Fitness Seller

Op weg om de grootste boom van het bos te worden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou eerste weekje zit er alweer op!
Ik lijk vanaf vorige week donderdag wel opeens een stuk minder slaap nodig te hebben.
Inslapen gaat 's avonds wel heel gemakkelijk maar rond 5/6 uur in de ochtend ben ik opeens klaarwakker terwijl ik normaal easy 9+ uur achter elkaar kan slapen.
Tevens lijk ik ook meer te zweten gedurende de dag en 's nachts en heb ik het met vlagen aardig warm.
Of beide dingen nou komen door de gear of dat het placebo/toeval is, geen idee. Maar het viel mij in ieder geval op en daarom het vermelden waard.

Mini-cut is ook voortvarend gestart. Afgelopen week 1.26% gedropt en vanmorgen zelfs 109.9 ingewogen. Mentaal toch een dingentje om weer onder die 110kg te gaan maar goed. Kcal blijven ook op 3k deze week.

Trainingwise niet veel bijzonders te melden. De echte krachtgains laten natuurlijk even op zich wachten totdat de kcal weer omhoog gaan.
 
Waarom eigenlijk ervoor gekozen om test e (ipv test p) en tren a te combineren?

Ik prik nog steeds alles met slin pins. Met test-p zou dit betekenen dat ik nog vaker moet gaan prikken. Ik vind het pinnen opzich geen ramp maar zolang het geen echte meerwaarde biedt, hou ik de frequentie het liefst wel zo laag mogelijk 😅
 
Ik heb een keer 8 weken lang elke dag 100mg test prop gedaan, dus 700mg / week. Na een paar weken ben je dat dagelijks injecteren echt helemaal zat, lol. Beter inderdaad test c of e of sommige merken hebben tegenwoordig test phenylprop... Dat kom je met eod of 3x per week of goed weg.
 
Heb een cruise op prop gedaan en zette maar 3x per week. Voelde me beter daarop dan op 2x p week enanthate :')
 
En dat was week 2!
Gewicht is mooi weer 0.7% gedropt en shape is ook alweer aardig aan het bijtrekken.

Voeding blijft nog een weekje op 3k om vervolgens de resterende weken te bulken.

Qua sides: heb nog steeds minder slaap nodig dan normaal, libido is op het moment torenhoog, heb het sneller warm met inspanning en zweet snachts wat meer en ik ben met vlagen wat snel geïrriteerd. Al met al prima te handelen so far, wat ook logisch is op maar 210mg tren pw.

Qua training zit de pomp er na een oefening al lekker in. Kracht blijft mooi gelijk met hier en daar een rep / kg erbij t.o.v de vorige training.
 
Zo vandaag was de laatste dag van de minicut.
Geëindigd op 109.2 gemiddeld deze week. Prima resultaat voor 3 weekjes. Buikspieren zijn weer enigszins zichtbaar geworden en iig genoeg ruimte om de komende 8 weken weer verder te bouwen.

Kcal gaan vanaf morgen naar 4600 en de tren gaat naar 80mg EOD. Ben benieuwd of dit merkbare verandering gaat geven qua sides. Tot nu toe is alles goed te handelen.

Ik verwacht dat m'n gewicht komende week wel wat omhoog schiet door maaginhoud, glycogeen etc. De weken daarna mik ik op een toename van 0,5-0,75% per week er bij. Ergens tussen de 115-117 eindigen zou mooi zijn.

Foto's ter vergelijking, beide zijn 's ochtends koud uit bed geschoten.

Start minicut
20210408_064945.jpg
Einde minicut
20210430_065419.jpg
 
wat doe je eigenlijk met de deadlift?
 
wat doe je eigenlijk met de deadlift?

Ik heb al jaren niet gedeadlift. M'n mobiliteit is echt verschrikkelijk en ik ben er te lui voor om daar dagelijks aandacht aan te besteden. Ik wissel qua hip hinge oefeningen periodes van romanian deadlifts af met rackpulls below the knee.
 
Ik heb al jaren niet gedeadlift. M'n mobiliteit is echt verschrikkelijk en ik ben er te lui voor om daar dagelijks aandacht aan te besteden. Ik wissel qua hip hinge oefeningen periodes van romanian deadlifts af met rackpulls below the knee.

Ik heb hetzelfde. Ik ben niet flexibel genoeg om van de grond te deadliften en als ik het toch doe krijg ik gelijk blessures. Heb ook geen zin en geen tijd om elke dag een half uur op de grond te liggen foam rollen als een homo en weet ik veel wat nog allemaal te doen.

Deadlifts van de grond zijn voor een bodybuilder sowieso een beetje zinloos imo. Rack pulls vanaf mid shin waarbij je je lats constant aanspant (John Meadows heeft hier goede instructievideos over btw) zijn veel nuttiger.
 
Halverwege week 5 inmiddels alweer!
Gewicht is 2kg omhoog gegaan in anderhalve week tijd wat ook wel te verwachten was ivm switch cut naar bulk.

Kracht begint ook merkbaar omhoog te gaan dus dat maakt het trainen ook weer een stuk leuker. Merk wel dat t.o.v de blast met nandrolon ik minder goed wegkom met 6 dagen in de week trainen. Hier en daar wat gewrichtspijntjes dus probeer nu 2 rustdagen in de week aan te houden.

Het snel geïrriteerd zijn lijkt ook redelijk weggezakt te zijn. Scheld alleen af en toe tijdens het autorijden de hele boel bij elkaar. Libido is nog steeds absurd hoog. Voel me af en toe net een dier wat dat betreft😂

Ik had ook wel verwacht dat de acne weer op zou spelen gezien ik daar vorige 2 blasts wel wat last van had. Gelukkig valt dit tot op heden heel erg mee met alleen wat kleine pukkels op mn borst maar hier valt prima mee te leven. Het lijkt er toch op dat masteron de vorige 2 blasts bij mij de boosdoener is geweest.

Eetlust is ook nog steeds dikke prima. Zit nu op 4800 kcal en blijf hier volgende week ook nog wel op.

Ter afsluiting nog een foto geschoten net na een borst schouders bicepss training om een beeld te hebben van hoe ik er nu bij sta.

20210513_144859.jpg
 
Halverwege week 5 inmiddels alweer!
Gewicht is 2kg omhoog gegaan in anderhalve week tijd wat ook wel te verwachten was ivm switch cut naar bulk.

Kracht begint ook merkbaar omhoog te gaan dus dat maakt het trainen ook weer een stuk leuker. Merk wel dat t.o.v de blast met nandrolon ik minder goed wegkom met 6 dagen in de week trainen. Hier en daar wat gewrichtspijntjes dus probeer nu 2 rustdagen in de week aan te houden.

Het snel geïrriteerd zijn lijkt ook redelijk weggezakt te zijn. Scheld alleen af en toe tijdens het autorijden de hele boel bij elkaar. Libido is nog steeds absurd hoog. Voel me af en toe net een dier wat dat betreft😂

Ik had ook wel verwacht dat de acne weer op zou spelen gezien ik daar vorige 2 blasts wel wat last van had. Gelukkig valt dit tot op heden heel erg mee met alleen wat kleine pukkels op mn borst maar hier valt prima mee te leven. Het lijkt er toch op dat masteron de vorige 2 blasts bij mij de boosdoener is geweest.

Eetlust is ook nog steeds dikke prima. Zit nu op 4800 kcal en blijf hier volgende week ook nog wel op.

Ter afsluiting nog een foto geschoten net na een borst schouders bicepss training om een beeld te hebben van hoe ik er nu bij sta.

Bekijk bijlage 527675
Ziet er goed buff uit, zeker op die lengte
 
Helaas een tijdje niet aan een update toegekomen.
Ik zit nu inmiddels einde week 8 en weeg gemiddeld 113,3 met nog steeds een redelijk acceptabel vet%

Gewicht% verschilKcal
Week 1110,5-1,253000
Week 2109,75-0,693000
Week 3109,17-0,533000
Week 4109,880,654600
Week 5111,361,354800
Week 6112,080,654800
Week 7112,660,525000
Week 8113,280,545200

Dit was tevens ook de 2e week van 100mg tren-a pw. Ik merk toch zeker wel dat tren qua mental sides het zwaarste is wat ik tot nu toe qua cycles gedraaid heb.
Kleine dingetjes worden in m'n hoofd redelijk snel opgeblazen. Zo wens ik iedere autorit minstens 3 andere weggebruikers de dood in en heb ik gister een halve dag met een depressief gevoel rondgelopen omdat ik aardig wat last van mijn ellebogen had waardoor m'n training in het water viel. Het kost dan ook steeds best wat moeite om deze negatieve emoties van mij af te schudden.
Het is verder op zich wel prima te handelen en het scheelt ook dat ik altijd wel in mijn achterhoofd kan houden dat het door de tren komt en het hierdoor enigszins kan relativeren maar het is wel het melden waard.

Hartslag in rust zit inmiddels ook weer op 75-85 BPM ipv 50-60 BPM, wat ik tot nu toe altijd heb ervaren in de laatste weken van mijn blast.

Verdere sides als verminderde eetlust of slechte slaap blijven me gelukkig bespaard. De temperatuur van deze week is wel een uitdaging. zweet me elke dag helemaal de tyfus in. Verder een wat onrustige huid op mijn borst en bovenkant rug maar zeker geen roa-waardige acne.

Trainingen gaan wel echt lekker. Ik train nu ma tm vrij, push elke week 2x en pull en legs om de week 2x per week. Kan eigenlijk iedere training wel wat aan gewicht of reps plussen. Het zwembad is sinds vorige week ook weer open dus ik heb er inmiddels ook weer 2 zwemtrainingen opzitten. Dit was een wat minder groot succes. Vorige week de hele week met pijn in de schouder rondgelopen en deze week waren zoals gezegd beide ellenogen aan de beurt. Mag hopen dat dit weer wegtrekt met 2-3 dagen rust zodat ik de komende 3 weken nog lekker door kan rammen.

Kcal gaan vanaf volgende week doorgepusht worden naar 5400. Ik hoop stiekem toch wel te eindigen op 115kg.
 
Als je fanatiek bent met bodybuilding kan je het daar maar het beste bij houden. Elke andere poging om enigszins sportief te zijn draait doorgaans uit op blessures, helaas.
 
Als je fanatiek bent met bodybuilding kan je het daar maar het beste bij houden. Elke andere poging om enigszins sportief te zijn draait doorgaans uit op blessures, helaas.

Zeker met je eens dat het niet bevorderlijk is. Ik heb echter geen wedstrijdambities of iets dergelijks. Waterpolo is een groot onderdeel van m'n sociale leven en daarnaast is het prima vorm van cardio. De laatste 3 weken van m'n blast zal ik zwemtrainingen overslaan maar daarna zal ik toch m'n trainingschema moeten gaan bijstellen... Of natuurlijk een volgende blast gewoon weer nandrolon inzetten😜
 
Waterpolo... is dat niet die sport met die grappige badmutsen op en waar men elkaar stiekem onder het water aftrekt?
 
Waterpolo... is dat niet die sport met die grappige badmutsen op en waar men elkaar stiekem onder het water aftrekt?
Jaa zeker, in van die sexy speedo zwembroeken😏
 
En dat was alweer de laatste dag van deze blast! Ben er eerlijk gezegd ook wel aan toe. Laatste paar weken amper vooruit te branden, weinig zin om te trainen, hartslag in rust zit met vlagen tegen de 90bpm aan met vrijwel iedere dag wel hartkloppingen en snap nu eindelijk wat ze bedoelen met tren sweats😂

Maargoed het is niet voor niets geweest. Zeker het idee gehad dat ik deze blast wel weer wat kilo's massa erop heb weten te zetten. Deze week gemiddeld 116kg ingeklokt met een uitschieter naar 116,9kg.

Qua kracht ook weer wat stappen kunnen zetten. Van de week 150x2 paused bench, bulgarian split squats zitten op 140x8, squats als 2e oefening op 195x6 en BOR op 125x8.

Overall vind ik tren een fijne compound maar ik heb er ook de meeste sides van ervaren.

Komende 12 weken lekker cruisen op 200 mg test-e en daarna maar weer eens bloed trekken om te zien hoe ik er voor sta. Doel tijdens de cruise is uiteraard om zoveel mogelijk massa te behouden en evt. de laatste paar weken licht te cutten. Plan is om 4x per week te gaan trainen met daarnaast 1x per week waterpolo training.

Als afsluiting wat foto's hoe ik er nu bij sta.

20210625_134459.jpg
20210624_150219.jpg
20210618_175134.jpg
20210618_175046.jpg
 
Back
Naar boven