1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Op zoek naar advies over een matras

Discussie in 'Gezondheid en Uiterlijk' gestart door Jqhnnyx, 17 sep 2018.

Bulkpowders 30% korting

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Jqhnnyx

Jqhnnyx Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m84
    Massa:
    92kg
    Vetpercentage:
    11%
    Hi!

Ik ben dus op zoek naar een nieuw matras aangezien mijn oude matras, waar ik nog steeds op slaap, gewoon op is en zo snel mogelijk toe is aan vervanging omdat ik wakker word met nog al irritaties in m’n rug en totaal niet het gevoel heb dat ik uitgerust ben. Hierdoor kan ik ook soms niet goed m’n rug trainen en al helemaal niet een 5 dagen schema toepassen omdat m’n rug niet goed is herstelt.
    Mijn vraag is dus; wat voor matras raden jullie aan? Wat voor matras is optioneel?
    Ik zelf ben al bij een paar bedden winkels geweest en ben tot de conclusie gekomen dat MLine ongelofelijk lekker ligt. Traag/koudschuim matrassen zijn dus helemaal mijn ding. Maar zijn er nog goede alternatieve i.p.v. meteen een matras te kopen van 900/1200 euro? Ik snap dat het echt een goede investering is en moet zijn. Maar toch..

Groetjes, John.

2. natty87

natty87 Huge Freak Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    5.684
    Geslacht:
    Vrouw
    :roflol:

Saik vindt dit leuk.
  3. Sanca

Sanca Cyborg pirate Super Mod

Leuk Bevonden:
    17.480
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m78
    Massa:
    106kg
    Vetpercentage:
    1%
    Je laat je beter tegoei adviseren in de winkel, hier is volgens mij niemand die meer kennis heeft van matrassen dan de mensen daar die ervoor zijn opgeleid.

@johnyjordaan wel maar dat zijn vage matrassen.

Banshee en johnyjordaan vinden dit leuk.
  4. azerate

azerate Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.276
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    93kg
    Vetpercentage:
    20%
    gaat niks boven een kwalitatief goed matras , swiss sense , auping etc etc . Sommige big box stores bv beter bed hebben regelmatig aanbiedingen . laat je adviseren wat sanca aangaf wij zijn geen matras experts ^^

5. Saik

Saik Freaky Bodybuilder Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    4.615
    Geslacht:
    Man
    Mijn neefjes en nichtjes slapen op een matje en ik hoor ze nooit klagen over pijntjes.

azerate vindt dit leuk.
  6. johnyjordaan

johnyjordaan Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    4.755
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    Een matje...pffff luxe kinderen.

7. Saik

Saik Freaky Bodybuilder Elite Member Challenge Winner

Leuk Bevonden:
    4.615
    Geslacht:
    Man
    Inderdaad, ik kreeg zelfs de vip behandeling. In mijn kamer stond een keurig opgemaakt bedje. Later bleek dat het een soort van pallets waren met een laken eroverheen.. leuke verassing.

johnyjordaan en azerate vinden dit leuk.
  8. johnyjordaan

johnyjordaan Monstrous Giant

Leuk Bevonden:
    4.755
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m64
    Massa:
    69kg
    Ja zo houten pallets dat zal wel goed branden :D

FatBasterd vindt dit leuk.
  9. Monochromer

Monochromer Novice

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m75
    Massa:
    74kg
    Bij SwissSense, ik raad aan een pocketvering matras (hoe meer pocketveren per m2 hoe beter) in combinatie met een traagschuim topdek matras, onvoorstelbaar.

10. Banshee

Banshee Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    3.892
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m82
    Massa:
    76kg
    Ik heb ook wel verschillende matrassen gekend maar die ga ik je niet aanraden.
    Best gewoon in een winkel eens wat gaan uitproberen imo

11. Psvcr7

Psvcr7 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.148
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    94kg
    Dit idd. Het is misschien wel ff in een keer veel geld maar het is het zeker waard..

12. jeffreybrnd

jeffreybrnd Cool Novice

Leuk Bevonden:
    17
    Geslacht:
    Man
    Ik zou SwissSense eigenlijk willen afraden. Mits je een duur matras van ditzelfde merk koopt waarbij het volledige matras gelijkwaardig is gevuld tot aan de randen.
    Momenteel heb ik mijn SwissSense bed nu 6 maanden (1000 pocketveren), maar ben alles behalve tevreden.
    Dit omdat ik nu al in een grote kuil lig.

Er is een monteur langs gekomen om de boel te checken.
    Conclusie: alleen het midden van het matras heeft de veren, de randen niet en bestaan alleen uit harder schuim. Na verloop van tijd merk je dit verschil heel erg en lijkt het alsof je op een doorgezakt matras ligt.

13. Psvcr7

Psvcr7 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1.148
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    94kg
    Ik durf zo niet te zeggen hoeveel pocketveren wij hebben maar we hebben het bed nu ongeveer 2 jaar en ik ben er nog altijd blij mee, ik denk dat je gewoon pech hebt:p

wink[1].gif

jeffreybrnd vindt dit leuk.
  14. smitjr

smitjr Cool Novice

Leuk Bevonden:
    110
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m90
    Massa:
    87kg
    Vetpercentage:
    17%
    Zelfde overwogen en keuze gemaakt 4 jaar terug...uitgekomen bij een IKEA complete boxspring, matras variant 'stevig', eerst met topper (maar die hebben we laten teruggebracht: te warm + je draait jezelf er niet zo makkelijk op).
    Daar krijg je ook iets van 10+ jaar garantie op, dus als je er een deuk in slaapt...foto maken en naar klantenservice sturen. Ook kwamen deze boxsprings goed uit diverse consumenten testen.
    +Mocht het matras je niet bevallen kan je altijd ruilen/wisselen bij IKEA, ik geloof 90 dagen bij elk 'nieuwe matras/wissel' die je doet.

Ik slaap vaak in goede hotels, maar mijn eigen matras doet absoluut niet onder voor de dure merken/hotel (bijv. Pullman) matrassen.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie