MuscleMeat

Op wie ga je stemmen en waarom?????

Op wie ga je stemmen en waarom?

  • Ik stem gewoon op de mooiste vrouw ongeacht welke progressie

    Stemmen: 16 25,0%
  • Ik ga goed beoordelen wie de meeste progressie geboekt heeft en diegene krijgt mijn stem

    Stemmen: 34 53,1%
  • Ik ben een deelnemer en stem op mijzelf

    Stemmen: 1 1,6%
  • De deelneemster met de mooiste kont krijgt mijn stem

    Stemmen: 13 20,3%

  • Totaal stemmers
    64

Bezoekers in dit topic

Ik vind dat eigenlijk iedereen alle respect verdient, ze hebben er bikkel hard voor gewerkt en dat hebben ze ons ook laten zien! :D
Top van deze meiden hoor!

Spijtig dat je niet meerdere stemmen mag uitbrengen :rolleyes:

Nee hoor, sommige kapte er na een paar weekjes al mee.
 
Nee hoor, sommige kapte er na een paar weekjes al mee.
Die staan er toch ook niet meer bij???
De dames die nu beoordeeld worden hebben doorgezet:)
 
Laatst bewerkt:
Heb op Cecile gestemd, maar het wordt een cliché; alle dames zijn winnaars.
 
Even een vraag, misschien heb ik het niet begrepen... breng je in dit topic je stem uit? En hoe zie je hoeveel stemmen iedereen heeft? En komt er ook nog een topic met een overzicht van alle ingezonden foto's? Ik heb die juist niet in mijn log gezet omdat ik dacht dat die weer geplaatst zouden worden net als vorige keer, en het is ook wel prettig om alle dames bij elkaar te zien als het gaat om meeste progressie. En er was toch ook een jury? Of bepalen de stemmen wie er wint? Dat ik het even begrijp, want volg het niet helemaal... :D
 
Even een vraag, misschien heb ik het niet begrepen... breng je in dit topic je stem uit? En hoe zie je hoeveel stemmen iedereen heeft? En komt er ook nog een topic met een overzicht van alle ingezonden foto's? Ik heb die juist niet in mijn log gezet omdat ik dacht dat die weer geplaatst zouden worden net als vorige keer, en het is ook wel prettig om alle dames bij elkaar te zien als het gaat om meeste progressie. En er was toch ook een jury? Of bepalen de stemmen wie er wint? Dat ik het even begrijp, want volg het niet helemaal... :D

http://forum.dutchbodybuilding.com/f241/nieuw-topic-breng-stem-wie-miss-beachproof-2009-a-215023/
;)
 
Had toch liever ook bij deze contest de mogelijkheid willen hebben om cijfers te geven, vind het moeilijk
om een keuze te maken, lichamen en situaties zijn zo verschillend .. meesten hebben een flinke progressie
geboekt. Lastig lastig ...
 
Back
Naar boven