AndroidHealthClinic

Op zoek naar boeken

Bezoekers in dit topic

Ik heb eens een duits boek gelezen over BB..jaa die duitsers weten er flink veel vanaf.
 
Originally posted by bestoldschool
Ik heb Arnolds boek nooit gelezen.
Ik vind het boek van Chris wel het beste wat ik tot nu toe heb gelezen, hij was zijn tijd ver vooruit.

Ik lees hier en daar dat ie vooral op voeding-gebied erg uitblinkt, maar hoe zit het met de training? Vindt hij ook dat je 2x op een dag moet trainen als serieus sporter of niet? Ik wil eigenlijk weten of het een verstandig boek is of gewoon weer het gebruikelijke 'geschreeuw' Wat is een typisch schema van dat boek bijv? Als je dat zo weet tenminste....
 
Laatst bewerkt:
ik zal het straks opzoeken voor je, moet nu gaan werken :(
 
Thnx Bro's, maar euh.. Ik heb de NEw Encyclopedia Of Modern Bodybuilding besteld.. 800bldz en Arnold als auteur... Het lijkt me een niet te missen exemplaar..

Heb het besteld via proxis.be, mits ik al enkele keren van nederland spullen online heb besteld, dacht ik.. Ik zal es een keer iets van Belgie bestellen, zal onze economie mis ook es ten goede komen..

:thumbs:
 
Originally posted by Bracke
Thnx Bro's, maar euh.. Ik heb de NEw Encyclopedia Of Modern Bodybuilding besteld.. 800bldz en Arnold als auteur... Het lijkt me een niet te missen exemplaar..

Heb het besteld via proxis.be, mits ik al enkele keren van nederland spullen online heb besteld, dacht ik.. Ik zal es een keer iets van Belgie bestellen, zal onze economie mis ook es ten goede komen..

:thumbs:

is niet echt wat..

heb hem hier ook..

alleen vor omschrijvingen van oefeningen is het leuk, maar om echt wat van te leren nah nee...

Heb wel van een goed boek gehoord..

ff kijken naar titel weet um later op de dag voor je
 
Back
Naar boven