XXL Nutrition

Op zoek naar een professionele, virtuele coach voor voeding en fitness (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michachael

Novice
Lid geworden
12 mrt 2019
Berichten
16
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
74kg
Hi !

Ik ben opnieuw begonnen met fitness sinds december en boek zeker al resultaat, maar ik weet dat dit sowieso suboptimaal is, aangezien ik geen strak voedings- of trainingsschema volg. Ik heb eerlijk gezegd geen tijd en zin om mij te verdiepen in het maken van trainings- en voedingsschemas, omdat ik weet dat dit toch altijd slechter zal zijn dan de echte pros.

Mijn vraag is daarom; Ik zoek iemand die mij virtueel kan begeleiden voor een gepersonaliseerd voedings- en trainingsschema. Iemand die reeds bewezen heeft bij andere klanten dat hij/zij resultaat kan leveren, indien de klant alles volgt. Ja, ik zou gerust naar de lokale sportschool kunnen gaan en deze vraag stellen, maar in de industrie zijn er te veel fakers, denk ik, mensen die er maar half wat van kennen. Kunnen jullie me iemand aanraden? Bedankt

Momenteel doe ik eenzelfde reeks van oefeningen 3x / week gedurende ongeveer 45mins. Ik probeer ofwel hetzelfde gewicht ofwel -in een goede dag- wat hoger te gaan in kg. Ik doe telkens sets van 3x 6/8.

- Abs curl op 50kg (elke keer, 3x/week)
- Twisted abs curl (zij abs) (elke keer, 3x/week)
- Bench press 40kg (flat en 45graden)
- Dumbbell press 40kg (elke keer)
- Dumbbell shoulder raise (zijkant en front) 12kg (elke keer)
- Deadlift (1x/week) 40kg
- Squad 40kg (1x/week)
- Triceps 12kg en biceps 14kg (elke keer)
- Pull up bar 60kg (2x/week)
- Planking (2x 1min) (elke keer)

Qua voeding, vermijd ik suikers in de week, focus ik op voeding dat veel eiwitten bevat (Skyr, vis, eieren, shakes elke dag 1x en 2x tijdens oefendag) maar ik tel de calorieen niet. Ik ben absoluut geen chef en haat koken. Ik eet smiddags meestal sushi en savonds brood met zalm/kippenfilet/... en skyr.

Zoals je kan lezen, ben ik wel met fitness bezig, maar hou ik het niet bij, waardoor ik het gevoel heb dat ik beter kan. Ik ben er zeker van dat ik bepaalde spieren te weinig, of te veel train. Ik heb ook geen flauw idee wat mijn vetpercentage is (denk tussen de 17 - 22%, afgaand van google pictures) en ik weet totaal niet of ik nu eerst moet bulken or cutten.
 
Er zijn legio aanbieders op dit gebied, het ligt een beetje aan je budget waar je mogelijkheden liggen. Een beetje goede coach doet ook af en toe een check up in levende lijve en dat begint m.i. met een persoonlijke trainingssessie.
 
Er zijn legio aanbieders op dit gebied, het ligt een beetje aan je budget waar je mogelijkheden liggen. Een beetje goede coach doet ook af en toe een check up in levende lijve en dat begint m.i. met een persoonlijke trainingssessie.

Thanks voor je reply!

Waar kan ik best zoeken en hoe weet ik dat die coach een goede is?

Ik kan elke 2 maanden reizen naar Belgie of Amsterdam voor een checkup.
 
Belgie en Amsterdam liggen heel ver uit elkaar.. Ertussen wonen zat coaches die voldoen aan jouw eisen.

Een coach heeft vaak referentiemateriaal zoals andere personen die hij of zij begeleid, daar kun je gewoon naar vragen.
 
Thanks voor je reply!

Waar kan ik best zoeken en hoe weet ik dat die coach een goede is?

Ik kan elke 2 maanden reizen naar Belgie of Amsterdam voor een checkup.
Ik zou, als beginner zeker niet investeren in een ''pro'' als coach. Je wilt toch gewoon een goede basis bouwen en ook basiskennis? Ik zet binnen 5 minuten een schema voor je in elkaar en een voedingsschema is een fluitje van een cent...… No need to spend a shitload of money aan wie dan ook.. Het kan hier gratis waarom je geld toch uitgeven?

Hoeveel dagen per week wil je trainen en wat is je ervaring?
Plaats een foto van je huidige vorm zonder gezicht en er zijn hier tal van mensen die je gratis kunnen helpen.
 
Ik zou, als beginner zeker niet investeren in een ''pro'' als coach. Je wilt toch gewoon een goede basis bouwen en ook basiskennis? Ik zet binnen 5 minuten een schema voor je in elkaar en een voedingsschema is een fluitje van een cent...… No need to spend a shitload of money aan wie dan ook..

Hoeveel dagen per week wil je trainen en wat is je ervaring?
Plaats een foto van je huidige vorm zonder gezicht en er zijn hier tal van mensen die je gratis kunnen helpen.

Snel een schemaatje in elkaar flansen is wat anders dan persoonlijke begeleiding..
 
maar wat heeft hij daar NU als beginner aan?? Hij heeft niet eens een behoorlijke basis.. Hij is gewoon te lui om zich in te lezen simpel

Ja zo zijn er ook mensen te lui om zelf te leren en die gaan ook naar school. Er zijn zoveel type mensen.. Absoluut niets mis met hen die van zichzelf weten dat ze beter gaan presteren onder begeleiding. 75% van de mensen die ik begeleid staat er exact zo in als TS. Veelal is de gedachte ook; waarom zelf aankloten een paar jaar als ik het meteen goed kan aanpakken met goede begeleiding?
 
maar wat heeft hij daar NU als beginner aan?? Hij heeft niet eens een behoorlijke basis.. Hij is gewoon te lui om zich in te lezen simpel
Wie zegt dat ik een beginner ben? Ik train al verschillende jaren. En wie zegt dat ik lui ben? Ik ben gewoon bereid om een expert -die er veel meer van weet- te betalen die het al het voorbereidend en opvolgend werk voor mij doet, zodat ik mij focussen op mijn gepersonaliseerde schema's en specifieke voedingsschema's moet volgen. Elke x weken een check-up om bij te sturen waar nodig, schema's aan te passen, vragen te kunnen stellen, ... . Heeft niets met luiheid te maken, jongeman.
 
Ik zou, als beginner zeker niet investeren in een ''pro'' als coach. Je wilt toch gewoon een goede basis bouwen en ook basiskennis? Ik zet binnen 5 minuten een schema voor je in elkaar en een voedingsschema is een fluitje van een cent...… No need to spend a shitload of money aan wie dan ook.. Het kan hier gratis waarom je geld toch uitgeven?

Hoeveel dagen per week wil je trainen en wat is je ervaring?
Plaats een foto van je huidige vorm zonder gezicht en er zijn hier tal van mensen die je gratis kunnen helpen.

Wie zegt dat ik een beginner ben? Ik heb ervaring, met ups en downs, begonnen met Freeletics en dan overgeschakeld naar gewichten. Overal lees ik allerlei onzin over schema's, voedings, .. iedereen doet het anders. Maar op het einde van de dag, als ik dan ga kijken naar hoe de 'so claimed coaches' er zelf uitzien, is het puur amateurisme.

Ik geef graag toe dat ik weet van mezelf dat ik het niet volledig goed doe. Ja, ik had relatief mooie resultaten (april 2018 was ik OK'ish tevreden, maar zeker nog niet voldoende), maar de tijd die ik er in steek, wil ik veel optimaler gaan gebruiken. Vandaar dat ik graag persoonlijk begeleid wil worden door iemand die er echt iets van kent, en het ook al bewezen heeft - The proof is in the pudding. Ik heb geen tijd en geen zin in 'trial and error', wel in heavy gains en abs :-)

Foto's:
- zwemshort = april 2018
- witte handdoek = december 2018 (Gestopt in april, alle spieren weg en serieus verdikt, dan terug begonnen begin januari)
- blauwe boxershort = nu

march19.JPG


april18.JPG


dec18.JPG
 
Wie zegt dat ik een beginner ben? Ik heb ervaring, met ups en downs, begonnen met Freeletics en dan overgeschakeld naar gewichten. Overal lees ik allerlei onzin over schema's, voedings, .. iedereen doet het anders. Maar op het einde van de dag, als ik dan ga kijken naar hoe de 'so claimed coaches' er zelf uitzien, is het puur amateurisme.

Ik geef graag toe dat ik weet van mezelf dat ik het niet volledig goed doe. Ja, ik had relatief mooie resultaten (april 2018 was ik OK'ish tevreden, maar zeker nog niet voldoende), maar de tijd die ik er in steek, wil ik veel optimaler gaan gebruiken. Vandaar dat ik graag persoonlijk begeleid wil worden door iemand die er echt iets van kent, en het ook al bewezen heeft - The proof is in the pudding. Ik heb geen tijd en geen zin in 'trial and error', wel in heavy gains en abs :-)

Foto's:
- zwemshort = april 2018
- witte handdoek = december 2018 (Gestopt in april, alle spieren weg en serieus verdikt, dan terug begonnen begin januari)
- blauwe boxershort = nu

Bekijk bijlage 442438

Bekijk bijlage 442439

Bekijk bijlage 442440
Gezien je krachtstats lijkt mij de oplossing:
5x5 stronglifts en dit consistent een half jaar volhouden google maar, eenvoudiger kan niet! Goedkoper ook niet.
Verder even met een tool onderhoud berekenen
 
Gezien je krachtstats lijkt mij de oplossing:
5x5 stronglifts en dit consistent een half jaar volhouden google maar, eenvoudiger kan niet! Goedkoper ook niet.
Verder even met een tool onderhoud berekenen

:roflol:

Komt een man een restaurant binnen en kijkt naar het menu; Doet u mij maar de carpaccio en daarna de diamanthaas. De dessertkaart zie ik graag daarna nog even in.
Ober: Maar meneer, dit kunt u prima zelf maken, met een recept dat u op internet kunt vinden. De ingredienten zijn vele malen goedkoper bij de supermarkt en slager.

:emo:
 
:roflol:

Komt een man een restaurant binnen en kijkt naar het menu; Doet u mij maar de carpaccio en daarna de diamanthaas. De dessertkaart zie ik graag daarna nog even in.
Ober: Maar meneer, dit kunt u prima zelf maken, met een recept dat u op internet kunt vinden. De ingredienten zijn vele malen goedkoper bij de supermarkt en slager.

:emo:
Ja sorry maar die krachtstats......
 
1 uurtje lezen en hij heeft al meer basiskennis
 
Niet op Brutushakt letten hij is gewoon een beetje ongesteld.
 
Jasenko, maar weet niet of hij hier nog acting is.
 
Back
Naar boven