XXL Nutrition

Op weg om de grootste boom van het bos te worden

Bezoekers in dit topic

wat bedoel je met 95x8x3 bij de bulgarian split squats? hoe bereken je die.
 
dat begrijp ik maar je voegt 95 kg toe? dat is redelijk veel, wat is je range of motion en snelheid?
 
dat begrijp ik maar je voegt 95 kg toe? dat is redelijk veel, wat is je range of motion en snelheid?

Jaa 95kg met een barbell idd. Zal van de week ff een filmpje van een werkset voor je schieten als ik het niet vergeet!

Gewone barbell? Respect voor je evenwicht dan

Jup met een barbell idd. In t begin moest ik ook na bijna iedere rep mn achterste been bijzetten. Inmiddels zit de beweging er wel aardig ingeslepen.
 
Jaa 95kg met een barbell idd. Zal van de week ff een filmpje van een werkset voor je schieten als ik het niet vergeet!



Jup met een barbell idd. In t begin moest ik ook na bijna iedere rep mn achterste been bijzetten. Inmiddels zit de beweging er wel aardig ingeslepen.
Netjes dit gewicht met deze oefening
 
BORST/SCHOUDERS
Uni standing calf raise 11,5x18,15,15,14
Paused overhead press 77,5x6x3
Paused bench 102,5x887
Dips 31,75x886
Landmine Side raise 14x12x3
Ring flyes bwxamrapx3
Upright row 45x13x3

Okayish training, redelijk wat last van pip in mn tricep wat hinderde bij de press oefeningen.

Tevens zit week 2 er inmiddels alweer op. Gewicht heeft een aardige sprong gemaakt dus de kcal blijven de komende week op 4500 kcal. Ik was de afgelopen week wel redelijk snel geïrriteerd en liep met regelmaat zonder enige aanleiding rond met een opgefockt gevoel. Zou door de gear kunnen komen maar er speelde ook wat dingen met mn studie waardoor ik redelijk wat stress ervaarde. Even kijken hoe komende week gaat.

Ik heb gelukkig nog vrijwel geen acné. Daar ben ik wel blij mee want vorige blast was mn huid binnen een week na de introductie van mast een vette bende geworden. Achteraf ook blij dat ik niet preventief roa op 20 mg EOD heb mee laten lopen vanaf de start. Fingers crossed dat dit zo blijft.

WeekgemiddeldeVerschil %Kcal
Week 0105,4
Week 1105,80,374310
Week 2107,21,344501
 
Sterke gewichten idd, zie mijzelf geen 95kg bb split squats doen lol.

verhoog je een voet hierbij?
 
Sterke gewichten idd, zie mijzelf geen 95kg bb split squats doen lol.

verhoog je een voet hierbij?
Zit je zo op als je het vaker doet.
 
Sterke gewichten idd, zie mijzelf geen 95kg bb split squats doen lol.

verhoog je een voet hierbij?

Achterste voet op een bankje. Voorste voet gewoon op de grond. Zou evt als vorm van progressie nog de voorste voet kunnen verhogen maar denk dat ik dan teveel van mn heupflexor ga vragen. Heb de mobiliteit van een houten lat😂
 
Zit je zo op als je het vaker doet.
Denk het eerlijk ook wel maar dat is helaas de highway naar het irriteren van een bestaande blessure, kutzooi.
Achterste voet op een bankje. Voorste voet gewoon op de grond. Zou evt als vorm van progressie nog de voorste voet kunnen verhogen maar denk dat ik dan teveel van mn heupflexor ga vragen. Heb de mobiliteit van een houten lat😂
Klinkt wel als klungelen haha. Toen ik hem nog deed gebruikte ik geen verhoging. Achterste voet op een bankje geeft wel een lekkere stretch natuurlijk. :D
 
RUG
Uni standing calf raise 21,5x15,14,12,10
Pull ups 11,5x5x3
Meadow row 43,5x10x3 (1 sec hold)
Uni lat pull down 51,5x10x3
Wide grip Barbell rows 85x12x3
Shrugs 150x12x3
Lat prayer 45x13x3
 
Uni standing calf raise 31,5x9x3
Barbell curl 65x8x3
Cable curl 16,5x14,13,11
Scott curl 14,5x15,10,7
Skullovers 64,5x6x3
Overhead extension 15,5x12,12,9
Tricep extension 15x17,10,9
Wrist roller 3x3,3,2
ab wheel bwx12x2
Decline sit ups 15x20x3

Armen zaten weer goed vol geramd. Morgen nog een dagje benen knallen en dan weer een rustdag🤙
 
jij doet barbell curls met 65kg? en dan 3 series van acht?

heb je hier een video van?
 
jij doet barbell curls met 65kg? en dan 3 series van acht?

heb je hier een video van?

Hahaha ik blijf video's maken voor je😂 het zijn geen al te stricte curls kan ik je alvast vertellen. Misschien dat ik ze nog film ergens de komende weken!
 
BENEN
Bulgarian split squats 97,5x8x3
Uni standing calf raise bwxamrapx4
Squat 167,5x6x3
Bulgarian split squats 67,5x13,11
Uni Leg extension 30x13,11,9 drop 20x6
Rack pull 190x8x2
Uni Leg curls 15,5x12x3

Matige training. Begon nog wel aardig met de Bulgarian split squats maar daarna ging het snel bergafwaarts. Squaten voelde tijdens het opwarmen al loodzwaar dus niet te al te erg gepusht en het bij 6 reps gelaten. Rackpulls voelde ook zwaar dus maar bij 2 sets gedaan.

Morgen een rustdag waar ik ook wel behoefte aan heb na weer 8 dagen aaneengesloten trainen.

En speciaal voor Hercules27 een filmpje van de Bulgarian split squats:

 
nu begrijp ik het gewicht dat je squat, er komt veel gewicht op je achterste been, waardoor het een vertekend beeld geeft, maar wel mooie gewichten.
 
nu begrijp ik het gewicht dat je squat, er komt veel gewicht op je achterste been, waardoor het een vertekend beeld geeft, maar wel mooie gewichten.
Idd. Nog steeds best sick, heb ik 2 benen voor nodig.
 
nu begrijp ik het gewicht dat je squat, er komt veel gewicht op je achterste been, waardoor het een vertekend beeld geeft, maar wel mooie gewichten.
Idd. Nog steeds best sick, heb ik 2 benen voor nodig.
Hoe hadden jullie het voor je gezien dan? Een bulgarian split squat uitvoeren zonder dat een gedeelte van het gewicht op het achterste been komt te liggen, lijkt mij niet mogelijk namelijk 😅
 
Back
Naar boven