MuscleMeat

Op wie van deze krachtpatsers zou jij qua fysiek willen lijken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goldberg1987

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 aug 2013
Berichten
738
Waardering
141
Lengte
1m86
Massa
89kg
Vetpercentage
16%
Worstelaars hebben over het algemeen een goed fysiek en veel bodybuilder, powerlifters en anders krachtsporters zien ze in Amerika vaak als grote voorbeelden. Nu ben ik benieuwd... Op wie van deze 7 zou jij qua fysiek willen lijken? Ik heb de foto's in de spoiler geplaatst, anders start het topic erg langzaam op.

1: batista

Batista1.jpg


batista-interview-20050107023601879.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]




2: Triple H

422d7a8e0edcc392b67c14058bfb11cf.jpg


TRIPLE_H_SS_2000_PROMO_003.jpg

Triple+H+Workout+and+Diet1.jpg


triple_h_wwe2k14_promo_shoot_by_mr_igfx-d6iyfwa.png


3: Scott Steiner

[afbeelding niet meer beschikbaar]

46484d1111014545-did-scott-steiner-ever-compete-steiner.jpg

Tna_035.jpg


4: Bill Goldberg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
87772d1202489667-bill-goldberg-billgoldberg.jpg

gold_crop_340x234.jpg

Goldberg-Beard.png


5: The Rock

The-Rock-Dumbbells.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] lol
1390281936-screenshot.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6: Ryback

ryback_wwe_13_poster_by_ultimate_savage-d585z9m.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
reeves.jpg

20120817_ARTICLE_SS_ryback_lifting.jpg

Ryback.jpg


7: Brock Lesnar

Brock_lesnar.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
BrockLesnar344.png


[Afbeelding niet meer beschikbaar]



P.s: Om de 1 of andere reden blijven de foto's van Batista er niet op staan... Ik heb er maar 1 kunnen plaatsen. Uiteraard staan er nog veel op Google :)
 
8: Bill Kazmaier

kaz9.jpg

bill%2Bkazmaier4.jpg

jpkaz.jpg

latspread.jpg

index.php?action=dlattach;topic=56353.jpg
 
Laatst bewerkt:
Doe maar Goldberg, traps tot je oren!

Alhoewel Ryback ook wel een bazen fysiek heeft
 
Op Frank Zane of Berry de Mey natuurlijk. Wie zijn die stukken stront?
 
Geef mij t geld van hun bankrekening maar. Dat fysiek mogen ze houden.
 
Beetje respect mag wel.

Dat noemen ze jaloezie ;) Deze gasten zijn een heel stuk buffer dan 95% op DBB en hebben daar vele jaren hard voor getraind. Triple H 1m93, 116 kg, Goldberg 1m93, 129 kg Batista 1m93 130 kg, woog enkele jaren geleden zelfs 145 kg, 1 bonk spier. Ryback 1m88, 120 kg Steiner 1m85, 125 kg The Rock 1m92, 118 kg. Brock Lesnar 1,91, 130 kg. Hiervan hebben Batista, Goldberg en Lesnar zelfs MMA ervaring, die maken ons stuk voor stuk compleet af :P

Sowieso heb ik respect voor iedere bodybuilder/Powerlifter die zo'n fysiek heeft weten te krijgen. Daar is jarenlang keihard voor gewerkt.

Trouwens, zoals mijn nickname al aangeeft ben ik een groot fan van Goldberg. Ik zag toevallig laatst een gesigneerd shirt op e-bay staan... XXXL

---------- Post added at 03:08 ---------- Previous post was at 03:07 ----------

Geef mij t geld van hun bankrekening maar. Dat fysiek mogen ze houden.

Oké, met jouw fysiek mag je dat zeggen :P Je komt aardig in de buurt aan je stats te zien. Respect!

---------- Post added at 03:12 ---------- Previous post was at 03:08 ----------



Die meid zal vast een lekkere dikke eiwitrijke kwak lusten:suckit:
 
Dat noemen ze jaloezie ;) Deze gasten zijn een heel stuk buffer dan 95% op DBB en hebben daar vele jaren hard voor getraind. Triple H 1m93, 116 kg, Goldberg 1m93, 129 kg Batista 1m93 130 kg, woog enkele jaren geleden zelfs 145 kg, 1 bonk spier. Ryback 1m88, 120 kg Steiner 1m85, 125 kg The Rock 1m92, 118 kg. Brock Lesnar 1,91, 130 kg. Hiervan hebben Batista, Goldberg en Lesnar zelfs MMA ervaring, die maken ons stuk voor stuk compleet af :P

Bill Kazmaier owned ze allemaal.
1m89 155kg in zijn toptijd en sterker dan al die mannen.
 
Bill Kazmaier owned ze allemaal.
1m89 155kg in zijn toptijd en sterker dan al die mannen.

Die woog zelfs een tijdje 159, maar dat was tussen 1970 en 1980 :p. Maar natuurlijk wel een beest. Overigens zegt gewicht niet altijd alles over kracht. Ik heb veel zware jongens zien verliezen van gasten die een kilo of 20 lichter waren.

Dit onderste kreeg behalve Lesnar nog nooit iemand voor elkaar.



http://www.youtube.com/watch?v=VKkQfWiZtPQ

2m13 en woog op dat moment zo'n 230 kg (in het filmpje beweren ze zelfs 550 pounds/250kg, maar volgens meerdere bronnen werden er voor de show een aantal kilo's bij gelogen). Enkele jaren geleden moest hij voor zijn eigen gezondheid flink afvallen en verloor hij 30 kilo.
 
Laatst bewerkt:
Doe dan Goldberg maar. Zou overigens voor allemaal wel tekenen.
 
Die woog zelfs een tijdje 159, maar dat was tussen 1970 en 1980 :p. Maar natuurlijk wel een beest. Overigens zegt gewicht niet altijd alles over kracht. Ik heb veel zware jongens zien verliezen van gasten die een kilo of 20 lichter waren.

Dit onderste kreeg behalve Lesnar nog nooit iemand voor elkaar.



http://www.youtube.com/watch?v=VKkQfWiZtPQ

2m13 en woog op dat moment zo'n 230 kg (zeiden ze). Enkele jaren geleden moest hij voor zijn eigen gezondheid flink afvallen en verloor hij 30 kilo.

Je weet toch dat WWF/WWE of hoe het mag heten een grote show is. Als de tegenstander niet meewerkt (springt) bij die slam dan krijg je deze nooit zo omhoog. Winnen of verliezen wordt achter de schermen bepaald.

Kazmaier was niet alleen zwaar maar ook oersterk. Naast dat hij aan worstelen deed was hij daarvoor Powerlifting kampioen en 3xWSM. Dat zijn geen showsporten maar het echte werk. Net als Lesnar ook liet zien dat hij het echte werk aankon.
 
Je weet toch dat WWF/WWE of hoe het mag heten een grote show is. Als de tegenstander niet meewerkt (springt) bij die slam dan krijg je deze nooit zo omhoog. Winnen of verliezen wordt achter de schermen bepaald.

Kazmaier was niet alleen zwaar maar ook oersterk. Naast dat hij aan worstelen deed was hij daarvoor Powerlifting kampioen en 3xWSM. Dat zijn geen showsporten maar het echte werk. Net als Lesnar ook liet zien dat hij het echte werk aankon.
Je bent een ****ing mongool als je denkt dat dit echt is. :roflol:
 
Je weet toch dat WWF/WWE of hoe het mag heten een grote show is. Als de tegenstander niet meewerkt (springt) bij die slam dan krijg je deze nooit zo omhoog. Winnen of verliezen wordt achter de schermen bepaald.

Kazmaier was niet alleen zwaar maar ook oersterk. Naast dat hij aan worstelen deed was hij daarvoor Powerlifting kampioen en 3xWSM. Dat zijn geen showsporten maar het echte werk. Net als Lesnar ook liet zien dat hij het echte werk aankon.

Is allemaal nep, maar zo iemand optillen en in de lucht houden is geen simpele klus. Ook niet met medewerking.

Ik weet verder dat Kazmaier inderdaad oersterk was, maar met gewicht doelde ik ook niet op hem. Ik wou er alleen mee aangeven dat gewicht niet altijd iets zegt (en dan bedoel ik onder de krachtsporters he :P niet onder de vetzakken).
 
Die move van Goldberg is wel erg gaaf, vooral als ze iets lichter zijn dan die Giant, dan vliegen ze echt door die ring heen.
 
Je weet toch dat WWF/WWE of hoe het mag heten een grote show is. Als de tegenstander niet meewerkt (springt) bij die slam dan krijg je deze nooit zo omhoog. Winnen of verliezen wordt achter de schermen bepaald.

Kazmaier was niet alleen zwaar maar ook oersterk. Naast dat hij aan worstelen deed was hij daarvoor Powerlifting kampioen en 3xWSM. Dat zijn geen showsporten maar het echte werk. Net als Lesnar ook liet zien dat hij het echte werk aankon.

Want alleen al staan met iemand van 200kg op een schouder stelt geen reet voor natuurlijk.
 
Back
Naar boven