XXL Nutrition

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lid geworden
28 jul 2016
Berichten
21
Waardering
21
Lengte
1m65
Massa
55kg
Vetpercentage
17%
Goede middag,

even voorstellen, ik ben een 27-jarige moeder, ik weeg 51 kilo ben 166lang en heb 17,3% vetpercentage en zou graag volgend jaar (2017) willen meedoen aan competities, ifbb bikini, om te beginnen en misschien door naar NK...
echter zit ik me op internet suf te zoeken om een goede coach te vinden om de puntjes op de i te zetten qqua poseren en laatste percentages vet eraf te krijgen.
Moet ik me bij een team inschrijven of kan ik een coach vinden door hier een oproep te plaatsen?

Ik kom uit Tilburg maar kan me wel verplaatsen als nodig is.

hoop dat iemand mij kan helpen...
 
In die regio kan je voor Harry De Jonge/ Rene Groenen gaan.
 
bedankt voor je snelle feedback! ik ga contact opnemen, eens kijken wat ze voor me kunnen betekenen eventueel, ik hou je op de hoogste via mijn topic Pillz
 
andere suggesties zijn nogsteeds van harte welkom hoor! ik ben nog zoekende naar een coach omgeving Tilburg
 
Misschien Sanne Bominaar van Breda SC? Zij heeft zelf ook op het podium gestaan en is vrouw (vind ik zelf wel prettig). Weet niet of ze goed is.
 
Weet wel dat zij een gewetenloze sm meesteres is in haar vrije tijd Ze doet cashdrops doet aan ballbuisting. Ze maakt misbruik van mannen die toe zijn aan de psycholoog. Ze verdiend op die manier haar geld Camt wanneer haar kind thuis is Steekt 100en euro's van geestelijke zwakke mannen was in het verleden in bezit van een vuurwapen. Ga nooit met deze vrouw meer in zee als jullie haar nog steeds begeleiden neem afscheid van haar. Zoek maar op inkeddom of queencarmen of carmen op thuis.nl dat doet deze onschuldige vrouw mannen misbruiken.
 
Ze is niet te vertrouwen. Met zo vrouw moet niet in een naam met jullie organisatie genoemd worden lijkt mij.
 
Weet wel dat zij een gewetenloze sm meesteres is in haar vrije tijd Ze doet cashdrops doet aan ballbuisting. Ze maakt misbruik van mannen die toe zijn aan de psycholoog. Ze verdiend op die manier haar geld Camt wanneer haar kind thuis is Steekt 100en euro's van geestelijke zwakke mannen was in het verleden in bezit van een vuurwapen. Ga nooit met deze vrouw meer in zee als jullie haar nog steeds begeleiden neem afscheid van haar. Zoek maar op inkeddom of queencarmen of carmen op thuis.nl dat doet deze onschuldige vrouw mannen misbruiken.
Topic is bijna 3 jaar oud

Doei!
 
Het zit je wel diep dat je een topic van 3 jaar oud hiervoor moet bumpen........
 
Ze bedreigt mannen met vuurwapens Ze pakt mannen hek
Het zit je wel diep dat je een topic van 3 jaar oud hiervoor moet bumpen........

Klopt sm meesteresen zoals haar die mannen die de psycholoog nodig hebben maakt ze gruwelijk misbruik van En dan gaat ze hier onschuldig berichten zetten Deze vrouw is geestelijk gestoord Gefixeerd op zwakke mannen geld afpakken deze vrouw moet gestopt worden.
 
Weet wel dat zij een gewetenloze sm meesteres is in haar vrije tijd Ze doet cashdrops doet aan ballbuisting. Ze maakt misbruik van mannen die toe zijn aan de psycholoog. Ze verdiend op die manier haar geld Camt wanneer haar kind thuis is Steekt 100en euro's van geestelijke zwakke mannen was in het verleden in bezit van een vuurwapen. Ga nooit met deze vrouw meer in zee als jullie haar nog steeds begeleiden neem afscheid van haar. Zoek maar op inkeddom of queencarmen of carmen op thuis.nl dat doet deze onschuldige vrouw mannen misbruiken.

Geil
 
En ik bid dat InkedFitness30 net als haar vader die vermoord is. Tegen komt zulke vrouwen als haar die levens moedwillig kapot maken verdienen de verkeerde tegen te komen. En ik bid ook van harte dat ze ooit bij een cashdrop in de val gelokt wordt en afgemaakt word
 
Laatst bewerkt door een moderator:
That escalated quickly
 
Weet wel dat zij een gewetenloze sm meesteres is in haar vrije tijd Ze doet cashdrops doet aan ballbuisting. Ze maakt misbruik van mannen die toe zijn aan de psycholoog. Ze verdiend op die manier haar geld Camt wanneer haar kind thuis is Steekt 100en euro's van geestelijke zwakke mannen was in het verleden in bezit van een vuurwapen. Ga nooit met deze vrouw meer in zee als jullie haar nog steeds begeleiden neem afscheid van haar. Zoek maar op inkeddom of queencarmen of carmen op thuis.nl dat doet deze onschuldige vrouw mannen misbruiken.
ik bied online psychologische hulp aan via de webcam. pm voor interesse
 
We hebben hier met een slachtoffer te maken begrijp ik? :dunno:

Klopt oud slachtoffer maar gelukkig tijdig gestopt. Deze vrouw is ziek in haar hoofd vuurwapen in huis gehad terwijl ze kleine meisje heeft lopen in huis mannen laten komen die hulp nodig hebben Geld blijven ontnemen. Deze vrouw moet opgesloten worden.
 
Wees dan ook zo stoer om je eigen naam te gebruiken.
Niet nodig die weet zij al. En voor de rest trap niet in haar spelletjes. En ja zij is ook typ maar *verwijderd* in en bekijk haar Twitter dan zie je de echte haar een gewetenloze bitch die misbruik maakt van zwakke mannen. Walgelijk wijf. Dus als je haar ooit in Tilburg tegenkomt loop on der heen ze kan ook vuurwapen gevaarlijk zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven