XXL Nutrition

Opa op de ROLLERBANK (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

(Ps. geen opmerkingen over dat ik iets heb gedaan met die agent.. ik heb alleen lief gekeken ;))

Jaaa, lief gekeken met zaadvragende ogen terwijl je zijn enorme politiepik in je mond had. Dure pijpbeurt :p
 
Politie matst mij ook altijd..
Ik reed door rood op mn scooter, er stond echt helemaal niets bij het stoplicht. Rijdt er opeens een politie auto naast me, of ik even aan de kant wilde staan. Wij even babbelen.. het kwam er op neer dat ik door rood reed, geen ID bij me had, geen verzekeringspapieren en geen certificaat (was op weg naar mn werk en in de haast alles vergeten). Ik begon hem te knijpen en dat al aan een enorm bedrag..

Nee wat zegt ie: "Het is niet volgens de regels, maar ik mag je wel. Je krijgt 45 euro boete en dan praten we nergens meer over" :roflol:

Kom ik (veel te laat) op mn werk aan.. vraagt mn baas hoe het komt dat ik te laat ben. Ik alles uitgelegd zegt mn baas: "a joh.. ik betaal je boete wel.. omdat je altijd zo hard werkt". Hij loopt naar zn kantoor, pakt 45 euro en hoppaaaaa mijn dag kon niet meer stuk :D

(Ps. geen opmerkingen over dat ik iets heb gedaan met die agent.. ik heb alleen lief gekeken ;))


Je baas dan ?
 
Hahahha oxgene :roflol:
 
Hahaha relexed Yff, kleine slet van me. :D Ik wou dat agenten wat vaker vrouw waren dat zou me een hoop geld schelen.
 
Kleine slet van me? Ik ben geen slet.. ik keek alleen lief :D
 
1,6kw staat idd gelijk aan 60kmp/h ofzo. Dus het klopt allemaal wel. Maaaaaaar, wat niet klopt zijn die rollerbanken, dingen geven totaal foute waardes aan, kijk volgende keer niet raar op, als je dik over 2kw knalt. En dat is k*t, want dan bepaald justitie de hoogte van de boete:D

Moest paar weken geleden trouwens ook op de rollerbank, scooter loopt ook 85. Is dus over de 2kw, had 0,6kw, oftewel geeneens een boete:roflol:

geeft KW het aantal KM per uur aan?

hoe verklaar je dan motoren met 25 KW? :P

mijn scooter had met minder dan half gas 2 KW op de rollerbank..
hij liep 120 op een autoteller :)
was hem daarna wel kwijt..
was een leuke tijd..
 
Ik had "vroeger" een Derbi GPR met 70cc, 21mm enz. Liep 120 op de teller. Agent zei nog tegen me toen ie op de rollerbank stond: DIT KAN NIET!! Brommer in beslag genomen :roflol: 4 uur later belde ie op en zei dat ze dat niet mochten doen want hij zou teveel waard zijn.
Keer daarvoor met 50cc en Jolly Moto uitlaat wel een boete van 170 euro gehad, dik over de 2kw
 
Opa geeft het goede voorbeeld! Ik ben al blij als ik me rijbewijs bij me heb :D
 
geeft KW het aantal KM per uur aan?

hoe verklaar je dan motoren met 25 KW? :P

mijn scooter had met minder dan half gas 2 KW op de rollerbank..
hij liep 120 op een autoteller :)
was hem daarna wel kwijt..
was een leuke tijd..
dat zijn heel andere kw's...

dat politieding geeft kw's aan maar dat is niet hetzelfde als kw's voor vermogen, het is zeg maar dat je brommer op zoveel toeren zoveel kracht kan geven en daaruit leiden ze dan af hoe snel je brommer zou kunnen gaan (hoezo onnauwkeurig meten)
 
omg had afgelopen weekend weer een boete voor drank op straat..had ik ook WEER niet me indentificatie bij..hebbe ze gelukkig geen boete gegeven en bleef de boete 50 euro.

Flikkers kwamen in burger :@
 
Ik had net ook een leuke ervaring :D

Ik fietste rustig, zonder licht (dit is belangrijk, onthoudt het) en een beetje wegdromend naar mijn gym. Terwijl Prodigy - Smack my bitch up door de oordopjes blies. Ik was op de hoek van de straat waar de gym zit toen ik opeens de donkerblauwe smurf met een lichgevende dildo in zijn hand voor me zag staan.
Ik schrok wakker en zag er zelfs nog meer. Het was een heuse controle!

Ik zag nog net een uitweg. Ik dacht even na en toen besloot ik toch maar geen boete te betalen vandaag.

Het gevolg was een boze "meneer!...MENEER!!!....HALT MENEER !!!!" schreeuwende agent achter me aan, maar mijn beentjes zijn goed getraind (is dat squatten toch nog ergens goed voor), dus ik was hem te snel af.

Na het trainen ben ik met een triomfantelijke smile door de controle gelopen.
Toch weer minimaal 70 euro bespaard, want ik had ook geen papieren bij me.

1-0 voor Oxgene!
 
Ik had net ook een leuke ervaring :D

Ik fietste rustig, zonder licht (dit is belangrijk, onthoudt het) en een beetje wegdromend naar mijn gym. Terwijl Prodigy - Smack my bitch up door de oordopjes blies. Ik was op de hoek van de straat waar de gym zit toen ik opeens de donkerblauwe smurf met een lichgevende dildo in zijn hand voor me zag staan.
Ik schrok wakker en zag er zelfs nog meer. Het was een heuse controle!

Ik zag nog net een uitweg. Ik dacht even na en toen besloot ik toch maar geen boete te betalen vandaag.

Het gevolg was een boze "meneer!...MENEER!!!....HALT MENEER !!!!" schreeuwende agent achter me aan, maar mijn beentjes zijn goed getraind (is dat squatten toch nog ergens goed voor), dus ik was hem te snel af.

Na het trainen ben ik met een triomfantelijke smile door de controle gelopen.
Toch weer minimaal 70 euro bespaard, want ik had ook geen papieren bij me.

1-0 voor Oxgene!
haha, doe je goed :P

maat van mij was ooit ook eens weggereden bij zo'n controle, gelukkig waren er geen motoren dus was ie snel naar huis gereden, andere jas aan en weer langsgefietst met een big smile :P
 
Ik had net ook een leuke ervaring :D

Ik fietste rustig, zonder licht (dit is belangrijk, onthoudt het) en een beetje wegdromend naar mijn gym. Terwijl Prodigy - Smack my bitch up door de oordopjes blies. Ik was op de hoek van de straat waar de gym zit toen ik opeens de donkerblauwe smurf met een lichgevende dildo in zijn hand voor me zag staan.
Ik schrok wakker en zag er zelfs nog meer. Het was een heuse controle!

Ik zag nog net een uitweg. Ik dacht even na en toen besloot ik toch maar geen boete te betalen vandaag.

Het gevolg was een boze "meneer!...MENEER!!!....HALT MENEER !!!!" schreeuwende agent achter me aan, maar mijn beentjes zijn goed getraind (is dat squatten toch nog ergens goed voor), dus ik was hem te snel af.

Na het trainen ben ik met een triomfantelijke smile door de controle gelopen.
Toch weer minimaal 70 euro bespaard, want ik had ook geen papieren bij me.

1-0 voor Oxgene!

Hahaha, master :roflol:
 
Ik had net ook een leuke ervaring :D

Ik fietste rustig, zonder licht (dit is belangrijk, onthoudt het) en een beetje wegdromend naar mijn gym. Terwijl Prodigy - Smack my bitch up door de oordopjes blies. Ik was op de hoek van de straat waar de gym zit toen ik opeens de donkerblauwe smurf met een lichgevende dildo in zijn hand voor me zag staan.
Ik schrok wakker en zag er zelfs nog meer. Het was een heuse controle!

Ik zag nog net een uitweg. Ik dacht even na en toen besloot ik toch maar geen boete te betalen vandaag.

Het gevolg was een boze "meneer!...MENEER!!!....HALT MENEER !!!!" schreeuwende agent achter me aan, maar mijn beentjes zijn goed getraind (is dat squatten toch nog ergens goed voor), dus ik was hem te snel af.

Na het trainen ben ik met een triomfantelijke smile door de controle gelopen.
Toch weer minimaal 70 euro bespaard, want ik had ook geen papieren bij me.

1-0 voor Oxgene!

karmaaaaaa :roflol:

ik geniet steeds meer van je posts . doe zo verder :D
 
Ja lieverds, vanavond was het zover.

Ik had de motoragenten de hele dag al achter scooterbroekies aan zien jagen maar ik meende dat dat een schoolcontrole was.

Maar zo bleek vanavond dus niet.

Ik reed door de stad op weg naar de gym en stak een straat over, toen er plotseling zo'n 'non-communicator op motor' uit een steegje opdook mij wenkte om te stoppen.
Ik werk veel met politie ivm mijn werk maar motoragenten blijken telkens weer van die rare figuren te zijn die een duidelijk probleem hebben om op normaal menselijk niveau te communiceren. Het lukt ze gewoon niet.

Ik stapte af en deed mijn helm af.
Motorman: 'Heb jij een brommercertificaat bij je?'
Opa: 'Natuurlijk!' en ik overhandigde hem mijn pasje.

Ik mocht meteen achter hem aan meerijden naar het bureau waar een Scooterteam klaarstond, zo meldde hij nors.

Er was scooterfeest op het bureau en wel 10 agenten waren onderdeel van het partijtje.
Een leuke agente stapte meteen op mij af en vroeg me om mijn ID.
Die kreeg ze meteen aangereikt, opa is altijd netjes en correct tegen politie, dat scheelt je altijd een hoop gezeik.
'Goed dan mag je hem daar neerzetten en dan zetten we hem na een check even op de ROLLERBANK...'
Gewoon verveeld blijven kijken, niks aan de hand.
Hoewel, 2 weken geleden snelle Malossi set eronder laten zetten, luchtfilter-prop eruit, ding maakt ronkende herrie en loopt dik 85...

De scooter werd even goed gechecked; 'Even de banden controleren meneer, ooh....super, ziet er uitstekend uit!'
'Natuurlijk, dat moet bij mij allemaal tiptop in orde zijn meneer!' :)

Dan het framenummer checken met het kentekenbewijs.
'Heeft u dat bij u?' 'Natuurlijk heb ik dat bij me, alstublieft!' :D

Alles klopte prima en ik lulde nog even honderuit door met de agent over het RDW en hun slechte manier van werken; veel kentekens kloppen niet.
('Oh nee? Wat een schande! RDW is controlerende instantie toch?' :D )

De agente vraagt m'n verdere gegevens en zegt met gedempte stem:
'eeeh, weet u toe-val-lig ook wat die scooter van u loopt?'

'Aah pfff géén idee mevrouw, ziet u, ik ga altijd op de fiets naar de sportschool en nu is die stuk dus ik heb em even uit het stof getrokken!' :D

'Oh vandaar. We zullen even gaan kijken....'

Mijn liefste wordt op de rollerbank gezet en doet enorm z'n best.
De scooter jankt en klimt in snelheid. Oh oh dit kan niet goed gaan.
Ik hoor ze overleggen.

'Meneer?'
'Ja?'
'Uw scooter mag maximaal 0,5KW geven als kracht...en uw scooter gaf net 1,6 aan...'
'Oh? Echt? Wat moet ik nu doen?'
'Nou, nu niets maar hier moet ik u wel een eh, ja, boete voor geven'
'Ooh mevrouw maar dat hoort erbij: Scooter te snel-> Bonnetje schrijven. Toch?'

Wat een medewerking. Ze was er content mee.

'Nu ga ik even naar binnen om de hoogte van uw boete te berekenen'
'Prima ik wacht wel hier' zei ik.

Even later komt mevrouw de cabine uit en tot mijn GROTE VERBAZING zegt ze:
'Kijk, uw scooter reed dus omgerekend 16 kilometer te hard(!!!) ??? en daar trekken we dan nog 4km marge vanaf en dan kom ik op 12km te hard, dat ligt in de boetegrens van 5-20km en dat kost u helaas wel 50 euro...



:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Mijn scooter kan 16km harder dan het maximum van 45 rijden?
Hoe halen ze het in hun hoofd? Dat ding loopt op de kop af 85! :D
Vandaag maakte de reparateur nog een compliment over de trekkracht en snelheid! :D

Mevrouw heeft blijkbaar een tijdje met de rekenmachine lopen k*tten en toen kwam dit eruit! :D

Als ik mijn eigen schema erbij haal had ik een boete van minstens 121 euro moeten krijgen maar goed, ik hield m'n mond.

En toen kwam nog het mooiste:

'Zeg waar train jij altijd?'
'Eh, bij sportschool xxxxxxxx.'
'Oh' zegt ze, 'want eh ik heb die bidon in je buddy zien liggen en daar zat poeder in...ik hoop NIEt dat je cocaine in die fles hebt zitten vriend want dan ben je echt zuur.'
Ik begon te lachen. Dit is ter erg voor woorden.
'Nee zeg, zeker niet' zeg ik, 'da's o.a. crea!'
"Nou'probeert ze nogeens 'ik weet anders wel dat je van dat spul maar een theelepel nodig hebt en bij jou zit er veel meer in die bidon!'
'Mevrouw, dat is creatine met Carboblast, snel opneembare koolhydraten, dat is goed voor je na de training, wilt u even proeven? Is lekker zoet!'

'Nee hoor dank je, als het wel iets anders is dan creatine val ik na 1 likje meteen achterover!'

Kristus. Maar bedankt voor uw rekenfout mevrouw.

Ik heb met een dikke grijns in de sportschool rondgelopen. ;)


Neem jij cocaine na je training??? :finger:
 
Ik had "vroeger" een Derbi GPR met 70cc, 21mm enz. Liep 120 op de teller. Agent zei nog tegen me toen ie op de rollerbank stond: DIT KAN NIET!! Brommer in beslag genomen :roflol: 4 uur later belde ie op en zei dat ze dat niet mochten doen want hij zou teveel waard zijn.
Keer daarvoor met 50cc en Jolly Moto uitlaat wel een boete van 170 euro gehad, dik over de 2kw

in mijn jeugd ( begin/mid jaren 80 ), werden brommers crossmotoren of honda MBX met crossblok eronder........

80cc liep 120 km/h
110 cc liep 140 km/h
125 cc liep 160~165 km/h

die 80 cc had al ongeveer 10 pk !!

....dat waren nog eens leuke tijden!

:D :D :D
 
ben ook in 2005 3 maal tegengehouden.
De eerste keer zei die kerel:" laat hem maar eens terug afstellen hé"
ik:"natuurlijk meneer ;)"
De tweede keer waren ze wat minder dom, zegt de agent:" je brommer loopt te hard"
ik(wijzend naar de krassen op de zijkant):" ja, ik ben er gisteren mee gevallen, misschien is er wat losgekomen".
Moest ik er toch 10 dagen later mee terugkomen en moest hij in orde zijn, klootzakken, nu rijdt mijn beestje nog maar 43/u :(
 
Back
Naar boven