AndroidHealthClinic

Op welke manier doen jullie cardio ?

Bezoekers in dit topic

saint

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1.673
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
94kg
Ik doe zelden cardio, maar als ik het doe dan is het een half uurtje op de fiets, stepmachine of loopband na mijn training. Ook ga ik wel eens een half uur buiten hard lopen.
In de wedstrijdvoorbereiding ga ik 's ochtends een half uur tot drie kwartier buiten hardlopen op een nuchtere maag. De rest vd dag lijkt het dan wel of je je voedsel gewoon voelt verbranden.
 
ik ga meestal zaterdag ochtend spinnen verbrandt mega alleen doe t niet op n nuchtere maag dat trek je niet
 
Bij het bulken 5 minuutjes hardlopen op een op een hoge lopende band.

Bij het cutten 20 minuten in de ochtend joggen buiten en 20 minuten in de avond joggen buiten.
 
Ik cardio niet, ik doe 2 x per week al aan duur sport en loop elke dag 2 uur als postbode. Daarnaast train in nog eens 4x per week met gewichties.

Tijdens de bulk eet ik gewoon meer en tijdens mijn cut (die binnenkort weer gaat beginnen) pas ik gewoon mijn voedingsschemaaan (minder kcal en andere KEV verhouding)
 
17 jaar 62 kilo 1.76 m lang..

ik doe nu 3 keer in de week fitness en dan doe ik 15 min hardlopen 15 steppen en 15 fietsen..

en daar buiten doe ik nog kracht..
 
veel cardio

maandag 1 uur Attack na mijn KT "s avonds ('s ochtends wielrennen of spinning)
dinsdag: 2 uur wielrennen of 1 uur hardlopen
woensdag: BodyPump, BodyStep en KT benen
donderdag: rustdag of 1 uur hardlopen
vrijdag: 2-3 uur wielrennen
zaterdag: KT
zondag: spinning, Attack, KT benen en 20 minuten op de Stair Climber op het hoogste Level
 
10minuten 10km/u lopen op de loopband voor de trainig.
10minuten crosstrainer na de training.
 
Hoeveel ? Hoelang ? Welke manier ?
 
OF half 45 minuten rustige cardio 's avonds
Of 15 minuten HIIT 's ochtends (voor ontbijt).

Beiden op een home-trainer (fiets)

en hoeveel... dat is afhankelijk van hoe ver ik ben. In de bulk geen enkele cardio, in de cut langzaam uitbouwend van eerst 1 maal alleen op niet-trainingsdagen tot 2 maal daags.
 
Back
Naar boven