XXL Nutrition

Op zoek naar protein shake zonder soy lecithin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frank1993

Cool Novice
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
36
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
86kg
Een Engelse maat van mij is allergisch voor soy lecithin, wat blijkbaar in alle proteïne shakes zit. Iemand die een shake weet zonder dat erin, want hij kan het niet vinden? Ik heb niet precies kunnen vinden wat soy lecithin is in het nederlands.

Hoop dat iemand hier hem kan helpen :)
 
Volgens mij bevat isolaat geen lecithine, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Je kunt evt. contact opnemen met een van de NL supp winkels (Body&Fitshop, XXL Nutrition en Bodylab), zij kunnen jou wel verder helpen.

Stickies: http://forum.dutchbodybuilding.com/f266/
 
Gewoon PM sturen naar XXL, B&F en Bodylab en vragen
 
Dat hij dan een heel zuivere isolaat aanschaft, normaal mag daar geen soja lecithine inzitten.
 
pea protein van powersupplements
 
Komt toch uit soja? En kom je niet steeds op soja shakes uit als je zoekt op allergievrije shakes enzo? Omdat gewone shakes gemaakt worden van melk, en daar veel meer mensen allergisch voor zijn?
 
Komt toch uit soja? En kom je niet steeds op soja shakes uit als je zoekt op allergievrije shakes enzo? Omdat gewone shakes gemaakt worden van melk, en daar veel meer mensen allergisch voor zijn?
nee uit erwten ;)

ingredienten: pea protein isolate, natural aroma, natural sweetener steviol, glycosides

zou het ivm de allergie wel even dubbelchecken bij PS btw
 
nee uit erwten ;)

ingredienten: pea protein isolate, natural aroma, natural sweetener steviol, glycosides

zou het ivm de allergie wel even dubbelchecken bij PS btw
Ah oke, weer wat geleerd :D
 
De nieuwe Egg protein dan van xxl? zou die soja lecithin bevatten?
 
Nutrimuscle (FR maar levert ook na NL) produceert proteïnen shakes zonder lecithin. Goede kwaliteit, maar veel schuim.
 
Back
Naar boven