AndroidHealthClinic

Op zoek naar geschikte combinatie oefeningen

Bezoekers in dit topic

Justin045

Novice
Lid geworden
15 feb 2018
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
97kg
Hallo,

Zit met een probleem voor in de sportschool. Ben op zoek naar een schema voor 2 a 3 dagen per week om bepaalde spiergroepen aan te sterken. Ik sport bij Basic Fit en moet de volgende groepen aansterken vanuit de fysio.

Schouders
Buik
Lage onderrug
Billen

Dit in verband met een instabiele onderrug waardoor ik vaak last heb van beknelde zenuwen. Hoop dat iemand me op weg kan helpen, want de apparaten bij de fysio heb ik niet tot mijn beschikking in de Basic Fit.

Gr Justin
 
Hebben ze bij basic dumbbells/halters/schijven? Dan zou ik de apperaten lekker links laten liggen en me concentreren op vrije oefeningen.
 
Hebben ze bij basic dumbbells/halters/schijven? Dan zou ik de apperaten lekker links laten liggen en me concentreren op vrije oefeningen.

Ja dat hebben ze, weet alleen niet wat voor soort oefeningen ik dan het beste kan doen en in welke combinaties. Bepaalde spiergroepen apart of alles in een work out..
 
Gewoon een basis beginnersprogramma werkt meestal goed maar omdat je zegt dat je aan moet sterken en dat je bij een fysio loopt denk Ik dat je uit moet gaan van wat aan moet sterken.

Maw waar liggen de accenten?
 
Back
Naar boven