XXL Nutrition

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mijn profiel hier verwijderen hele dag naar de klote door dat ik me weer bezig houd met die neukfout. Excuses schaam me diep dat ik me weer met haar bezig houd ze is een duivel in me hoofd. Tegen zelfmoord aan dat doet zo verslaving met mensen maar toch gaat ze door.
 
Kan iemand mijn profiel hier verwijderen hele dag naar de klote door dat ik me weer bezig houd met die neukfout. Excuses schaam me diep dat ik me weer met haar bezig houd ze is een duivel in me hoofd. Tegen zelfmoord aan dat doet zo verslaving met mensen maar toch gaat ze door.

Log je gewoon uit zo moeilijk is dat niet. Je krijgt toch wel een permban zodra onze piraat een melding krijgt van Kathapino
 
Goed zo en ban haar ook want of tolereert de site dit soort leden. Maar goed log wel uit.
 
Accepteert je baas dat je de hele dag op internet zit?

want je zegt al uren uit te loggen en zit er nog.... Ga aan jezelf werken... Daar heb je meer baat bij.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Accepteert je baas dat je de hele dag op internet zit?

want je zegt al uren uit te loggen en zit er nog.... Ga aan jezelf werken... Daar heb je meer baat bij.


Vrij vandaag en idd moet ik ook doen waardeer je oprechtheid gewoon een terugval dag
 
Weet wel dat zij een gewetenloze sm meesteres is in haar vrije tijd Ze doet cashdrops doet aan ballbuisting. Ze maakt misbruik van mannen die toe zijn aan de psycholoog. Ze verdiend op die manier haar geld Camt wanneer haar kind thuis is Steekt 100en euro's van geestelijke zwakke mannen was in het verleden in bezit van een vuurwapen. Ga nooit met deze vrouw meer in zee als jullie haar nog steeds begeleiden neem afscheid van haar. Zoek maar op inkeddom of queencarmen of carmen op thuis.nl dat doet deze onschuldige vrouw mannen misbruiken.
Doe dan aangifte bij de politie ipv dit mooie forum te komen vervuilen. Doei en hopelijk tot nooit meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven