Fitness Seller

Op welke leeftijd ben je begonnen met bodybuilding?

Op Welke Leeftijd Ben Je Begonnen Met Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    296

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Op welke leeftijd ben je begonnen met bodybuilding?
 
17, toen kreeg ik voor mn verjaardag dumbbells :)
 
eerst van 19/23, gestopt ivm met werk. 4 jaar geleden weer begonnen ;)
 
19 / 20 beetje rommelen met dumbbells

20/21 serieus beginnen trainen
 
20 jaar begonnen met trainen en 21 jaar serieus met voeding ed
 
En big T ?
 
17 jaar. Getraind tot middelbaar afgemaakt was. Daarna niks meer gedaan qua powertraining. Terug fatsoenlijk begonnen in mei 2008 op een leeftijd van 25 jaar.
 
20 jaar begonnen met trainen, pas vanaf 22 echt serieus & met voeding bezig
 
17. Mooie leeftijd om te beginnen.
 
16 was om af te vallen nu voor big guns :D
 
Begonnen met trainen toen ik 16 was vanwege fysio. Maar durf pas te zeggen dat ik echt bodybuilding deed toen ik 18 jaar oud was.
 
Op m'n 16e.
 
Ik heb nooit bb gedaan trouwens, haat dat woord ook. Maar ben begonnen met trainen toen ik 15 was. Vind het ook altijd zo'n gezeik van zoveel jaar serieus en zoveel jaar niet serieus :-/
 
Laatst bewerkt:
ben nog niet zo lang geleden begonnen, 15 dus :)
 
rond mijn 15e, maar pas toen ik 16 was en naar een sportschool mocht echt gaan trainen
 
op mn 16 begonnen met beetje met gewichten spelen.
Na 2 jaar toch echt maar eens serieus aangepakt!
 
Heb het idee dat een aantal gasten hier een leeftijd posten toen ze voor het eerst een gewicht aanraakte. We moeten hier geen fitness en bodybuilding door elkaar halen.
 
Wie weet ga ik er nog ooit mee beginnen, dat zal dan in ieder geval na mijn 24ste moeten zijn :) :o
maar ik wil toch eerst nog "even" proberen of ik niet toch nog fatsoenlijk kan leren gewichtheffen:p bodybuilding is denk ik tot op latere leeftijd nog een redelijk resultaat mee te behalen dan met gewichtheffen, zeker als je dan onderhand wel een redelijke basis hebt ook...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven