MuscleMeat

Op zoek naar goedkoop alternatief dompel bad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NicoBontebal

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
23 mrt 2017
Berichten
256
Waardering
130
Lengte
1m87
Massa
115kg
Vetpercentage
17%
Hola allemaal,

Ik weet niet precies onder welke groep ik dit moet plaatsen dus dan maar hier.

Ik wil beter aan mijn spierherstel werken na een zware training en daarnaast mijn Wim Hof methode wat meer oppakken.
Daarom wil ik een bak of plastic bad in de tuin zetten om dit te kunnen doen.

Ik heb in de bijlage een voorbeeld gezet maar deze is niet te koop in Nederland.

Ik ben 1,87 m groot en 115 kilo zwaar en vrij breed.

Ik wil jullie dus vragen of jullie ideeën, suggesties of goeie alternatieve weten voor een badje in de tuin.
Wellicht heb je er zelf in.

Ik hoor en zie graag jullie reacties tegemoet!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200801-142758_Chrome.jpg
    Screenshot_20200801-142758_Chrome.jpg
    287,3 KB · Weergaven: 93
Ik ken iemand die een kliko gebruikte om aan de temperatuur te wennen voor een winterse open water zwemwedstrijd.
 
Hola allemaal,

Ik weet niet precies onder welke groep ik dit moet plaatsen dus dan maar hier.

Ik wil beter aan mijn spierherstel werken na een zware training en daarnaast mijn Wim Hof methode wat meer oppakken.
Daarom wil ik een bak of plastic bad in de tuin zetten om dit te kunnen doen.

Ik heb in de bijlage een voorbeeld gezet maar deze is niet te koop in Nederland.

Ik ben 1,87 m groot en 115 kilo zwaar en vrij breed.

Ik wil jullie dus vragen of jullie ideeën, suggesties of goeie alternatieve weten voor een badje in de tuin.
Wellicht heb je er zelf in.

Ik hoor en zie graag jullie reacties tegemoet!
Zoiets als dit?
(staan ook modellen met andere maten op die site)
 
Ja, inderdaad. Maar dan wat goedkoper. 👍😉
 
Ja, inderdaad. Maar dan wat goedkoper. 👍😉
Of zoiets en er een stuk afslijpen lijkt me ook wel te werken + door het kraantje onderin is het makkelijk hem leeg te laten
 
Zo'n palletbak voor vloeistof of via marktplaats een bad. Een oud bad lijkt me het handigst.
 
Bad vullen met koud kraanwater. Uit de supermarkt 5 zakken ijsblokjes kopen. 45 minuten van te voren in het bad flikkeren. Et voila.
 
Bad vullen met koud kraanwater. Uit de supermarkt 5 zakken ijsblokjes kopen. 45 minuten van te voren in het bad flikkeren. Et voila.
Dat is wel helder. 😉
Het gaat om een bad/bak waar ik in pas voor in de tuin voor een schappelijke prijs.
 
Dan zou ik marktplaats of ergens op een vuilstortplaats lol een oude badkuip proberen te vinden.
 
Hoe is dit afgelopen Nico?

Ik ben zelf ook Wim Hof inspired en rijd een paar keer per week naar het water maar wil het ook dichter bij huis zoeken .
Ik zat zelf hier naar te kijken, maar voor een 500 liter vat (ben ook flink aan de maat) betaal je als snel 350E.
1615798098740.png
 
In de Brabantse natuur kun je vast wel wat gratis vaten vinden. Wel goed schoonmaken.
 
Worden hier snode plannen gesmeed?
 
Back
Naar boven