MuscleMeat

Op zoek naar een goeie voeding schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

xynx

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
36
Waardering
0
Hallo Allemaal

Ik zou graag goe vooruit graken
Dus heb ik een goeie voeding schema nodig daarvoor
Als er iemand eentje zou kunnen opsteln voor mij zou ik dat echt aprecireern

Mijn stats :

1M75
74,1 KG
19.1%vet

Momenteel gebruikte suplementen:
BSN STACK ( N.O. Xplod , Cellmass , Nitrix )
Pure whey van performance

Mijn doel is nu van een beetje te drogen omdat ik nog redelik veel vet % heb :s
Maar wil zeker geen spieren veriezn en wil blijvn spieren kweken

Ik hoop dat iemand van jullie mij zal kunnen helpen
Alvast bedankt

Groetjes
 
Zet die stack voorlopig maar in de kast. Kijk hier goed rond in de voedingsectie, maak je voedingschema, train hard, slaap zacht en je zult resultaat zien op een korte termijn. Over jaartje pak je stack nog eens uit de kast als je op een plateau zit. Succes!
 
Zet die stack voorlopig maar in de kast. Kijk hier goed rond in de voedingsectie, maak je voedingschema, train hard, slaap zacht en je zult resultaat zien op een korte termijn. Over jaartje pak je stack nog eens uit de kast als je op een plateau zit. Succes!
Maar ik vin dat ik teveel vet heb , en het probleem is dat ik niet zelfzeker ben van mijzelf, weet echt nie oe een goeie schema maken
Daarom zou ik graag hulp krijgen van een DBB lid ;)

Bedankt voor u antwoord
 
Je hebt die stack nog lang niet nodig. Met discipline, goed voedingsschemaen KT en cardio kom je een heel eind. Doe eens lage intensiteitcardio op de lege maag in de morgen (wel whey/bcaa nemen i.v.m. spierverlies) en daarnaast HIIT na je krachtraining. Vet zal als sneeuw voor de zon verdwijnen. ;)
 
Je hebt die stack nog lang niet nodig. Met discipline, goed voedingsschemaen KT en cardio kom je een heel eind. Doe eens lage intensiteitcardio op de lege maag in de morgen (wel whey/bcaa nemen i.v.m. spierverlies) en daarnaast HIIT na je krachtraining. Vet zal als sneeuw voor de zon verdwijnen. ;)
wa is HIIT ?
 
Oké, hup hup snel dit forum gaan lezen bij de stickys! En snel!! :P
 
Back
Naar boven