Fitness Seller

Open dagen luchtmacht

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Zijn er nog forummers die naar de open dagen van de luchtmacht in Leeuwarden gaan op 20 en 21 juni.
Naast demo's van de Nederlandse F16's zal ook het zeer spectaculaire Ill Frecce Tricolore aanwezig zijn.
Ondergetekende is er beide dagen bij aanwezig.


frecce-tricolori-2.jpg
 
Ziet er nice uit maar zelf ga ik niet! xD
 
m'n vader gaat hij heeft het er al weken over
 
Je stuurt ze maar eens door als je ze hebt! Altijd wel eens mooi om te zien.
 
Enkele jaren geleden naar de open dag van de luchtmacht geweest hier in Volkel, was zeker mooi! Leeuwarden is alleen iets te ver weg..
 
ben al naar die van de landmacht geweest
 
Zou wel heen willen, maar heb al veel te veel plannen :(
 
Zijn er nog forummers die naar de open dagen van de luchtmacht in Leeuwarden gaan op 20 en 21 juni.
Naast demo's van de Nederlandse F16's zal ook het zeer spectaculaire Ill Frecce Tricolore aanwezig zijn.
Ondergetekende is er beide dagen bij aanwezig.


frecce-tricolori-2.jpg

Moet dat niet rood wit blauw zijn
Of is dit omdat italie eruit is getrapt :D
 
Moet dat niet rood wit blauw zijn
Of is dit omdat italie eruit is getrapt :D

Ill Frecce Tricolore is Italiaans ;)
Je kennis over taal/ vlaggen van landen is net zo beroerd als je kennis over voetbal.
Zelfs ik voetbal hater bij uitstek weet dat Italië door is ;)
En dan ook nog lachen LOL alweer vreemd gegaan?:p
 
Ik ga vrijdag heen, ik ga ook kijken of er daar een mogelijkheid is om te soliciteren. Volgend jaar ga ik beginnen met testen :).
 
Waarom regenkleding mee? Het gaat toch niet regenen :eek:? Vorig jaar was er ook al regen, hopelijk blijft het dit jaar droog:).
 
Zijn er nog forummers die naar de open dagen van de luchtmacht in Leeuwarden gaan op 20 en 21 juni.
Naast demo's van de Nederlandse F16's zal ook het zeer spectaculaire Ill Frecce Tricolore aanwezig zijn.
Ondergetekende is er beide dagen bij aanwezig.


frecce-tricolori-2.jpg

:D
 
Zijn er nog forummers die naar de open dagen van de luchtmacht in Leeuwarden gaan op 20 en 21 juni.
Naast demo's van de Nederlandse F16's zal ook het zeer spectaculaire Ill Frecce Tricolore aanwezig zijn.
Ondergetekende is er beide dagen bij aanwezig.

Ik zal er zijn! (wou hier zelf ook nog een topic over openen)

Welke dag ga je? vrijdag of zaterdag?
 
Back
Naar boven