MuscleMeat

Peiling Op welke van de drie onderdelen is jouw discipline het minste?

Waarin is jouw disciple het minst?


  • Totaal stemmers
    66

Bezoekers in dit topic

Voeding is on point, alleen als ik ga drinken (wat ik probeer te beperken) dan gaan mijn kcal veel te hard. Slaap wordt dan ook verstoord. Ik drink nooit maar dan ook echt nooit 1 drankje, dan drink ik liever niets. Maar als ik drink, dan drink ik ook aardig door.
 
basisvoeding is echt 100% clean zonder processed zooi ed (eieren, havermout, kip, rijst, groente, amandelen, pindaā€™s, witvis, skyr, fruit, groenten) maar daarnaast kan ik ook zo een zak chips/snoep in de avond wegwerken
Extra 1000kcal op een avond extra is niet niksšŸ¤£, als ik dat een paar avonden doe lig ik met spijt te piekeren in me nest.
 
Dan nog steeds. Meeste problemen komen bij de gemiddelde Nederlander toch niet door discipline? Op gebied van bodybuilding geef ik je wel gelijk. Althans, relatieproblemen, eetstoornissen, bigorexia etc.
95% lijkt me overigens wel erg hoog.

Ok, 94% dan. Hoewel...

Met discipline bedoel ik ook de gedragingen die ons worden opgelegd. En dat is niet mis. Toevallig ligt mijn Latijnse woordenboek naast me op de grond, en het is schrikbarend wat ik allemaal onder Ā“disciplinaĀ“ aantref. Alle ellende in de wereld is het gevolg van discpline, lijkt het wel.
 
Zelfde lake een pak ..
Dan is voeding toch niet on point als je er zoveel bruine boterhammen bij eet. šŸ˜³
Het is meer lastig om te herinneren wat ik allemaal aan drank op heb hahaha
Meestal zorg ik ervoor dat ik die dag 700 kcal minder op heb dan ik normaal zou eten, voor het drinken al m'n eiwitten binnen heb etc. En probeer ik alles in te voeren in MyFitnessPal, maarja nogal lastig soms.. :(
 
Het is meer lastig om te herinneren wat ik allemaal aan drank op heb hahaha
Meestal zorg ik ervoor dat ik die dag 700 kcal minder op heb dan ik normaal zou eten, voor het drinken al m'n eiwitten binnen heb etc. En probeer ik alles in te voeren in MyFitnessPal, maarja nogal lastig soms.. :(
Oef, pijnlijk herkenbaar... šŸ˜³
Ik voer eerst mijn alcohol in op fitnesspal en daarna kijk ik wat ik nog mag eten.......
 
Ok, 94% dan. Hoewel...

Met discipline bedoel ik ook de gedragingen die ons worden opgelegd. En dat is niet mis. Toevallig ligt mijn Latijnse woordenboek naast me op de grond, en het is schrikbarend wat ik allemaal onder Ā“disciplinaĀ“ aantref. Alle ellende in de wereld is het gevolg van discpline, lijkt het wel.

Ik heb het woordenboek maar weer tussen de andere rommel op de grond gegooid, het is allemaal te luguber. Disciplina is afgeleid van discipulus wat weer afgeleid is van capulus: doodskist. De mysteries uit de boeken van Dan Brown verbleken daarbij.
 
Voeding, Als er geen chocolade en kaas zou zijn uit gevonden was ik een stuk slanker drool:
Slaap kan ook beter met 5,5 uu gemiddeld per nacht maar ja datismoeilijker te veranderen.
 
Het is meer lastig om te herinneren wat ik allemaal aan drank op heb hahaha
Meestal zorg ik ervoor dat ik die dag 700 kcal minder op heb dan ik normaal zou eten, voor het drinken al m'n eiwitten binnen heb etc. En probeer ik alles in te voeren in MyFitnessPal, maarja nogal lastig soms.. :(
700kcal is nauwelijks een fles cava :)
 
Slaap by far..

Ik kan mega strikt met voeding en training zijn (bij het autistische af) en nog te te weinig prioriteit maken van slaaphygiƫne..

Als ik mij overdag moe voel heb ik vaak het goede voornemen om 's avonds op tijd te stoppen met social media, tv, etc.. Ontspannen ruim voor het slapen, op tijd naar bed. En als het erop aankomt schiet het er weer bij in. :(
 
Back
Naar boven