AndroidHealthClinic

Op zoek naar een goede pre-workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Matjeq

Novice
Lid geworden
14 okt 2013
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Hallo heren,

Ik ben op zoek naar een goede Pre-workout. Kan iemand mijn aan een goede booster helpen. Ik vind C4 echt niks bijvoorbeeld. Ik herinner me nog een dedicated nutrition pre-workout uit 2013 ongeveer die mij een kick gaf wat ik daarna nooit meer gehad heb. Helaas werd die verboden volgens mij. Ik lees nu vooral veel goede reviews over Nutrigo Lab Strength. Is dat iets?
 
Van de legale vind ik 50-50 wel oké. Meestal maak ik zelf een pwo door los de ingrediënten bij Bulk Powders te bestellen.
 
Heb er niet super veel uitgeprobeerd maar dit zijn mijn ervaringen:
C4, 0 effect alleen een beetje beta-alanine actie
Boogieman - wel oké i.c.m bijv. een energy drankje.
V2 zelf niet gekocht, overhyped imo - Werd hier misselijk van, training verpest.
Zelf pre-workout gemaakt met beta-alanine citrulline malaat en caffeine pillen, kreeg hier ook niet echt een boost van.
Van de legale vind ik 50-50 wel oké. Meestal maak ik zelf een pwo door los de ingrediënten bij Bulk Powders te bestellen.
Maar wellicht dat hij een betere samenstelling gebruikt dan ik ^
De pre-workout waar ik het meest lovend over ben is Mutant Madness.
1602618174288.png

En dan voornamelijk de Fuzzy Peach smaak.
Die smaak is zo kneiter chemisch, smerig en zuur dat überhaupt daar alleen al van je haren omhoog gaan staan. Heb er iets van 4 potjes van verslind.
Werd er op de een of andere manier ook agressief van.
Zit nu over na te denken om ergens die Monster pre-workout te bestellen. Ben wel benieuwd naar wat die DMAA doet in de gym.
 
Zit nu over na te denken om ergens die Monster pre-workout te bestellen. Ben wel benieuwd naar wat die DMAA doet in de gym.

ging er persoonlijk heel lekker op, goeie focus, uithoudingsvermogen, pomp noem maar op maar de crash daarna + slapeloze nachten (omdat ik savonds train) waren het niet waard

oh en tijdens de crash was mijn eetlust weg terwijl ik al een moeilijke eter ben dus ook niet bevorderlijk voor de gains
 
ging er persoonlijk heel lekker op, goeie focus, uithoudingsvermogen, pomp noem maar op maar de crash daarna + slapeloze nachten (omdat ik savonds train) waren het niet waard

oh en tijdens de crash was mijn eetlust weg terwijl ik al een moeilijke eter ben dus ook niet bevorderlijk voor de gains
Klinkt goed, crash is wel echt klote. Ik train voornamelijk 's Middags tegenwoordig dus denk dat dat de slapeloze nachten issue verhelpt. Of had je dit ook als je 's Middags trainde?
Eetlust weg is ook rot, denk dat dat dan aan de DMAA ligt of?
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Klinkt goed, crash is wel echt klote. Ik train voornamelijk 's Middags tegenwoordig dus denk dat dat de slapeloze nachten issue verhelpt. Of had je dit ook als je 's Middags trainde?
Eetlust weg is ook rot, denk dat dat dan aan de DMAA ligt of?

denk dat je van het niet kunnen slapen idd weinig zult merken als je 's middags traint, ik train altijd na 18:00 dus geen idee hoe DMAA invloed had op mijn slaap als ik het in de middag gebruikte. Denk dat je hier e.e.a. wel over kan vinden https://forum.bodybuilding.nl/topics/beste-pre-workout.409312/ ik heb dit topic ook doorgespit voordat ik überhaupt van het bestaan van die monster/blackbooster pre-workout afwist

verdwijnen van eetlust komt wel door DMAA denk ik, zie dat als bijwerking wel vaker terugkomen https://forum.bodybuilding.nl/topics/monster-pre-workout-1-3dmaa-paar-vragen.400845/page-2

zal natuurlijk wel persoonsafhankelijk zijn zoals met alle pre-workouts, soms had ik enorm last van de crash en soms wat minder, soms geen eetlust en soms at ik nog een hele maaltijd weg voor het slapengaan

de druppel was voor mij het moment dat ik een stim-dick kreeg, er gebeurde gewoon letterlijk niks meer hahaha toen kapte ik ermee.. heb mijne weggegeven anders had ik je mijn potje wel opgestuurd, je vindt vast hier en daar nog wel een aanbieder
 
de druppel was voor mij het moment dat ik een stim-dick kreeg, er gebeurde gewoon letterlijk niks meer hahaha toen kapte ik ermee.
Dit had ik nog niet gelezen 😂
Ik ga eerst maar eens ff wat onderzoek doen, thanks voor de links!
 
Dit had ik nog niet gelezen 😂
Ik ga eerst maar eens ff wat onderzoek doen, thanks voor de links!


np succes man
 
Van de legale vind ik 50-50 wel oké. Meestal maak ik zelf een pwo door los de ingrediënten bij Bulk Powders te bestellen.
Dat is de enige pot ooit die ik heb weggeflikkerd omdat het brol was.
 
Dat is de enige pot ooit die ik heb weggeflikkerd omdat het brol was.
Wat is brol?
Edit: ik bedoelde trouwens 5150, maar werd neem ik aan wel begrepen. De samenstelling is wel oké:
4 gram citrulline
2,5 gram beta-alanine
2 g taurine
750 mg gram tyrosine
470 mg cafeine

Dat zou je wel moeten merken. Als ik zelf een PWO maak hanteer ik 6 gram citrulline en 6 gram beta-alanine.
 
Total War van Redcon1 vind ik op het moment nog 1 van de beste legale pre-workouts.

Beta alanine 3.2 g
250 g Cafeine + 100 dicaffeine malate
150 g Ampi Berry
 
Kickstarter van Goodgame nutrition natuurlijk :grinny:
Per 1 scoop, per 2 scoops
1602674750217.png
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Kickstarter van Goodgame nutrition natuurlijk :grinny:
Per 1 scoop, per 2 scoops
Bekijk bijlage 508559
Prima samenstelling mits je 2 scoops neemt. Daarmee is ie overigens niet meer zo voordelig als het lijkt. Deze samenstelling kun je ook prima zelf maken en kost dan geen drol (alleen iets meer werk).
 
Wat is brol?
Edit: ik bedoelde trouwens 5150, maar werd neem ik aan wel begrepen. De samenstelling is wel oké:
4 gram citrulline
2,5 gram beta-alanine
2 g taurine
750 mg gram tyrosine
470 mg cafeine

Dat zou je wel moeten merken. Als ik zelf een PWO maak hanteer ik 6 gram citrulline en 6 gram beta-alanine.
Deed niks bij me terwijl ik doorgaan goed reageer op pwo.
 
Deed niks bij me terwijl ik doorgaan goed reageer op pwo.

heb gemerkt dat pre-workouts sowieso enorm persoonsafhankelijk zijn

van de 'legale' pre-workouts ga ik heel lekker op 5150 terwijl ik bijvoorbeeld niets voel van Blast! (XXL Nutrition) en Fully Loaded (XXL Nutrition)

maat van mij stuitert op Blast! maar merkt niets van 5150 haha
 
Hallo heren,

Ik ben op zoek naar een goede Pre-workout. Kan iemand mijn aan een goede booster helpen. Ik vind C4 echt niks bijvoorbeeld. Ik herinner me nog een dedicated nutrition pre-workout uit 2013 ongeveer die mij een kick gaf wat ik daarna nooit meer gehad heb. Helaas werd die verboden volgens mij. Ik lees nu vooral veel goede reviews over Nutrigo Lab Strength. Is dat iets?
Rich piana 5150 is een sterke en kill it reloaded geeft een enorme boost en een zieke pump
 
Heb er niet super veel uitgeprobeerd maar dit zijn mijn ervaringen:
C4, 0 effect alleen een beetje beta-alanine actie
Boogieman - wel oké i.c.m bijv. een energy drankje.
V2 zelf niet gekocht, overhyped imo - Werd hier misselijk van, training verpest.
Zelf pre-workout gemaakt met beta-alanine citrulline malaat en caffeine pillen, kreeg hier ook niet echt een boost van.

Maar wellicht dat hij een betere samenstelling gebruikt dan ik ^
De pre-workout waar ik het meest lovend over ben is Mutant Madness.
Bekijk bijlage 508457
En dan voornamelijk de Fuzzy Peach smaak.
Die smaak is zo kneiter chemisch, smerig en zuur dat überhaupt daar alleen al van je haren omhoog gaan staan. Heb er iets van 4 potjes van verslind.
Werd er op de een of andere manier ook agressief van.
Zit nu over na te denken om ergens die Monster pre-workout te bestellen. Ben wel benieuwd naar wat die DMAA doet in de gym.
Daar zit toch geen dmaa in?

 
Back
Naar boven