Fitness Seller

Op weg om de grootste boom van het bos te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Weer een week voorbij, het einde begint helaas alweer in zicht te komen.
M'n metabolisme is overuren aan het draaien geloof ik want ben precies 0,0kg aangekomen afgelopen week terwijl ik m'n kcal met 400 kcal omhoog had geschroefd.
Komende week dus weer 200kcal erbij wat het op een dag-totaal van 5400 brengt.
Nog een kilootje erbij in de komende 2 weken zou mooi zijn, dan ben ik 8kg aangekomen in 10 weken tijd.
Sinds woensdag toch begonnen met roa 20mg ED. Acne op m'n bovenrug begon erger te worden en en verschenen nu ook pukkels op mn onderrug.

Trainingen blijven chill verlopen. Nu wel 8 dagen achter elkaar getraind en dat is toch wel een beetje teveel van het goede. Nu met die lockdown is trainen vaak het enige hoogtepunt van de dag dus dan is een rustdag nemen niet zo makkelijk dus vandaag braaf een rustdag genomen. Kunnen we morgen weer knallen.

Overall wel tevreden over de combi test-npp-mast. Krachtgains zijn prima, heb ook wel het idee massa aangezet te hebben, met normale voeding loop ik er niet als een vochtbal bij en los van wat acne en af en toe wat sneller geagiteerd, voel ik me er ook gewoon goed op. Verder heb ik deze blast ook 0 last van pijntjes in gewrichten gehad. Of dit door de npp komt of doordat de frequentie per spiergroep iets lager ligt dan de vorige blast weet ik niet, maar fijn is het in ieder geval wel.

Verschil %Kcal
Week 0105,4
Week 1105,80,374310
Week 2107,21,344501
Week 31080,694583
Week 4109,21,164707
Week 5110,31,024823
Week 6110,80,454800
Week 7111,80,94800
Week 8111,805200
Hoe is je libido?
 
Beter slow and steady dan een shitload aan vochtgains en in 10 weken +15kg , waarna je een super reversal krijgt

neem je nog iets voor je gewrichten?
Klopt inderdaad! Ben ook tevreden met het gewichtsverloop tot nu toe, maar wil niet meerdere weken achter elkaar stil staan.
Neem verder niks voor m'n gewrichten!

Hoe is je libido?
Hoger dan tijdens de cruise maar minder hoog dan tijdens m'n eerste blast test-mast. Toen werd ik er echt 's nachts wakker van. Nu is het gewoon dikke prima
 
Weer een week voorbij, het einde begint helaas alweer in zicht te komen.
M'n metabolisme is overuren aan het draaien geloof ik want ben precies 0,0kg aangekomen afgelopen week terwijl ik m'n kcal met 400 kcal omhoog had geschroefd.
Komende week dus weer 200kcal erbij wat het op een dag-totaal van 5400 brengt.
Nog een kilootje erbij in de komende 2 weken zou mooi zijn, dan ben ik 8kg aangekomen in 10 weken tijd.
Sinds woensdag toch begonnen met roa 20mg ED. Acne op m'n bovenrug begon erger te worden en en verschenen nu ook pukkels op mn onderrug.

Trainingen blijven chill verlopen. Nu wel 8 dagen achter elkaar getraind en dat is toch wel een beetje teveel van het goede. Nu met die lockdown is trainen vaak het enige hoogtepunt van de dag dus dan is een rustdag nemen niet zo makkelijk dus vandaag braaf een rustdag genomen. Kunnen we morgen weer knallen.

Overall wel tevreden over de combi test-npp-mast. Krachtgains zijn prima, heb ook wel het idee massa aangezet te hebben, met normale voeding loop ik er niet als een vochtbal bij en los van wat acne en af en toe wat sneller geagiteerd, voel ik me er ook gewoon goed op. Verder heb ik deze blast ook 0 last van pijntjes in gewrichten gehad. Of dit door de npp komt of doordat de frequentie per spiergroep iets lager ligt dan de vorige blast weet ik niet, maar fijn is het in ieder geval wel.

Verschil %Kcal
Week 0105,4
Week 1105,80,374310
Week 2107,21,344501
Week 31080,694583
Week 4109,21,164707
Week 5110,31,024823
Week 6110,80,454800
Week 7111,80,94800
Week 8111,805200
Mooie progressie
 
Vandaag start alweer de laatste week van deze blast.
Gewicht heeft weer een sprong omhoog gemaakt, wat ook wel mag op 5400 kcal.
De lol van het eten is er ook wel een beetje af.
Ik loop de halve dag met een opgeblazen gevoel rond en de meals later op de dag komen m'n neus af en toe uit maar goed.
Sta nu ook wel redelijk vochtig erbij maar verwacht eigenlijk dat dit zichzelf deze week weer corrigeert.
Zodra ik m'n kcals ophoog, vliegt m'n gewicht de eerste week omhoog door o.a een pak vocht.
In de week erop heb ik dat er tot nu toe altijd weer uitgepist en lijkt de vochtbalans weer te herstellen.

Verschil %Kcal
Week 0105,4
Week 1105,80,374310
Week 2107,21,344501
Week 31080,694583
Week 4109,21,164707
Week 5110,31,024823
Week 6110,80,454800
Week 7111,80,94800
Week 8111,805200
Week 91130,965400

Verder niet heel veel te melden over deze week. Roa lijkt zijn werk weer te doen, heb de vellen alweer aan m'n lippen hangen.

Na deze week ga ik uiteraard de cruise in. Ik geef de voorkeur aan minstens net zo lang cruisen als blasten. Dit zou echter betekenen dat m'n cruise midden in de zomer afloopt en m'n blast dan zou moeten starten. Dit komt niet zo goed uit omdat ik ergens nog hoop hou dat we komende zomer weer lekker op een festival kunnen staan en de combi blasten met festivals lijkt me niet zo verstandig. Ik heb er daarom voor gekozen om een veel te korte cruise te doen van 4 weken. Ff terug naar onderhoud qua voeding, lichaam ietwat rust gunnen en daarna nog een blast te draaien van max 11 weken. Bloedwaarden zullen uiteraard niet hersteld zijn na die 4 weken en ik ben me er van bewust dat dit zeker geen gezonde keuze is maar het alternatief is een cruise draaien van half maart tot september, waar ik ook niet echt op zit te wachten.

Hoe ik deze blast ga invullen qua training, gear en of het een volledige bulkblast gaat zijn of dat ik ga starten met een 3 weekse minicut ben ik nog over aan het nadenken. To be continued dus.
 
4 weken cruisen dan kan je net zo goed gewoon doorblasten lol
 
4 weken cruisen dan kan je net zo goed gewoon doorblasten lol

Inderdaad, ook zonde van de elevated blood levels nu om er niet optimaal gebruik van te maken. Die 4 weken gaan je leven niet redden.
 
Ik had deze reacties natuurlijk verwacht en ze zijn ook terecht. Ik weet dat het onverstandig is maar ik heb de keuze voor mezelf gemaakt om het zo te gaan doen.
Uiteraard is het onverstandig maar als je dan toch weer zo snel on gaat blast dan maar gewoon door. 4 weken off gaat imo nog slechter zijn dan gewoon doorblasten.
 
Uiteraard is het onverstandig maar als je dan toch weer zo snel on gaat blast dan maar gewoon door. 4 weken off gaat imo nog slechter zijn dan gewoon doorblasten.
Wat is daar de redenatie achter? Leek mij juist een geval van iets is beter dan niets om dan juist toch 4 weken te cruisen
 
Was maar een grapje hoor van mij. Doe wat je moet doen... Van een paar weken meer of minder blasten ga je niet dood. Bovendien zijn je doseringen ook helemaal niet crazy van wat ik eerder begreep. Als je daarna maar lang genoeg gaat cruisen om alles back to normal te brengen komt het zeker goed.
 
Met welk doel doe je je cruise?
Bloedwaarden, bloeddruk etc laten normaliseren en daar een tijdje mee rondlopen. Dat snap ik. Ik snap ook dat dat niet opgaat met een cruise van 4 weken. Het lijkt me echter nog steeds beter dan 22 weken achter elkaar het gaspedaal indrukken. Ik volg de redenatie dus niet dat het slechter is dan aan een stuk doorblasten.
 
Bloedwaarden, bloeddruk etc laten normaliseren en daar een tijdje mee rondlopen. Dat snap ik. Ik snap ook dat dat niet opgaat met een cruise van 4 weken. Het lijkt me echter nog steeds beter dan 22 weken achter elkaar het gaspedaal indrukken. Ik volg de redenatie dus niet dat het slechter is dan aan een stuk doorblasten.
Wellicht niet slechter, maar 4 weken cruisen dan is de gear miss net een beetje uit je bloed en ga je vervolgens weer gas geven. Dat geeft enorme schommelingen in je lichaam. Wat Spambod zegt je zet geen absurde dosissen verder dus boeiend. Maar die 4 weken cruisen heb je echt geen kut aan.
 
Een festival in een blast is een no go voor je en om deze reden ga je dus korter cruise en eerder blasten?

Kijk dat je langer blast ofz moet je zelf weten maar de reden is in mijn ogen erg onlogisch

Ik ga geen drugs gebruiken (dit lijkt mij de reden?) in een blast dus ga ik gewoon eerder blasten zodat ik eerder weer cruise en dan naar de klote kan, dagje doorhalen is gewoon slecht of je nu cruist of blast
 
Een festival in een blast is een no go voor je en om deze reden ga je dus korter cruise en eerder blasten?

Kijk dat je langer blast ofz moet je zelf weten maar de reden is in mijn ogen erg onlogisch

Ik ga geen drugs gebruiken (dit lijkt mij de reden?) in een blast dus ga ik gewoon eerder blasten zodat ik eerder weer cruise en dan naar de klote kan, dagje doorhalen is gewoon slecht of je nu cruist of blast
Een dagje doorhalen is inderdaad slecht ongeacht blast of cruise. Het gaat mij in deze meer om het risico op acute gezondheidsklachten. Tijdens een blast zijn zowel m'n bloeddruk als hartslag in rust verhoogd. Om daar dan een hele dag rammen op een festival met al dan niet chemische ondersteuning aan toe te voegen, is in mijn ogen vragen om problemen.

Snap jou ook wel want wat ik nu ga doen is ook ongezond. Ik kies dan echter liever voor mogelijke gezondheidsschade op de lange termijn dan mogelijke acute gezondheidsklachten.
 
Een dagje doorhalen is inderdaad slecht ongeacht blast of cruise. Het gaat mij in deze meer om het risico op acute gezondheidsklachten. Tijdens een blast zijn zowel m'n bloeddruk als hartslag in rust verhoogd. Om daar dan een hele dag rammen op een festival met al dan niet chemische ondersteuning aan toe te voegen, is in mijn ogen vragen om problemen.

Snap jou ook wel want wat ik nu ga doen is ook ongezond. Ik kies dan echter liever voor mogelijke gezondheidsschade op de lange termijn dan mogelijke acute gezondheidsklachten.
In hoeverre de kans er is dat je acute problemen krijgt weet ik niet maar als die kans heel groot was hadden ze het een stuk drukker gehad op festivals haha
 
Ik doe juist hele zomer blasten, met al die festivals drugs alcohol yolo voeding ieder jaar.
Op een cruise dosis ga ik te snel massa inleveren, met een dikke blast kom ik de zomer nog enigsinds fatsoenlijk door.
Trenlook mag gezien worden maatje daar doen we het voor!
Hardkoorlinksvoorjeweet.

Ps goede progressie ga zo door.
 
En dat was de laatste week de blast alweer. Was niet zo een hele chille week. Had vanaf vorige week al dat het leek alsof mn lichaam overtoeren aan het maken was. Hoge hartslag, continue zeiknat van het zweet en letterlijk 6-8x per dag naar de wc om te schijten. Dit zette deze week door en daar kwam ook nog een continue gevoel van misselijkheid bij. Lekker met regelmaat je meals herkauwen😂

Zoals bekend ga ik de komende 4 weken "cruisen". Deze tijd wil ik iig gebruiken om te experimenteren met mn voeding. Ik wil wat gaan spelen met een andere macro-verhouding, wat minder vezelrijke producten en misschien meer kleine maaltijden i.p.v 5400 kcal in 5 meals proppen.

Gewicht is ook niet echt omhoog gegaan deze week, wat ik ook verwacht had gezien het vorige week enorm omhoog schoot. Geëindigd op 113kg, wat betekent dat ik 7% ben aangekomen in 10 weken, prima resultaat lijkt me zo.

Vandaag wel een lifetime goal af kunnen vinken. Was van plan om 1x100kg overhead press te gaan proberen maar de eerste rep voelde dusdanig makkelijk dat ik ook nog een 2e rep eruit heb geperst. Rest van de training alles high rep volgepompt, wat resulteerde in een lekkere schouderpomp.

20210314_113813.jpg
 
Korte update: nu halverwege week 2 van de "cruise". Week 1 was echt drama. Enorm futloos en opeens een brandend/jeukend gevoel bij beide tepels. Erover nagedacht om direct tamoxifen te starten maar leek mij dat het in principe ook weer snel weg zou moeten gaan naargelang hormonaal alles naar cruise levels zlu zakken. Dit heeft goed uitgepakt want vanaf deze week nergens meer last van.

Darmissues lijken ook wat te verbeteren. Heb de hoeveelheid vezels in mn voeding met +-20% verlaagd. Zat op 75-80 gram per dag en probeer nu onder de 65 te blijven. Dat mn kcalinname per dag ook wat lager ligt nu, zal ook wel meehelpen.

Door die futloosheid ook zeer weinig zin om te trainen vorige week. Continue misselijk tijdens het trainen en een keer water op moeten spugen. Extra rustdagen ingelast en maar 4x getraind. Deze week gaat gelukkig een stuk beter. Kleine paused bench pr gezet van 130x5 dus dat was wel nice.

Hopen dat de verbetering qua buiktyfus doorzet zodat ik over 2.5 week weer door kan knallen.
 
Yess daar zijn we weer!

Afgelopen 4 weken gebruikt om het even iets rustiger aan te doen. 4x per week getraind, voeding wat losser maar uiteraard wel redelijkerwijs getrackt. Buikklachten zijn compleet over, kracht is nagenoeg gelijk gebleven en gewicht zit steady rond de 112kg. Kcal zijn stapsgewijs gedaald tot nu 4400. Ben er fysiek en mentaal dus weer helemaal klaar voor om gas te geven (bloedwaarden zullen natuurlijk niet hersteld zijn in 4 weken maar dat was het doel ook niet)

Komende 11 weken gaat er qua gear als volgt uit zien:

1-11 250 mg test-e E3D
1-3 60mg tren-a EOD
4-7 80 mg tren-a EOD
8-11 100mg tren-a EOD

De gedachte achter het verhogen is dat ik rustig wil kennis maken met de tren. Verhogingen staan ook nog niet vast, dat zie ik tzt wel of ik daadwerkelijk verhoog of het wel best vind zo.

Eerste 3 weken bestaan uit een mini-cut op 3k kcal om wat meer speelruimte te creëren qua vet%. Zou opzich nu ook nog wel de volle 11 weken kunnen bulken zoals ik er nu bij sta, maar heb ook geen zin om als een vet varken de zomer in te gaan.

Trainingswise ga ik terug naar ppl. Armen zijn de afgelopen blast wel prima gegroeid op een aparte armendag maar miste toch wel de frequentie van 2x pw alles aanpakken. Gezien ik nog steeds in m'n homegym train zal er qua oefeningselectie niet veel veranderen.

Vanavond gaan de eerste pins er in. Even kijken de komende tijd hoe frequent ik updates blijf plaatsen 🤙
 
Back
Naar boven