AndroidHealthClinic

Op zoek naar tips!

Bezoekers in dit topic

R i c h a r d

Cool Novice
Lid geworden
5 apr 2013
Berichten
55
Waardering
5
Lengte
1m78
Massa
82kg
Geachte lezer,

ik heb de afgelope 2 maanden gecut, me gewicht is maar met 1 KG omlaag gegaan en me BF met 4%~ (16% momenteel). Dus ik boek nagenoeg de resultaten die ik wil, vet percentage verminderen en zoveel vet vrije massa als mogelijk overhouden :)

Maar ik wil zo snel mogelijk richting de 10% om vanaf dan met een schone lei het lichaam opbouwen naar een fysiek waar ik tevreden mee ben. Dus ik ben vanaf vandaag begonnen met een stricter schema (voorheen deed ik gewoon eten wat de pot schaft en 1 cheatmeal per week) om het wat te versnellen zodat ik klaar ben voor de zomer van 2014 :p, ik ga nu gewoon de dag van te voren 2 maaltijden voorbereiden voor de dag erna. Maar zit met nog wat vragen. Betreffende de verhoudingen en of het handig is om af en toe een low carb dag in te vullen? En zo ja, of iemand enige makkelijke recepten hier voor heeft.

Onderhoud zit op 2991 Kcal
Sportdagen eet ik op onderhoud en dan doe ik cardio totdat ik 500Kcal verbrand.
Rustdagen eet ik 500Kcal onder me onderhoud.

Ik hou de volgende dingen na
2-2.5~gr per KG aan eiwitten.
1~ gr per KG aan vetten.
En de rest van de overbleven Kcal opvullen met koolhydraten

Vandaag zal het er zo uit zien (eet nog na het sporten 225 Gr kwark & 30gr noten) en dan kom ik uit op 2997 Kcal waarvan:
211.10 eiwitten * 4 = 844,4 kcal
89,12 vetten * 9 = 802,08 kcal
327,6 koolhydraten * 4 = 1310,4 kcal

Moet ik hier wat aan veranderen? Of kan ik hier gewoon mee doorgaan?

Bij voorbaat dank!
 
Ziet er redelijk goed uit. Cardio is geen verplichting, je kan ook afvallen door alleen voeding aan te passen.

Low carb kan je gerust op rust dagen doen. Je kan bv. op rust dagen 20% minder eten (voornamelijk carbs weg laten) en op trainingsdagen 100%.
 
ziet er goed uit.
 
Back
Naar boven