Fitness Seller

Op zoek naar het volgende pareltje

Bezoekers in dit topic

rambro

Novice
Lid geworden
19 jan 2018
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
89kg
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en zal mezelf eerst even kort voorstellen.

Stats:
Leeftijd: 23
Lengte: 1.88m
Gewicht: rond de 88 kg.
bf: rond de 10 (?) % (laatste meting tijd geleden)


Ik train nu inmiddels een paar jaar en heb twee winny only cycles achter de kiezen. Dit omdat het me de eerste keer heel erg goed beviel, en ik solide gains maakte. Tweede cycle viel ook niet tegen zonder bijwerkingen zoals extreem veel overlast van droge gewrichten (ik nam de glucosamine chondroitine van Kruidvat :))


Echter zou ik nu, in de nabije toekomst, iets anders willen proberen. Een injectable om het zo maar te noemen, al zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goeie 'allrounder'-- een oude collega van mij heeft destijds goeie progressie gemaakt met tren hexa, echter lijkt me dit na enig research een beetje te sterk? Test lijkt me dan ook wel mooi, alleen begrijp ik dat je dan weer moet kickstarten.

Kan iemand me een beetje helpen? Overigens ben ik nog niet zeker van mijn zaak-- hoe, wat, wanneer, bedoel ik.. dus slechts informatie inwinnen is al mooi meegenomen ;)
 
300-500 test en 200 mast. Beste eerste kuur die je kan bedenken!


Hmm okay. De hoeveelheden die je beschrijft zijn in mg neem ik aan? Ik heb 0,0 ervaring met injecties haha. En dit zijn de wekelijkse hoeveelheden? Hoe zou je dat moeten verdelen? Heb je met zoiets trouwens veel last van de extra oestrogeen aanmaak? Gyno en zo? Zou dan voor het mooie gelijk wat Nolva achter de hand moeten houden denk ik?
 
Hmm okay. De hoeveelheden die je beschrijft zijn in mg neem ik aan? Ik heb 0,0 ervaring met injecties haha. En dit zijn de wekelijkse hoeveelheden? Hoe zou je dat moeten verdelen? Heb je met zoiets trouwens veel last van de extra oestrogeen aanmaak? Gyno en zo? Zou dan voor het mooie gelijk wat Nolva achter de hand moeten houden denk ik?

De masteron dient net om die oestrogeen bijwerkingen te beperken.

Hoeveelheden idd in mg, gewoon in 1 spuit.
 
De hoeveelheden die je beschrijft zijn in mg neem ik aan? Ik heb 0,0 ervaring met injecties haha. En dit zijn de wekelijkse hoeveelheden? Hoe zou je dat moeten verdelen?

Als je deze vragen stelt schiet je eigen research wel behoorlijk tekort ..
 
Als je deze vragen stelt schiet je eigen research wel behoorlijk tekort ..

Meeste dingen die ik heb gelezen op internet zijn die verhalen over die 'legale' anabolen van Crazy Bulk, sketchy anabolen uit Thailand en mensen hun ervaringen ermee, of andere info uit het buitenland waar ze vaak praten over cc's en andere inhoudsmaten. Vandaar. Ik wilde actuele, recente informatie-- vandaar dit topic.
 
Tip : koop dit weekend eens een boek over aas . Besteed je tijd daar aan . En kom dan met een voorstel wat jij goed vind passen bij jou wensen en doel .
 
Meeste dingen die ik heb gelezen op internet zijn die verhalen over die 'legale' anabolen van Crazy Bulk, sketchy anabolen uit Thailand en mensen hun ervaringen ermee, of andere info uit het buitenland waar ze vaak praten over cc's en andere inhoudsmaten. Vandaar. Ik wilde actuele, recente informatie-- vandaar dit topic.
Waar vind je deze onzin?

Als wilt kuren praat dan in mg, cc zegt niks. Er is bijvoorbeeld test van 100mg per ml, en ook van 400mg/ml.

Lees de stickies hier op de site. Kijk eens in Cools zijn topic. Lees logs van mensen.
En dan zou jij je als het goed is een goed beeld moeten kunnen vormen van welke kuur er bij jouw situatie past.
 
Tip : koop dit weekend eens een boek over aas . Besteed je tijd daar aan . En kom dan met een voorstel wat jij goed vind passen bij jou wensen en doel .

Doel je dan op het boek van Galen ? Verkrijgbaar voor een bijzonder schappelijke prijs van 43.90 via de website van Peter: AAS-boek - PeterBond.nl

Want die heeft een levertijd van 1-2 werkdagen dus dan moet je tot na het weekeind wachtten :sad:
 
Wat vinden jullie van tren als eerste inject cycle? 500 mg test en 250 mg tren? Zo'n voorstel kwam een maat van me mee. Ik probeer alleen maar een balletje op te gooien he jongens, haha
 
Wat vinden jullie van tren als eerste inject cycle? 500 mg test en 250 mg tren? Zo'n voorstel kwam een maat van me mee. Ik probeer alleen maar een balletje op te gooien he jongens, haha

Pak lekker 500 test , als je wat toe wilt voegen masteron of deca . Tren als eerste inject zou ik afraden .
Trouwens na de 2 e keer tren pak zelfs ik het nooit meer .
 
Pak lekker 500 test , als je wat toe wilt voegen masteron of deca . Tren als eerste inject zou ik afraden .
Trouwens na de 2 e keer tren pak zelfs ik het nooit meer .

Wat zijn jouw ervaringen ermee? Ik ben benieuwd en op hoeveel doseerde je het?
 
Wat zijn jouw ervaringen ermee? Ik ben benieuwd en op hoeveel doseerde je het?

Nouja, om jouw nieuwsgierigheid te beantwoorden :) zelf ben ik ook een van de meer opstandige mensen die bij de eerste kuur tren hebben gebruikt.
Wel was het mijn doelstelling om massa te bouwen --> weet niet wat jouw doelstelling is? groeien of droger worden?

Gebruikte enanthate (langzame esters) en injecteerde 2x per week. Mijn test lag op 250mg / ml en de tren werd gedoseerd op 200mg / ml.
Dus totaal 500mg test en 400mg tren per week.

Mijn ervaring ermee? vond alles geweldig. Fitness vond ik al leuk maar voelde me toen natuurlijk een stuk nicer, helemaal na de krachttoename die tren meegeeft.
Qua side effects heb ik amper last ervaren. Ben niet agressief geworden richting anderen (heb wel van nature een rustig karakter, dus dat scheelt) en verder ook geen issues met dat "badend in zweet wakker worden".
Een van de issues die mensen in het algemeen hebben is het minder goed slapen. Zelf ben ik nooit een goede slaper geweest en voor mijn gevoel maakte de tren ook niet echt veel verschil.

Voor mij persoonlijk was het dus erg positief. Ondanks dit mooie verhaal adviseer ik toch om je eerste kuur zonder tren te houden.
Een stack van Test en Masteron zoals Tr3nbolon3 al aangaf zou in jouw geval ook zeer goed werken.
 
Nouja, om jouw nieuwsgierigheid te beantwoorden :) zelf ben ik ook een van de meer opstandige mensen die bij de eerste kuur tren hebben gebruikt.
Wel was het mijn doelstelling om massa te bouwen --> weet niet wat jouw doelstelling is? groeien of droger worden?


Voor mij persoonlijk was het dus erg positief. Ondanks dit mooie verhaal adviseer ik toch om je eerste kuur zonder tren te houden.
Een stack van Test en Masteron zoals Tr3nbolon3 al aangaf zou in jouw geval ook zeer goed werken.

Goed verhaal! Blij om te horen dat het zo lekker ging! Mijn doel is om wat te gaan groeien, qua bf zit ik namelijk wel goed vind ik zo. Ik zal me eens verdiepen in Masteron :)
 
Wat vinden jullie van tren als eerste inject cycle? 500 mg test en 250 mg tren? Zo'n voorstel kwam een maat van me mee. Ik probeer alleen maar een balletje op te gooien he jongens, haha
Het advies wat je maat jou geeft is kut. Wij gooien ook meerdere balletjes op maar je neemt het blijkbaar niet aan.

Zoals meerdere malen is gezegd, 500mg test met 200mg mast is meer dan prima en gaat je goed bevallen. De masteron kan best wel wat bijwerkingen tegenhouden die door oestrogeen worden veroorzaakt.

Hoe je moet prikken mag je zelf uitzoeken :)
 
Back
Naar boven