Fitness Seller

Op wie ga je stemmen en waarom?????

Op wie ga je stemmen en waarom?

  • Ik stem gewoon op de mooiste vrouw ongeacht welke progressie

    Stemmen: 16 25,0%
  • Ik ga goed beoordelen wie de meeste progressie geboekt heeft en diegene krijgt mijn stem

    Stemmen: 34 53,1%
  • Ik ben een deelnemer en stem op mijzelf

    Stemmen: 1 1,6%
  • De deelneemster met de mooiste kont krijgt mijn stem

    Stemmen: 13 20,3%

  • Totaal stemmers
    64

Bezoekers in dit topic

The Xtralarge

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2008
Berichten
8.633
Waardering
457
Lengte
1m95
Massa
120kg
Vetpercentage
12%
Op wie ga je stemmen en waarom? Wie heeft volgens jou de meeste progressie geboekt de afgelopen tijd. Ik ben er nog niet uit en ben benieuwd naar de meningen van anderen.......
 
heb cynthia gestemd.

Uitgaant van de foto's vind ik haar en jo-ellen in korte tijd het meeste progressie geboekt hebbe.

Over lange termij, heeft loca misschien wel het mooiste figuur behaald.

Moeilijke keuze.
 
Ik vind Jo-Ellen ook heel goed, maar Jerney heeft ook goede progressie gemaakt op haar leeftijd. Top! Erg moeilijk en daarom blijf ik ook wachten.
 
ik heb voor een generatiegenote, Jerney gestemd.
Heeft echt een prachtfysiek voor 50j, zullen er haar maar weinig op die leeftijd nadoen denk ik
 
Het is voor mij makkelijk om op mezelf te stemmen..maar dat doe ik niet..Ik vind dat Jo-Ellen het meeste progressie heeft gemaakt,dus daar gaat dan ook mijn stem naar uit..;)
 
progressie uiteraard. (Cynthia)
 
Ik hebt toch gekozen voor Jerney. Toffe tante is dat! :D
 
Progressie: Maaike. Juist omdat ze BB-progressie heeft gemaakt, en flink heeft gegaind. 'slechts' afvallen (wat ik eerst ook van plan was) is wat mij betreft niet genoeg op een BB-forum.


Voorbeeld voor me.
 
Joe ellen heeft het meeste progressie gemaakt in mijn ogen..

Deze meid reed +/- 2 jaar geleden nog in een rolstoel...:(

Door deze wedstrijd heeft ze zich zelf niet alleen bewezen,
maar heeft ook haar en andere levens veranderd!!
Denk hier bij aan haar man en kinderen...

Zij heeft mijn stem!
 
Joe ellen heeft het meeste progressie gemaakt in mijn ogen..

Deze meid reed +/- 2 jaar geleden nog in een rolstoel...:(

Door deze wedstrijd heeft ze zich zelf niet alleen bewezen,
maar heeft ook haar en andere levens veranderd!!
Denk hier bij aan haar man en kinderen...

Zij heeft mijn stem!

Jo-Ellen komt er zeker! Die zie ik nog wel eens op het podium verschijnen! :D
 
Progressie: Maaike. Juist omdat ze BB-progressie heeft gemaakt, en flink heeft gegaind. 'slechts' afvallen (wat ik eerst ook van plan was) is wat mij betreft niet genoeg op een BB-forum.


Voorbeeld voor me.

Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor! Je moet toch eerst afvallen wil je die spieren kunnen zien. Het ging niet om de doelen van BB, maar om je eigen doelen.
 
Daar ben ik het niet helemaal mee eens hoor! Je moet toch eerst afvallen wil je die spieren kunnen zien. Het ging niet om de doelen van BB, maar om je eigen doelen.

Vind ik ook!
 
Jerney heeft mijn stem, top om op je 50e dit te bereiken. Maar de rest zijn ook stuk voor stuk toppers!
 
ik ga als ik tijd heb even alle dames bekeiken en ga zeker ook mn stem op iemand uitbrengen :)

respect voor alle dames maar dat heb ik jullie al in mn mail vermeld!!
 
Ik wil iedereen die zich deze 8 weken uit de naad heeft getraind en
ge-dieet..

Allemaal een " :thumb:Thumbs :thumbup: up :thumbs:" geven, heb er heel veel respect en waardering voor!!!

Probeer een nieuw doel te zoeken, zodat je niet in een dal valt nu de contest voor bij is...

Maar dat gaat jullie KANJERS allemaal wel lukken
Mijn tip: Ga zo door!!! ;)
 
Hoewel ze allemaal goede progressie hebben gemaakt,heb ik toch een voorkeur voor Loesbiet.Ze had voor de contest al veel progressie in een korte tijd gemaakt en tijdens de contest ook.Nu in totaal 20 kilo in 6 maanden tijd :eek:.
 
Lieve dames,
Ik vond het heel erg moeilijk
Moest ik nu kiezen voor de dame met het mooiste fysiek of voor de dame die het meeste progressie heeft gehaald.
Gezien de stemmen die tot nu toe zijn gemaakt zie ik dat de dames met de mooiste fysieken hoog staan. Ik heb daarom gekozen voor een van de dames die in mijn ogen het meeste is getransformeerd. zonder de andere dames te kort te doen zijn dat Loesbiet of Joe-elen. Joe-elen is het geworden.
Nogmaals jullie zijn allemaal kanjers maar ik kan er helaas maar 1 kiezen.
 
Het is moeilijk dames, ik weet niet waar ik mn prioriteiten moet leggen om te stemmen.
Progressie zowiezo, maar in welk opzicht, achtergrond speelt ook een aspect.
Ik twijfel tussen jo-ellen en loesbiet, maar er zijn ook andere waar ik nog tussen twijfel :-/
 
Back
Naar boven