MuscleMeat

Peiling Op welke van de drie onderdelen is jouw discipline het minste? (1 bezoeker)

Waarin is jouw disciple het minst?


  • Totaal stemmers
    66

Bezoekers in dit topic

Jij bent gejuiced, dan is aanwezig zijn voldoende :D
Voor de meesten is harder trainen echt nodig.
90% van mijn trainingservarjng is als natty en toen trainde ik maximaler dan nu. Dan betwijfel ik juist of tot failure gaan wel goed is. Met periodisering bereiken velen veel betere resultaten.
 
90% van mijn trainingservarjng is als natty en toen trainde ik maximaler dan nu. Dan betwijfel ik juist of tot failure gaan wel goed is. Met periodisering bereiken velen veel betere resultaten.
Mits ze de periode hard trainen niet overslaan. De eerste paar jaar kun je volgens mij vol uit gaan. Pas als je daadwerkelijk wat massa hebt opgebouwd, en de trainingen meer vermoeidheid opleveren voor je hele systeem, is periodisering echt nodig.
 
Ik train vaak tot failure of close to en betwijfel juist of dat wel goed is.
Ik doe dat nu ook, ik heb lang sub maximaal getraind dus kijken wat het me opbrengt. Maar to be fair, soms faal ik maar ik denk als ik een goede gympartner had ik wellicht nog wel meer eruit had kunnen halen.
 
Ik doe dat nu ook, ik heb lang sub maximaal getraind dus kijken wat het me opbrengt. Maar to be fair, soms faal ik maar ik denk als ik een goede gympartner had ik wellicht nog wel meer eruit had kunnen halen.
Eens. Met een goeie partner of PT Zou je/ik er meer uit kunnen halen. Lijkt me wel bruut om in een gym met pro's te trainen en John Meadows of JP als coach te hebben die je iedere set pushen tot maximaal.
 
Mits ze de periode hard trainen niet overslaan. De eerste paar jaar kun je volgens mij vol uit gaan. Pas als je daadwerkelijk wat massa hebt opgebouwd, en de trainingen meer vermoeidheid opleveren voor je hele systeem, is periodisering echt nodig.
Mwoah, ik merk nu dat ik toe ben aan een deload en een kleine reset qua intensiteit. Ik train wel echt zo hard als ik kan maar merk dat mijn pezen en gewrichten dat niet altijd leuk vinden.

Merk ook dat ik nu niet altijd meer helemaal hersteld de volgende training doe. Dus binnenkort een weekje half gewicht en daarna wat lager beginnen en weer opbouwen.

Of dat verstandig is? denk het wel. Beter wat langzamere progressie en niet uitvallen met een blessure, maar wel consistent doortrainen.
 
Ik ben met veertig wel een oude lul. En mijn oude blessures zijn een kleine handicap. Een rotte schouder, matige knieën helpen me niet.
 
Slapen, omdat ik in een 3 ploegensysteem (vroege-nacht-late) werk. Slapen is dus erg onregelmatig en daarbij 2 hele jonge kindjes die snachts ook al eens hun papa nodig hebben..

Op de 2de plek wel mijn voeding. Ik hou goed rekening met mijn kcal en macro's, niet met een strak schema maar ik hou gewoon goed bij wat ik eet en in de loop van de dag pas ik wat aan zodat alles op het einde van de dag ongeveer juist zit.
 
Slaap kan bij mij beter.
Voeding heb ik tegenwoordig wel onder ‘controle’.
Vandaag voelde ik tijdens het trainen dat mijn lijf nog niet was hersteld van gisteren. Dat betekent binnenkort een weekje niks doen. Daarna weer rustig opbouwen.
 
Back
Naar boven