AndroidHealthClinic

Op zoek naar een nieuwe sportschool......

Bezoekers in dit topic

Azrael

Ripped Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
8
Lengte
1m83
Hallo , ik train nu al een tijdje in een sportschool in Almere maar aangezien ik daar niet los kan squatten en de barbell van het banken (die ik ook voor deadliften gebruik) maar tot 100kg gaat zoek ik een andere sportschool.
Wie o wie helpt mij aan een goede sportschool in Almere-Buiten? Vereiste is wel dat ze minstens 1 concept II roeiapparaat hebben....

alvast bedankt,

Azrael

Laatst bewerkt:
Ik ken er 1 in Almere Parkwijk, of is dat ook in Almere buiten?
Daar hebben ze ook geen losse squat train daar soms weleens met mijn neef, ik hoorde btw wel dat er een 'echte' bodybuild school kwam daar in de buurt...

• Topic Starter Topic Starter
SnakeEyes zei:
Ik ken er 1 in Almere Parkwijk, of is dat ook in Almere buiten?
Daar hebben ze ook geen losse squat train daar soms weleens met mijn neef, ik hoorde btw wel dat er een 'echte' bodybuild school kwam daar in de buurt...

Nope ,das in Almere-Stad....ik zoek een "Echte" gym in Almere-Buiten maar vrees dat het tevergeefs gaat worden. Aangezien ik geen zin heb om iedere keer een half uur te fietsen voor mijn sportschool. Die afstand vind ik te groot als ik nog wil sporten.....momenteel ben ik in 3 minuten bij mijn sportschool.....toch prettiger....
Fitness zat hier Almere maar echt trainen ho maar....:(

Hey

kom gewoon bij ons trainen bij Fitness Club almere, het is wel in 'stad' maar de bushalte is om de hoek. Pak je de trein van almere buiten naar stad en dan 2 haltes met de bus, is 10 minuten reizen!

Wij hebben dumbbells tot 46 kilo en genoeg apparaten en losse schijven.

'' ik hoorde btw wel dat er een 'echte' bodybuild school kwam daar in de buurt...''

Ja spartacus heet die 'gym', die is er al en die staat helemaal achter parkwijk in dat bedrijventerrein (ben ff de naam kwijt). Het schijnt dat daar ook best wel beren trainen en ze hebben echt goed proffesioneel spul, dumbbells tot 64 kg d8 ik. Maar het is een klote locatie want er rijden geen bussen, treinen enz. Alleen per auto of fiets te bereiken.

'Spartacus' klinkt in ieder geval hardcore :)

Maar hier in Leuven word er binnenkort een sportschool genaamd Dbol geopend

cool ik zocht er al 1tje in de stad voor als ik r over 2 weken woon.. klinkt goed :thumbs:

YuRi zei:
Hey

kom gewoon bij ons trainen bij Fitness Club almere, het is wel in 'stad' maar de bushalte is om de hoek. Pak je de trein van almere buiten naar stad en dan 2 haltes met de bus, is 10 minuten reizen!

Wij hebben dumbbells tot 46 kilo en genoeg apparaten en losse schijven.

'' ik hoorde btw wel dat er een 'echte' bodybuild school kwam daar in de buurt...''

Ja spartacus heet die 'gym', die is er al en die staat helemaal achter parkwijk in dat bedrijventerrein (ben ff de naam kwijt). Het schijnt dat daar ook best wel beren trainen en ze hebben echt goed proffesioneel spul, dumbbells tot 64 kg d8 ik. Maar het is een klote locatie want er rijden geen bussen, treinen enz. Alleen per auto of fiets te bereiken.

kga naar tussen de vaarten (almere stad), qua gym weet ik niet want ik ben er nog nooit geweest dus ik ga zodra ik daar zit direct een goede sportschool opzoeken maar ik zal die naam onthouden.

YuRi zei:

Met een beetje geluk zit ik binnenkort in Parkwijk op school. Dan zou ik direct uit school kunnen trainen! :)
Ik ga er maar eens een keer langs om even te kijken. Niet dat ik echt zo'n hardcore ben maar hier bij mijn sportschool The-Wave kan ik niet los squaten en die barbell kan maar tot 100kg dus das voor het Deadliften echt te weinig......

Het is best ver weg hoor die sportschool, ergens helemaal in het bedrijventerrein. Het is volgens mij best hardcore, tenminste die kledingkasten die bij mij trainden bij Fitness Club, zijn sinds de opening van spartacus bijna allemaal daar gaan trainen (onderandere een aantal wedstrijd bb'ers)

Trouwens die wave is echt zo gaar. Het is echt een 'fitnessgelegenheid' voor mensen die trainen voor conditie of whatever, want 100 kg is echt veel te weinig voor een bodybuilding in spé en vooral in de toekomst zal je met meer gewicht moeten gaan spelen. Ik heb daar trouwens ook nog nooit een 'bodybuilder' gezien.

Ik zou ff gaan kijken bij spartacus, als dat niks voor jouw is, dan zou ik me bij fitnessclub almere aansluiten. Andere sportscholen in almere zijn allemaal niet gericht op het doel wat de meeste hier willen bereiken.

Trouwens de eigenaar van spartacus is die kerel van de cup a soup reclame :thumbs:

YuRi zei:
Het is best ver weg hoor die sportschool, ergens helemaal in het bedrijventerrein. Het is volgens mij best hardcore, tenminste die kledingkasten die bij mij trainden bij Fitness Club, zijn sinds de opening van spartacus bijna allemaal daar gaan trainen (onderandere een aantal wedstrijd bb'ers)

Trouwens die wave is echt zo gaar. Het is echt een 'fitnessgelegenheid' voor mensen die trainen voor conditie of whatever, want 100 kg is echt veel te weinig voor een bodybuilding in spé en vooral in de toekomst zal je met meer gewicht moeten gaan spelen. Ik heb daar trouwens ook nog nooit een 'bodybuilder' gezien.

Ik zou ff gaan kijken bij spartacus, als dat niks voor jouw is, dan zou ik me bij fitnessclub almere aansluiten. Andere sportscholen in almere zijn allemaal niet gericht op het doel wat de meeste hier willen bereiken.

Trouwens de eigenaar van spartacus is die kerel van de cup a soup reclame :thumbs:

Sterking nog....ik ben niet in spiermassa ge-interreseerd. Ik ga voor de POWER! Al vast er nu nog wel wat mee te doen het wordt toch echt te licht voor me....
The-Wave is echt een "fitness" school....ik heb er inderdaad nog nooit een bodybuilder zien rondlopen....
Ik heb hiervoor wel een keer bij de oude Fitness Club getraind....(Club 46 was het toen toch?)
Vond het wel een relaxte gym toen....daar heb ik voor het eerst gebankdrukt en dergelijke.....mocht een ik een keer een bezoekje gaan brengen send ik je wel een pm. Kan je me even wegwijs maken (mocht je dat willen natuurlijk)

LOL
:D
HUP VOOR COUP-A-SOUP!

Terug
Naar boven