XXL Nutrition

op welk lichaam ben jij jaloers, en zou je graag willen hebben?

grrrr Mike Ohearn´s lichaam is van mij :P maar ja moet ik nog wel ff :D

als ik er egt ver in zou gaan dan zoiets:

btw deze thread hoort niet in deze sectie...

vA5lE0xKpgikX9K4zkDZfWSRLrSedpng.jpeg

Laatst bewerkt door een moderator:
Arnold Schwarzenegger..

[Abeelding niet meer beschikbaar]

&

Kevin Levrone Uiteraard..

pro bb-er vind ik te ver gaan om te hebben.. wel interessant om te zien maar zeker niet om te hebben. heb er wel respect voor maar ben niet jaloers.

wat ik wel érg mooi vind en jaloers op ben zijn die fitness models, flink massa en toch niet té imo.

het lichaam van tatjana

Mariusz Pudzianovski
[Link niet meer beschikbaar]

Die jongen heeft toch geen rug ;) (@AN_G)

Ik heb nog niet echt een idool ofzo, maar lekker breed met een vetpercentage van circa 10~15% vind ik zeker niet onaangenaam :D. Ik zal eens kijken of ik iets leuk in die richting kan vinden.

Vind die Markie waar An_G het over heeft anders een bijzonder smakelijk hapje hoor!

Bestaan er voor mannen ook wedstrijden zoals bij vrouwen: nl. de fitness mannen?

Espi

sascB-JOjTPwfpoFMObS3Sj7HEvSdgPJ.jpeg

GOLDBERG :clap:

Ziet er nog doenbaar uit als natural... als je je lichaamsbouw al meehebt tenminste

Laatst bewerkt door een moderator:
Joyce zei:

daar ga ik ook voor:D

maar heb niet zozeer een voorbeeld, zolang t maar atletisch en gespierd eruit ziet. niet te groot.

Arnold Schwarzenegger of Franco Columbo (de oude garde) komen t snelst in aanmerking, geen freaky muscles iig

Marius Pudzianovski ( of hoe schrijf je het :D ) heeft idd een erg goeie bouw en is nog donders sterk ook! Hier nog een foto'tje van zijn site...

Vind het altijd wel apart om hem te zien tijdens de sterkste man wedstrijden. Allemaal van die grote kerels met een fikse buik en dan Mariusz er als 'slanke den' tussen. Hij is in dat circuit ook volgens mij een van de weinige met 'blokken'.

Terug
Naar boven