Fitness Seller

Op zoek naar een passend trainingschema

Bezoekers in dit topic

Mouw

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 nov 2007
Berichten
6
Waardering
0
Hoi, ben een jongen van 20 en ik ga binnekort beginnen aan mijn opleiding voor paracommando. Nuja ik ben 1m80 en ik weeg 57kg, wat dus veel te weinig is :)

Ik train dagelijks op dit moment: Ik zie wel wat resultaat, maarrr..
Ik gebruik op dit moment geen proteïneshakes,crea,amino e.d.

Ik eet ongeveer 4 keer per dag: hangt van dag tot dag af wat: meeste van de tijd tonijn,kip,donker brood,pasta, soms maak ik mijn eigen shakes met kwark.

Mijn training bestaat uit: Iedere dag 10 km lopen... 5km bij het opstaan en 5 km na school of werk :) na school-of werktijden pomp ik ook wel rond de 150 à 200 keer 5x30(40).. Ook buik train ik dmv sit-ups..Doe ook mijn armen,schouders en rug. Ik wil graag een 10kg bijkomen maar op dit moment lijkt een onmogelijke missie. Ik vraag me af of mijn fout in de voeding ligt of in het te veel trainen en te snel dezelfde spieren te belasten dag na dag. Zou iemand mij kunnen aanraden hoe ik mijn uithoudingsvermogen hoog kan houden en toch wel goed bij te komen.
(Enige hulp ze hebbe mij als ecto verklaard :)* )

dank bij voorbaat
 
Nog meer eten, sportschool niks?
 
hoe train je je schouders en rug dan?
en je moet inderdaad niet elke dag 200 keer pompen
waarom twee keer per dag 5km lopen?
tenzij je natuurlijk op verschillende intensiteiten werkt, want als je eenzelfde soort training wilt doen moet je 48 uur ertussen laten en geen 9 uur
dus als je echt op uithouding traint raad ik aan dit drie of vier keer per week te doen niet meer en je jaagt meerdere keren per dag je metabolisme omhoog door drie trainingen op een dag te doen, dan zal je nog veel mogen eten
samenvatting
drie keer per week uithouding en de andere drie dagen op kracht en massa
 
hoe train je je schouders en rug dan?
en je moet inderdaad niet elke dag 200 keer pompen
waarom twee keer per dag 5km lopen?
tenzij je natuurlijk op verschillende intensiteiten werkt, want als je eenzelfde soort training wilt doen moet je 48 uur ertussen laten en geen 9 uur
dus als je echt op uithouding traint raad ik aan dit drie of vier keer per week te doen niet meer en je jaagt meerdere keren per dag je metabolisme omhoog door drie trainingen op een dag te doen, dan zal je nog veel mogen eten
samenvatting
drie keer per week uithouding en de andere drie dagen op kracht en massa

indeed, stoppen met dat iedere dag pompen en hardlopen, is alleen maar overtraining op den duur als het al niet zo is. en dat staat je vooruitgang alleen maar in de weg, als je niet achteruit gaat....
 
dus maw minder lopen en meer in de gym zitten :)
 
Back
Naar boven