Fitness Seller

Op zoek naar nieuwe multivitamine..

Bezoekers in dit topic

Valandinz

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Relnicht
10 jaar lid
IG Beheerder
Lid geworden
4 feb 2012
Berichten
4.578
Waardering
5.024
Lengte
1m84
Gebruik al wel wat jaartjes die multivit van XXLNutrition, alleen blijven die grote tabletten altijd in m'n keel hangen. Ben er inmiddels wel helemaal klaar mee.
Heeft iemand een goede aanrader qua multivitamine in poedervorm of in oplosbare tabletten?
 
Ik gebruik altijd de Multivit van myprotein en dat is echt een mini tabletje.
 
Meer water in je mond? Kin omlaag in plaats van omhoog bij het slikken.. Cursus slikken volgen? :dunno:
 
Ik heb die van bulkpowders, zijn klein en rond.. misschien een oplossing ?
 
Ik heb al een tijdje die bruistabletten van XXL, drinkt goed weg.
 
Gebruik al wel wat jaartjes die multivit van XXLNutrition, alleen blijven die grote tabletten altijd in m'n keel hangen. Ben er inmiddels wel helemaal klaar mee.
Heeft iemand een goede aanrader qua multivitamine in poedervorm of in oplosbare tabletten?

Toch zijn de tabletjes op zich niet groot en daarbij nog gecoat ook zodat ze niet snel plakken. Sinds kort hebben we een time released vitamine maar is een capsule >

https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/time-released-multivit
 
Gewoon geen multivitamine meer nemen is de simpelste en beste oplossing. Maar wat is een ekte bodybuilder zonder zijn sups?
 
Gewoon geen multivitamine meer nemen is de simpelste en beste oplossing. Maar wat is een ekte bodybuilder zonder zijn sups?
Een bodybuilder met micronutrientendeficienties omdat ie alleen rijst met kip eet.
 
Gebruik al wel wat jaartjes die multivit van XXLNutrition, alleen blijven die grote tabletten altijd in m'n keel hangen. Ben er inmiddels wel helemaal klaar mee.
Heeft iemand een goede aanrader qua multivitamine in poedervorm of in oplosbare tabletten?


Perssonlijk als je de daadwerkelijke milligram weet wat je dagelijks nodig hebt dan is een pilletje overbodig als je gewoon smorgens, smiddags en savonds eet, er zijn er maar een paar vitamines die je lichaam niet aanmaken, als je sport moet je natuurlijk iets meer nodig van enkele zoals: a,b2,b3,e dit zit in ondermeer dierlijke en plantaardige voeding, fruit, granen, noten, zaden, olijfolie door een beetje gevarieerder te eten bereik je hier veel meer mee
 
Een bodybuilder met micronutrientendeficienties omdat ie alleen rijst met kip eet.
Dan heeft die bodybuilder natuurlijk gewoon een waardeloos dieet en pompt ie er allerlei vitaminen en mineralen in waarvan hij niet eens weet of hij er een tekort aan heeft of niet.Het voedingscentrum is niet voor niets kritisch over het gebruik van allerlei voedingssupplementen. Een industrie waar zoveel geld in omgaat wil ons echter graag doen geloven dat hun pillen en poeders noodzakelijk zijn, ik vind de vergelijking met oververzekeren die eens gemaakt is wel toepasselijk.
 
Ik neem op t moment de multivitamine powder van Bulkpowders. Ik doe t door m’n shakes. Capsules maak ik ook altijd open en doe t vervolgens in shakes.
 
Ja, ik zou eerder de supplementenboeren zelf vertrouwen....
Nee, maar de uitkomst van m'n bloedonderzoek wel. :rolleyes:
Maar eerlijk is eerlijk, dat komt gewoon door een gebrekkig voedingspatroon. Wat meer fruit is dus wel nodig, maar alle beetjes helpen.
 
Back
Naar boven