MuscleMeat

Op zoek naar balans (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frater

Novice
Lid geworden
13 mrt 2014
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
81kg
Vetpercentage
14%
Overal zie topics over hoe je groei kan stimuleren en hoe je als maar groter kan worden.

Uiteraard is iedereen op zoek naar het voor zijn "perfecte plaatje", dus ook ik.
Ik hoef weinig te doen om mijn armen te laten groeien 3 tot 6 sets voor biceps of triceps volstaat.
Daar en tegen kunnen mijn schouders en borst nog wel de nodige massa gebruiken.

Ik wil mijn armen daarom "bijhouden" tot dat mijn rug, borst en schouders bijgetrokken zijn.
Ik heb geprobeerd mijn armen minder intensief of en met minder sets te trainen en dat werkt, echter gaat dat wel weer ten koste van mijn grotere spiergroepen omdat mijn armen dan te zwak zijn om die hard aan te pakken.

Borst en schouders behandelen als een achtergebleven spiergroep heeftniet voldoende resultaat gegeven.
Nu zit ik te denken om mijn biceps en triceps te gaan trainen voor kracht, dus sets van 3 reps.

Iemand enig ervaring met een soort gelijk iets?
 
Dus samengevat zit je zwaar in de problemen omdat je armen goed groeien en elke andere manier van arm trainen resulteerd om onverklaarbare redenen in zwakkere bench ofzo?
Blijf gewoon lekker je armen trainen zoals je deed, zolang je blijft groeien doe je iets goed.
Post je schema eens en wat je eet.
 
Wat ik bedoel isdat ik genetisch aanleg heb voor mijn armen. Mijn voeding zit wel goed, ik ben nu bezig met een cleanbulk en mag niet klagen.

Als ik mijn armen niet zwaar train merk ik dat ik meer moeite heb met oa benchen en barbell row. Mijn armen raken dan eerder vermoeid dan mijn grotere spiergroepen.

Kortom ik wil de kracht in mijn armen behouden/ vergroten zonder dat deze nog veel groeien.
 
Ik denk dat jij die special snowflake bent. Heb hier echt nog nooit van gehoord. Hoeveel bench en row je eigenlijk? En wat is je huidige schema?
 
Wat ik bedoel isdat ik genetisch aanleg heb voor mijn armen. Mijn voeding zit wel goed, ik ben nu bezig met een cleanbulk en mag niet klagen.

Als ik mijn armen niet zwaar train merk ik dat ik meer moeite heb met oa benchen en barbell row. Mijn armen raken dan eerder vermoeid dan mijn grotere spiergroepen.

Kortom ik wil de kracht in mijn armen behouden/ vergroten zonder dat deze nog veel groeien.

Wees dan gewoon blij dat je gigantische armen hebt en blijf je armen hard trainen.
Je gaat toch niet je sterkste lichaamsdeel verwaarlozen als dat ook nog negatief uitpakt op je andere lifts? (Ook al lijkt me dat sterk)
Of met bench niet helemaal tot bovenaan locken dat gedeelte is voornamelijk triceps.
 
Overal zie topics over hoe je groei kan stimuleren en hoe je als maar groter kan worden.

Uiteraard is iedereen op zoek naar het voor zijn "perfecte plaatje", dus ook ik.
Ik hoef weinig te doen om mijn armen te laten groeien 3 tot 6 sets voor biceps of triceps volstaat.
Daar en tegen kunnen mijn schouders en borst nog wel de nodige massa gebruiken.

Ik wil mijn armen daarom "bijhouden" tot dat mijn rug, borst en schouders bijgetrokken zijn.
Ik heb geprobeerd mijn armen minder intensief of en met minder sets te trainen en dat werkt, echter gaat dat wel weer ten koste van mijn grotere spiergroepen omdat mijn armen dan te zwak zijn om die hard aan te pakken.

Borst en schouders behandelen als een achtergebleven spiergroep heeftniet voldoende resultaat gegeven.
Nu zit ik te denken om mijn biceps en triceps te gaan trainen voor kracht, dus sets van 3 reps.

Iemand enig ervaring met een soort gelijk iets?

Syntol gaan nemen:P
Mijn borst loopt ook al jaren achter, is al wel iets beter bij gekomen. Maar zal wel altijd minder blijven
 
Nu zit ik te denken om mijn biceps en triceps te gaan trainen voor kracht, dus sets van 3 reps.

Zou idd een goede optie kunnen zijn als je armen nu de zwakste schakel vormen bij compoundoefeningen.
 
Back
Naar boven