Fitness Seller

Op welke manier eten jullie ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rob

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 jan 2003
Berichten
2.285
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
100kg
Vetpercentage
9%
Hey mensen,

Op welke manier eten jullie ?
IK bedoel: bulk jij een tijdje gevolgd door een cut-periode, of doe jij het anders ?
En verander je vaak van voedingsschema ?
IK probeer zoveel mogelijk variatie in mn voeding te houden, cutten heb ik nog nooit gedaan tot nu toe.

gr rob
 
ik volg niet echt strikt een schema, Ik heb op papier staan wat ik van wat ongeveer moet eten om aan mijn kh en eiwit te komen, dit verspreid ik dan over de dag.
 
Ik ben pas 10 maanden bezig en eet 6x per dag en zorg dat ik voldoende stoffen binnen krijg, gebruik weightgainer echter vet wil maar niet komen bij mij. Echt cutten hoef ik dus niet maar ben wel 14.5 kilo al aangekomen, maar mijn broekmaat is van 34 naar 30 gegaan, achteruit dus als dat in de bulkfase gebeurt is er van cutten nog weinig sprake, wel zal ik voor de zomer mijn buik nog wat verstevigen.
 
Ik bulk het hele jaar door :D omdat ik een ecto ben.. :rolleyes:
 
Bulken hele jaar door, tegen de zomer cutten. Doel voor de zomer is nu 10 % ik heb geen zin meer om veel lager te gaan want dat gaat me gegarandeerd ook spiermassa kosten.
 
varieer nogal met me eetschema's... maar meestal zijn t toch stevige eet schema's :)
 
probeer me wel aan geregelde tijden te houden.. verder variatie in eten en bijna alles uit gewoon voedsel daarnaast alleen wei wat voeding betreft dan.
 
Eet om de 4 uur. Bulk nooit drastisch maar zorg voor een klein callorieen overschot
 
Bulk ook met een klein overschot, zodat vet% niet harder omhoog gaat dan spiermassa. Ik weet hoeveel kcal. per maaltijd ik kan eten en hou altijd de verhoudingen k/e/v per maaltijd gelijk(behalve post-workout). Ik ga gewoon cutten wanneer ik vind dat mijn vet% te hoog is geworden.
 
's morgens cruslie met yoghurt, soms wat eieren,
6 boterhammen met pindakaas over de dag verspreidt, enkele repen,
'smiddags nog wat fruit
's avonds wat de pot schaft en een shakkie.
voor het eten nog een bordje brinta.
 
Originally posted by big7
's morgens cruslie met yoghurt, soms wat eieren,
6 boterhammen met pindakaas over de dag verspreidt, enkele repen,
'smiddags nog wat fruit
's avonds wat de pot schaft en een shakkie.
voor het eten nog een bordje brinta.

No offence bro, maar dat lijkt me wat weinig.
6 boterhammen is nogal weinig. Ik denk dat je globaal gezien van alle macronutrienten te weinig binnenkrijgt om echt te kunnen groeien. En als onderhoudsniveau lijkt 't me ook niet echt veel.....

edit: overigens bulk ik wel, maar niet TE extreem, omdat cutten me echt veel moeite kost :(
 
Laatst bewerkt:
Mijn eetschema:

8u:

100g havermout met 2 scheppen wheypoeder, 2 boterhammen met kippefilet


10:

Blikje tonijn in eigen nat, 1 appel

12:

ongeveer 6 aardappelen, groenten, een groot stuk rood vlees

14u:


1 proteïneschake, 2 boterhammen met kippefilet


16u 40:

1 shake met 60g dextrose


17u:


600g kip, 100g rijst, wat tomaten


19u:

1 normale pizza + shake of 2 hamburgers+ shake


21u:

500g platte kaas, 2 stukken fruit, 2 boterhammen met kippefilet.
 
Originally posted by big7
's morgens cruslie met yoghurt, soms wat eieren,
6 boterhammen met pindakaas over de dag verspreidt, enkele repen,
'smiddags nog wat fruit
's avonds wat de pot schaft en een shakkie.
voor het eten nog een bordje brinta.
zie hier de reden bro waarom je in die jaren dat je al traint niet echt bijzonder gegroeid bent. (als dat je doel is)
 
3 Maanden voor de Zomer cutten (khd omlaag, eiwitten omhhoog) voor de rest na de zomer weer lekker bulken.
 
Originally posted by Zwier
Eet om de 4 uur. Bulk nooit drastisch maar zorg voor een klein callorieen overschot

Als het mogelijk is, zou ik om de 2u eten. 4u is te lang...
 
Back
Naar boven