimulatie voor de quads te krijgen.
 
Vanochtend weer voor een keer legs hier in een gym getraind ipv in m'n homegym. Voor het eerst in m'n leven een hacksquat uitgevoerd en wat een verschil vs een normale squat.
Voelde de hack squat zoveel meer in mn quads in vergelijking met een barbell squat die ik voornamelijk in mn hamstrings en glutes voel.
Volgende blast wss hier een abbo nemen zodat ik mn legdays daar kan uitvoeren en dan hopen dat mn quads eindelijk fatsoenlijk gaan groeien. Enige nadeel van deze gym was dat er alleen maar gewichthefbarbells waren die enorm buigen als je ze een beetje zwaar laad...

Voor de rest loop ik al weken met pijn rond m'n heupflexor rond. Gok dat er iets van een ontsteking/scheurtje zit. Komende week denk ik ff geen squats/bulgarian split squats in de hoop dat het weg gaat of iig minder wordt.
Daarna wil ik de cruise gaan gebruiken om de front squat onder de knie te gaan krijgen in de hoop ook op die manier meer stimulatie voor de quads te krijgen.
Die barbells in mijn gym zijn ook zo slecht ik kan hem amper meer unracken met squatten terwijl als die leeg is ik zeker 2cm speling heb :p
 
Vanochtend weer voor een keer legs hier in een gym getraind ipv in m'n homegym. Voor het eerst in m'n leven een hacksquat uitgevoerd en wat een verschil vs een normale squat.
Voelde de hack squat zoveel meer in mn quads in vergelijking met een barbell squat die ik voornamelijk in mn hamstrings en glutes voel.
Volgende blast wss hier een abbo nemen zodat ik mn legdays daar kan uitvoeren en dan hopen dat mn quads eindelijk fatsoenlijk gaan groeien. Enige nadeel van deze gym was dat er alleen maar gewichthefbarbells waren die enorm buigen als je ze een beetje zwaar laad...

Voor de rest loop ik al weken met pijn rond m'n heupflexor rond. Gok dat er iets van een ontsteking/scheurtje zit. Komende week denk ik ff geen squats/bulgarian split squats in de hoop dat het weg gaat of iig minder wordt.
Daarna wil ik de cruise gaan gebruiken om de front squat onder de knie te gaan krijgen in de hoop ook op die manier meer stimulatie voor de quads te krijgen.
Hack squats en frontsquat zijn zeker goed voor quad ontwikkeling. Check ook de filmpjes van mike isreatel over bijv. Hacksquat enz. Altijd goed om effe op te frissen. Ik haalde er altijd iets uit.
 
Hack squats en frontsquat zijn zeker goed voor quad ontwikkeling. Check ook de filmpjes van mike isreatel over bijv. Hacksquat enz. Altijd goed om effe op te frissen. Ik haalde er altijd iets uit.

Top, thx voor de tip!
 
Back
Naar boven