AndroidHealthClinic

Op wie van deze krachtpatsers zou jij qua fysiek willen lijken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik kies voor me zelf waarom het fysiek van een ander kiezen als ik die van me eigen kan creëren
 
Ik kies voor me zelf waarom het fysiek van een ander kiezen als ik die van me eigen kan creëren

Het gaat meer om een doel he ;)

In Amerika is het show worstelen enorm populair en heel veel mensen kijken tegen de worstelaars op. Nu is Amerika natuurlijk een enorm showland en alles moet groot en daarna het liefst ook nog eens uitvergroot worden:P

Maar waar het dus om gaat is dat veel Amerikanen huizenhoog tegen die lichamen op kijken en vaak zo'n worstelaar als richtlijn nemen. Nu was ik voor de grap benieuwd of er op dbb ook mensen zijn die zo'n fysiek ambiëren, aangezien de meeste bodybuilders, powerlifter en andere krachtsporters ook een enorm fysiek hebben/willen hebben.
 
Nou dan ga ik voor de Hulk hahaha
 
Brock lesnar, zal alleen nooit lukken met mijn aesthetics
 
Als ik zou moeten kiezen zou ik die man zonder nek willen zijn
 
Als ik zou moeten kiezen zou ik die man zonder nek willen zijn

Man zonder nek? :eek:

---------- Post added at 14:57 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

Dit is trouwens ook een beest:

1158.jpg


Kimbo Slice. Hij was heel erg lang ongeslagen in het straatvechten. Helaas heeft MMA niet zo goed uitgepakt.

Voor de mensen die van MMA houden...:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Ja deze:
Brock_lesnar.png

Doet me hier aan denken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Toch deze dan.En dan ook met mutatie en claws he :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ja deze:
Brock_lesnar.png

Doet me hier aan denken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha ik keek in eerst instantie naar dat plaatje onder de spoiler. Zag later pas dat je Lesnar bedoelde. Ja Lesnar is een beest, hij was 10 jaar geleden (jouw foto) nog een heel stuk buffer. Nu is hij nog steeds breed, maar is hij ook nog eens een stuk sneller door MMA. Echt een gevaarlijke gast om ruzie mee te krijgen...

---------- Post added at 16:21 ---------- Previous post was at 16:18 ----------

Toch deze dan.En dan ook met mutatie en claws he :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon je nagels 10 jaar niet knippen en hopen dat ze niet breken ;).
 
Zyzz

---------- Toegevoegd om 01:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:22 ----------

Of toxh jeff seid

---------- Toegevoegd om 01:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:23 ----------

Lazarr
 
Kazmaier :) wat een beest.
 
Ryback dan maar
 
Bobby Lashley:

bobbylashleybio.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

bobby-lashley-bobbylashley2-1325288143.jpg
 
Vind niet echt mooie fysieke toch respect voor die gasten moet je toch serieus voor trainen

Als ik moest kiezen The Rock
 
Buff Bagwell !! Maar ik krijg geen foto's geupload via mn gsm :(

En er was vroeger eens iemand bij de no limit soldiers in WCW, echt een beest van een negert maar ik ken zen naam niet, Texas rednecks vs no limit soldiers of zoiets, kweet dat Rey mysterio jr erbij was :-P
 
Buff Bagwell !! Maar ik krijg geen foto's geupload via mn gsm :(

En er was vroeger eens iemand bij de no limit soldiers in WCW, echt een beest van een negert maar ik ken zen naam niet, Texas rednecks vs no limit soldiers of zoiets, kweet dat Rey mysterio jr erbij was :-P


buff03.jpg



[Afbeelding niet meer beschikbaar]

0.jpg


harlem-heat02.jpg


stevieray.jpg
 
heeft iemand hier foto.s van de ,, barbarian twins ,,, die waren erg goed en big


opoe
 
Back
Naar boven