MuscleMeat

Op welke Creatine reageer jij het best?

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Ik heb swole gebruikt en kwam niet aan in gewicht maar deed toch wel 5-10 kilo meer op de bench!

Vitalife crea geprobeerd. niet veel meer kracht wel meer energie en hield toch wel 2-4 kilo vocht vast!

Nu wil ik weten welke soorten crea of welke merken hebbn jullie gebruikt en kreeg jij er wel die echte POMP van?
 
Laatst bewerkt:
J-Tech en Explosive line.
 
Over de creatine glycerol phosphaat hoor ik de meest positieve resultaten, is ook weer eens wat anders dan gewone monohydraat. Geeft voor mij persoonlijk ook de beste resultaten, 5 kg meer spiermassa (blijvend) na een tweemaandelijks kuurtje (enkel met dit product).
Weet bijna zeker dat er reactie komt van mensen die gaan zeggen dat creatine phosphaat niet door het lichaam kan worden opgenomen, wel die theorie bestaat inderdaad, alleen de praktijk leert ons iets anders.
 
Welk merk heb je gebruikt en kreeg je er een goede pump van jerry?
 
Ik heb bij het nemen van supplementen eigenlijk nooit echt de aandacht gevestigd op "pomp" krijgen, voor mij was altijd al het eindresultaat belangrijk. Meestal train ik gewoon totdat ik echt een goede pomp heb, de ene dag lukt dat al wat beter dan de andere, maar ik kom de gym niet buiten zonder een goede 'pump' gehad te hebben. Ik denk dat je altijd een goede pump kunt krijgen als je jezelf maar goed voelt en intensief traint. Ik train zelf altijd zwaar (is niet goed weet ik, teveel kans op blessures maar het is sterker dan mezelf) en rust weinig tussen de verschillende sets. Pomp is dan ook iets wat bij mij altijd komt, welk supplement ik ook neem.
Als ik niet gemakkelijk een pomp krijg is dit voor mij een teken van overtraining. Voor het moment lukt de training heel goed met de Methosterone Force (heb hiermee qua kracht even goede resultaten als destijds met de 1AD). Ik ga binnenkort het nieuwe 1-TU ook eens proberen.
 
Ach ja, nog vergeten te vermelden welk merk ik gebruik. J-Tech natuurlijk, maar als je weet waar de J van J-Tech vandaan komt is dit wel evident.
 
J van Jerry?
 
Over creatine glycerol wisselen de meningen nog al. Het moet gemaakt zijn als creatine die geen vocht vast houd. Maar glycerol word bij duursporters juist gebruikt om vocht vast te houden (bron 3xl)
 
Bruis-creatine (Twinlab Fizz), alleen aardig aan de prijs, ook via groothandel
 
Bruiscreatine is niet meer dan creatine, suikers en wat ordinair maagzout, dan kan je beter een gewone creatine transportsysteem kopen en er zal wat natriumbicarbonaat oftewel maagzout bijvoegen. Ofdat dit nu beter is als een niet-bruisend middel is dan nog maar de vraag. Ik geloof er niet veel van, is volgens mij weer meer verkoopstruc dan wat anders.
 
Micronized creatine van AST ben ik zeer tevreden over !

Ik heb nu zo'n 5 merken creatine gebruikt maar van deze krijg ik de beste "pomp" en de beste resultaten !!!
 
Back
Naar boven