Fitness Seller

Op zoek naar advies over een matras (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jqhnnyx

Novice
Lid geworden
26 aug 2017
Berichten
6
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Hi!

Ik ben dus op zoek naar een nieuw matras aangezien mijn oude matras, waar ik nog steeds op slaap, gewoon op is en zo snel mogelijk toe is aan vervanging omdat ik wakker word met nog al irritaties in m’n rug en totaal niet het gevoel heb dat ik uitgerust ben. Hierdoor kan ik ook soms niet goed m’n rug trainen en al helemaal niet een 5 dagen schema toepassen omdat m’n rug niet goed is herstelt.
Mijn vraag is dus; wat voor matras raden jullie aan? Wat voor matras is optioneel?
Ik zelf ben al bij een paar bedden winkels geweest en ben tot de conclusie gekomen dat MLine ongelofelijk lekker ligt. Traag/koudschuim matrassen zijn dus helemaal mijn ding. Maar zijn er nog goede alternatieve i.p.v. meteen een matras te kopen van 900/1200 euro? Ik snap dat het echt een goede investering is en moet zijn. Maar toch..

Groetjes, John.
 
Je laat je beter tegoei adviseren in de winkel, hier is volgens mij niemand die meer kennis heeft van matrassen dan de mensen daar die ervoor zijn opgeleid.

johnyjordaan wel maar dat zijn vage matrassen.
 
Hi!

Ik ben dus op zoek naar een nieuw matras aangezien mijn oude matras, waar ik nog steeds op slaap, gewoon op is en zo snel mogelijk toe is aan vervanging omdat ik wakker word met nog al irritaties in m’n rug en totaal niet het gevoel heb dat ik uitgerust ben. Hierdoor kan ik ook soms niet goed m’n rug trainen en al helemaal niet een 5 dagen schema toepassen omdat m’n rug niet goed is herstelt.
Mijn vraag is dus; wat voor matras raden jullie aan? Wat voor matras is optioneel?
Ik zelf ben al bij een paar bedden winkels geweest en ben tot de conclusie gekomen dat MLine ongelofelijk lekker ligt. Traag/koudschuim matrassen zijn dus helemaal mijn ding. Maar zijn er nog goede alternatieve i.p.v. meteen een matras te kopen van 900/1200 euro? Ik snap dat het echt een goede investering is en moet zijn. Maar toch..

Groetjes, John.
gaat niks boven een kwalitatief goed matras , swiss sense , auping etc etc . Sommige big box stores bv beter bed hebben regelmatig aanbiedingen . laat je adviseren wat sanca aangaf wij zijn geen matras experts ^^
 
Mijn neefjes en nichtjes slapen op een matje en ik hoor ze nooit klagen over pijntjes.
 
Inderdaad, ik kreeg zelfs de vip behandeling. In mijn kamer stond een keurig opgemaakt bedje. Later bleek dat het een soort van pallets waren met een laken eroverheen.. leuke verassing.

Ja zo houten pallets dat zal wel goed branden :D
 
Bij SwissSense, ik raad aan een pocketvering matras (hoe meer pocketveren per m2 hoe beter) in combinatie met een traagschuim topdek matras, onvoorstelbaar.
 
Ik heb ook wel verschillende matrassen gekend maar die ga ik je niet aanraden.
Best gewoon in een winkel eens wat gaan uitproberen imo
 
Bij SwissSense, ik raad aan een pocketvering matras (hoe meer pocketveren per m2 hoe beter) in combinatie met een traagschuim topdek matras, onvoorstelbaar.
Dit idd. Het is misschien wel ff in een keer veel geld maar het is het zeker waard..
 
Dit idd. Het is misschien wel ff in een keer veel geld maar het is het zeker waard..

Ik zou SwissSense eigenlijk willen afraden. Mits je een duur matras van ditzelfde merk koopt waarbij het volledige matras gelijkwaardig is gevuld tot aan de randen.
Momenteel heb ik mijn SwissSense bed nu 6 maanden (1000 pocketveren), maar ben alles behalve tevreden.
Dit omdat ik nu al in een grote kuil lig.

Er is een monteur langs gekomen om de boel te checken.
Conclusie: alleen het midden van het matras heeft de veren, de randen niet en bestaan alleen uit harder schuim. Na verloop van tijd merk je dit verschil heel erg en lijkt het alsof je op een doorgezakt matras ligt.
 
Ik durf zo niet te zeggen hoeveel pocketveren wij hebben maar we hebben het bed nu ongeveer 2 jaar en ik ben er nog altijd blij mee, ik denk dat je gewoon pech hebt:p

wink[1].gif
 
Zelfde overwogen en keuze gemaakt 4 jaar terug...uitgekomen bij een IKEA complete boxspring, matras variant 'stevig', eerst met topper (maar die hebben we laten teruggebracht: te warm + je draait jezelf er niet zo makkelijk op).
Daar krijg je ook iets van 10+ jaar garantie op, dus als je er een deuk in slaapt...foto maken en naar klantenservice sturen. Ook kwamen deze boxsprings goed uit diverse consumenten testen.
+Mocht het matras je niet bevallen kan je altijd ruilen/wisselen bij IKEA, ik geloof 90 dagen bij elk 'nieuwe matras/wissel' die je doet.

Ik slaap vaak in goede hotels, maar mijn eigen matras doet absoluut niet onder voor de dure merken/hotel (bijv. Pullman) matrassen.
 
Back
Naar boven