AndroidHealthClinic

op zoek naar een ifbb bikini competitie coach

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als een doorn in het oog.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Dankjewel voor de reclame dre ofwel Frank van Doorn uit Spijkenisse!

Coach heb ik dankje Pieter en alle andere!

Haha fijn voor jou dat ik niet uit spijkenisse komt en ik dacht dat jij niet zo InkedFitness30. Mislukte teef. Je gaat steeds verder over lijken. Nog steeds hoop ik dat je binnenkort verbrand wordt doodgeschoten wordt wat een nationale feestdag zou dat zijn kk hoer
 
Haha fijn voor jou dat ik niet uit spijkenisse komt en ik dacht dat jij niet zo InkedFitness30. Mislukte teef. Je gaat steeds verder over lijken. Nog steeds hoop ik dat je binnenkort verbrand wordt doodgeschoten wordt wat een nationale feestdag zou dat zijn kk hoer
 
Ik kom niet uit spijkenisse dus ze lult maar wat. Maar echt de dag InkedFitness30 een verkeerde is tegen gekomen en vermoord onder een wit doek ligt gaat de vlag uit. Maar eerder verdien je een verbranding of verdrinking dan kom je gruwelijker aan je eind. InkedFitness30 uit Tilburg. Kanker wijf hoop dat ooit een familie lid van een je slaafjes je zo in val lokt en dan kan dat kind van je een normale opvoeding tegemoet gaan. Volgens mij zou je voor geld zelf je eigen kind verkrachten. Zo duivel ben je
 
Als mensen hier aandacht aan spenderen moeten ze uiteraard zelf weten, heb geen behoefte aan verdediging.

Ip mag je na laten checken
Vind dit niet waardig genoeg om energie in te streken.

Fijn weekend allemaal
 
Als mensen hier aandacht aan spenderen moeten ze uiteraard zelf weten, heb geen behoefte aan verdediging.

Ip mag je na laten checken
Vind dit niet waardig genoeg om energie in te streken.

Fijn weekend allemaal
Jij ook lieverd!

Wordt in ieder geval niet vanaf dezelfde computer gedaan... Bij Dre zijn de leestekens kapot!
 
Wel opvallend dat je ineens online komt na zo lang afwezig te zijn. Voelde je het aan je dikke teen ofzo?
 
Wellicht kreeg ze opeens 80 emails dat er gereageerd wordt op haar topic...!?
 
Als mensen hier aandacht aan spenderen moeten ze uiteraard zelf weten, heb geen behoefte aan verdediging.

Ip mag je na laten checken
Vind dit niet waardig genoeg om energie in te streken.

Fijn weekend allemaal
Nee natuurijk niet jij hebt zwakke mannen uit te kleden dat is het enige wat je kan vuile vieze gore kanker slet dat je bent geld wapperen van briefjes van 100 die je buit hebt gemaakt bij een zwakke man schaam je kapot ik hoop echt zo snel mogelijk verbrand wordt en dat je onherkenbaar je graf in gaat. Mislukte kk hoer pistolen houden ballbuisting doen cash drops jij verdiend een enkeltje hel. Het liefst zou ik het zelf doen maar je bent geen celstraf waard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven