AndroidHealthClinic

Op zoek naar boeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
2.026
Waardering
5
Na enige aanmoedigingen van leden op dit board, besloot ik om op zoek te gaan naar enkel boeken omtrent bodybuilding. Het nijpend tekort aan informatie heeft er uiteindelijk toe geleid, dat ik besloten heb om wat meer te leren over bodybuilding als wetenschap..

Dinsdag 29 april ben ik er uiteindelijk op uitgetrokken..

Standaardboekhandel, De Slegte en de Fnac... Geen enkele boek over bb'ing te bespeuren, althans toch geen serieuse. Ten einde raad ben ik maar naar een bodybuildingshop gegaan op de vogelenmarkt in antwerpen..

Alweer, niets... Wil een mens eens iets bijleren [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Bij die shop ben ik ook een tijd geleden geweest, geen toffe vent
 
Originally posted by Bodyman
Bij die shop ben ik ook een tijd geleden geweest, geen toffe vent

Neen? Waarom niet?

Het enige aparte dat ik aan hem vond, was zijn ongeloofelijke zin voor humor..

Hij zij dat ik boeken kon kopen in de slegte.. Ik vroeg; "De slegte op de meir, ah daar ben ik geweest".. "Neen, die niet" Antwoorde hij.. "De slegte aan het rubbenshuis aan de wapper"
Waarop ik antwoorde; "ah dat is aan de schelde nietwaar?"..
"Neen, dat is de lange wapper" zei hij..

"Ah is er dan ook een korte" Vroeg ik.. Waarop een moment van stilte volgde...

:rolleyes:


Tja... :dunno:
 
was dat ook die man met zo'n ringbaartje die enorm **** op zijn eigen foto die achter de kassa hangt, hij was niet al te groot
 
Originally posted by Bodyman
was dat ook die man met zo'n ringbaartje die enorm **** op zijn eigen foto die achter de kassa hangt, hij was niet al te groot

Yep dat was'm...
 
ja, hij deed een beetje vreemd tegen mij en mijn vrienden terwijl we heel normaal deden maar mischien heeft ie een hekel aan NL. dat zou kunnen. Maar nietemin heb ik 6kg Wg bij hem gekocht die goed werkt.
 
er was toch een gast die een bodybuilding anatomie boek ofzo online had gezet ?
 
Originally posted by capricik
er was toch een gast die een bodybuilding anatomie boek ofzo online had gezet ?

Ja.. Maar dat is zekers niet genoeg voor mij.. Ik wil ALLES weten omtrent bodybuilding.. Heb je het boek al bekeken? Het handeld over oefeningen en anatomie, meer niet...

Ik wil meer weten over hoe spieren werken, hoe spieren groeien, welke oefeningen wat belasten in detail, de rol van voedingsstoffen, hun taken e.d... enz... enz...

;)
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bodyman
[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Bracke


[Abeelding niet meer beschikbaar]


[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
mhh..kwee nie of er in belgie ook van pierre zit maar die kan elk boek bestellen die je wilt..duurt soms wel wat langer maar als je titel hebt ofzo..verder kan je via flex en m&f boeken bestellen.. probeer het gewoon bij een grote boekenketen..suc6
 
He Bracke vraag een prijslijstje aan van de Natural Health Company. Zij verkopen verschillende boeken.

Ook in de Muscle&fitness staan boeken die je kunt bestellen.
 
Zoek eens bij www.bol.com onder bodybuilding.
Boeken die ik je kan aanraden zijn vooral 'Brawn', 'Beyond Brawn' en 'The Insider's Tell-All Handbook On Weight-Training Technique' (ISBN 9963-616-09-7) allen geschreven door Stuart McRobert.

Zie ook www.hardgainer.com
 
probeer eens op www.proxis.be

Kan iemand nog een boek over voeding aanbevelen


edit:
Proxis verkoop oa. boeken van Ironman en Schwarzenegger
 
Laatst bewerkt:
Chris Aceto - Championship Bodybuilding
 
Lijkt een goed boek BOSsie, maar is het dat ook daadwerkelijk? Zit ik er ver naast als je het kan verglijken met Aaaahnolds Encyclopedie? Maar dan zonder superveel fotos van BBers en anekdotes?
 
Ik heb Arnolds boek nooit gelezen.
Ik vind het boek van Chris wel het beste wat ik tot nu toe heb gelezen, hij was zijn tijd ver vooruit.
 
iemand een nederlandse online shop gevonden waar ik die Chris Aceto - Championship Bodybuilding kan kopen?
 
Back
Naar boven